Miksi kaupoissa ei myydä pikkelöityä punasipulia
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
https://www.s-kaupat.fi/tuote/heinasaaren-punasipulihilloke-210-g/64298…
Hän kyseli pikkelöydyn punasipulin perään ja sä tarjoat nyt hilloketta. Nehän ei ole tismalleen sama asia, jos ollenkaan.
Pikselöityä punasipulia voisi käyttää somevideoissakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kaupoissa myydä lämmintä kaurapuuroa? Kenellä muka on aikaa keittää puuro itse?
Valmistuuko pikkelöity punasipuli vartissa? Ei oikein voi verrata. Riisipuuro ja vispipuuro olisi vähän parempia verrokkeja ja niitähän saa kaupasta valmiina.
Ainakin mun vakikaupassa myydään vihannesosastolla, hapankaalisäilykkeiden vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Teet nyt vaan itse sitä, tässä ohje:
https://www.martat.fi/reseptit/pikkeloity-punasipuli/
Ole hyvä.
Ja voi tehdä vielä paljon yksinkertaisemminkin. Minä viipaloin sipulin, laitan joukkoon hiukan etikkaa ja sokeria ja suolaa, sitten vain sekoitan hyvin, tai ravistelen kannellisessa astiassa ja jätän sinne muhiutumaan. Ei tarvitse edes keitellä mitään lientä.
Vierailija kirjoitti:
Sauvoin marinoitu punasipuli on vähän päälle 3 euroa cittarissa.
23,92/kg. Melko kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kaupoissa myydä lämmintä kaurapuuroa? Kenellä muka on aikaa keittää puuro itse?
Valmistuuko pikkelöity punasipuli vartissa? Ei oikein voi verrata. Riisipuuro ja vispipuuro olisi vähän parempia verrokkeja ja niitähän saa kaupasta valmiina.
Onnistuu kuta kuinkin vartissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinun ohella kukaan ei osta sellaista.
Koska sinä et osta. Ja samalla logiikalla kukaan ei harrasta seksiä XD
Aivan. Miten osasitkin noin viisaasti päätellä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kaurapuuroakin jo. Oliko nyt Atrian vai Saarioisten?
Myydään, ihan tossa meidän lähi k-marketissa. Purkissa cultur, marinoitu punasipuli. Suomessa valmistettu. Lisäksi siinä salaatti "tiskillä" on usein punasipulia. Miksi et tekis itse? On helppoa. 1-2-3 liemi ja suolaakin oon tämän lisäksi hieman laittanut. Säilyy hyvin jääkaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauvoin marinoitu punasipuli on vähän päälle 3 euroa cittarissa.
23,92/kg. Melko kallista.
Mikähän tuossakin maksaa? Vertailuksi:
Sauvon Vanhan Ajan Viipalekurkkua 850g/460g 8.02 €/kg
Sauvon Sienikuutioita 315/160 g 18.44 €/kg
Sauvon marinoitua punasipulia 335g/125g 23.92 €/kg
Vierailija kirjoitti:
Ei kaurapuuroa tarvitse keittää. Mikrossa valmistuu vajaassa kolmessa minuutissa.
Myydäänhän. Paria eri merkkiä kokeilin, ihan liian makeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saariosten 3 kauran puuro? Lämmittää pitää kyllä ite.
Toisaalta ne pussipikapuurot on kaikki kauraa, ei tarvi kuin sekottaa kuumaan veteen.
sama kun myytäis keitettyjä perunoita, lapsellisen helppo tehdä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, mitenkä paljon se valmis tuote maksaisi? Todnäk sinä olisit ensimmäisenä rääkymässä palstalla sen isoa hintaa, koska itse tehtynä tuo on liki mitättömän hintainen. Jos et osaa, opettele tekemään tuo yksi maailman helpoimmista ruoan lisäkkeistä.
Ei se paljoa maksaisi. Miksi ihmeessä se olisi sinun mielestäsi kallista?
Koska tuottaminen maksaa. Tekijän palkka, linjaston kulutus ja mahdolliset pakkausmateriaalit ja toimitus. Ykskaks kotonatehdystä euron tuote maksaakin vitosen kaupasta ostettuna.
Miksi Hillosipulipurkki maksaa vain euron ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaurapuuroa tarvitse keittää. Mikrossa valmistuu vajaassa kolmessa minuutissa.
Kenellä on aikaa keitellä 3 minuuttia jotain Puuroa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, mitenkä paljon se valmis tuote maksaisi? Todnäk sinä olisit ensimmäisenä rääkymässä palstalla sen isoa hintaa, koska itse tehtynä tuo on liki mitättömän hintainen. Jos et osaa, opettele tekemään tuo yksi maailman helpoimmista ruoan lisäkkeistä.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/heinasaaren-punasipulihilloke-210-g/64298…
4,99, en usko että menen konkurssiin. Mulla on nimittäin myös tryffelihilloketta kaapissa. Se on sellainen yskänlääkemitan kokoinen lasipurkkisäilyke ja maksoi jotain 15 euroa.
Törkyhinta tuokin on halvalle sipulille. Suhteuta nyt hyvä ihminen hinta raaka-aineeseen ja länkytä vasta sitten.
Pikkelöity punasipuli on kyllä herkkua, suosittelen maistamaan.