Miksi kaupoissa ei myydä pikkelöityä punasipulia
Kommentit (40)
Mä luulen, että kyllä sitä jossain myydään, muttei näissä arkimarketeissa. Sehän olisi helppoa itsekin tehdä, mutta myyhän kaupat paljon muutakin helppoa kuten majoneesia, sipulisilppua, jauhelipullia, muusia....
Osta valmisleipiä ja kaiva niistä pois.
Kyllä meidän lähikaupassa (K-Supermarket) myydään. Oletko kysynyt?
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että kyllä sitä jossain myydään, muttei näissä arkimarketeissa. Sehän olisi helppoa itsekin tehdä, mutta myyhän kaupat paljon muutakin helppoa kuten majoneesia, sipulisilppua, jauhelipullia, muusia....
Jauhelipulla :D
Koska sinun ohella kukaan ei osta sellaista.
Oletko ajatellut, mitenkä paljon se valmis tuote maksaisi? Todnäk sinä olisit ensimmäisenä rääkymässä palstalla sen isoa hintaa, koska itse tehtynä tuo on liki mitättömän hintainen. Jos et osaa, opettele tekemään tuo yksi maailman helpoimmista ruoan lisäkkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ne niin mainostaa olevansa asiakasta varten.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, mitenkä paljon se valmis tuote maksaisi? Todnäk sinä olisit ensimmäisenä rääkymässä palstalla sen isoa hintaa, koska itse tehtynä tuo on liki mitättömän hintainen. Jos et osaa, opettele tekemään tuo yksi maailman helpoimmista ruoan lisäkkeistä.
Ei se paljoa maksaisi. Miksi ihmeessä se olisi sinun mielestäsi kallista?
Kyllä olen ostanut niin S-marketista kuin K-supermarketistakin. Sitä on ollut niin tuorevihannestiskin hyllyllä muovirasiassa kuin säilykehyllyllä säilykkeenäkin.
Sauvoin marinoitu punasipuli on vähän päälle 3 euroa cittarissa.
Vierailija kirjoitti:
Moni ostaa vaikket sinä, ja sitä todellakin on kaupoissa. Ap on hyvä ja pyytää lähikauppiastaan tilaamaan ja ostaa ne sitten myös. Missä lie junttilassa asuu sekä hän että varsinkin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä et osta. Ja samalla logiikalla kukaan ei harrasta seksiä XD
Miksei kaupoissa myydä lämmintä kaurapuuroa? Kenellä muka on aikaa keittää puuro itse?
Tein joskus jonkun Yhteishyvän tai Pirkan tai vastaavan ohjeella, mutta en tykännyt. Kertokaa niksinne parhaaseen pikkelöityyn punasipuliin!
Vierailija kirjoitti:
https://www.s-kaupat.fi/tuote/heinasaaren-punasipulihilloke-210-g/64298…
4,99, en usko että menen konkurssiin. Mulla on nimittäin myös tryffelihilloketta kaapissa. Se on sellainen yskänlääkemitan kokoinen lasipurkkisäilyke ja maksoi jotain 15 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se paljoa maksaisi. Miksi ihmeessä se olisi sinun mielestäsi kallista?
Koska tuottaminen maksaa. Tekijän palkka, linjaston kulutus ja mahdolliset pakkausmateriaalit ja toimitus. Ykskaks kotonatehdystä euron tuote maksaakin vitosen kaupasta ostettuna.
Teet nyt vaan itse sitä, tässä ohje:
https://www.martat.fi/reseptit/pikkeloity-punasipuli/
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kaupoissa myydä lämmintä kaurapuuroa? Kenellä muka on aikaa keittää puuro itse?
Tätäkin on kyllä jo eineshyllyssä.
En tiedä, mutta onneksi sitä on helppo tehdä itse.