Vähävarainen: minkälainen vaate tai asuste sinulta puuttuu nyt?
Kuvaile minulle sen ulkonäkö, materiaali ja koko mahdollisimman tarkkaan. Ei pilata tätä ketjua turhalla trollaamisella tai provosoinnilta, kiitos.
Kommentit (25)
Hyvät rintaliivit. Enkä sellaisia joskaan raaski ostaa. Tai tuskin on koskaan varaakaan.
Sopivan kokoinen kalukukkaro olisi ostettava, mutta ovat kovin kalliita.
Miksi hierot suolaa vähävaraisten haavoihin kyselemällä huviksesi asiaa johon heillä nimenomaan ei ole varaa?
Lämpimät talvikengät olis tosi kivat.
Vanhoissa talvilenkkareissa ei ole juurikaan pohjia tai kuvioita jäljellä.
Mutta kengät eivät ole tietystikään vaate, joten niitä ei lasketa?
Minulla olisi kaapissa käyttämättömiä rintaliivejä ja talvikenkiäkin jotka eivät enää mahdu omaan jalkaan. Olen itsekin köyhä ja yritän kyllä myydä tarpeettomia pois. Itseltä puuttuu käsilaukku. Vanha on kulunut puhki eikä ole varaa ostaa uutta.
Kaikki on reikäisiä ja vuosikymmeniä vanhoja, parsin. Voisin tulla parsimaan AP:n sormet yhteen ja silmät kiinni jos sama meno jatkuu.
Kaikkea löytyy. Ei tarvi vuosiin ostaa mitään paitsi ehkä sukkia, ne kun rikkoutuu helposti. Tilaan kaikki vaatteet nykyään Temusta/Torista.
Talvitakki. Mulla ei ole ollut talvitakkia teini-iän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Talvitakki. Mulla ei ole ollut talvitakkia teini-iän jälkeen.
Miten pukeudut talvella ulos?
muuta on käytettynä ostetttu,mutta haluaisin talvikengät joissa lämmin sisävuori. halvimmissa huonompi eriste.kengät ja takki monella köyhällä se vaikein hankittava.en suostu käyttään käytettyjä kenkiä,linttaan astuttu ja tauti vaara.
Mä taas ajattelin että tässä kysellään sillä ajatuksella että mitä voisi lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, sen takia minäkin tämän ketjun avasin :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tenttaat tälläistä?
Minulla on paljon käyttökelpoisia ja hyvälaatuisia vaatteita, jotka ovat minulle väärän kokoisia tai väri ei miellytä enää. En jaksa alkaa mihinkään kirpputorisäätöihin. Ennemmin vaikka annan tarvivalle, jos kaikki menee yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Totta lasketaan, miksette mene diakonin juttusille, uskon että jotain löytyy.
Asunto, teltassa asun talvi tulee saa nähdä kuinka mie poloinen pärjään.
Vierailija kirjoitti:
Kengät lasketaan asusteiksi. Minkä kokoisia kenkiä tarvit?
Kunnollinen siisti syys/ talvitakki. Kaikki takkini ovat nuhjaantuneita, kuluneita ja jollain tapaa rikki. Kuljen ilman takkia toistaiseksi. Kun ilmat kylmenee, täytyy sitten vaan laittaa joku vähiten rikkinäinen.Toivottavasti, jos pääsee työhaastatteluun, ehtii piilottaa sen risan nuhjuisen takin johonkin niin että haastattelija ei näe sitä.😅
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa siihen, olenko vähävarainen vai en, minusta aloitus on mauton.
Miksi?
Vaikee sanoa yhtä. Niitä taitaa olla monia. Kaikki on nii kallista. Joku välikausi takki ehkä. On paksumpi toppatakki mut sellanen ohuempi olis hyvä. En oo pystynyt sitä ostaa.
Tyylikkäitä hautajaisvaatteita. Musta housupuku tai kotelomekko.
Miksi tenttaat tälläistä?