Saatanan joulukalentereita on jo nyt kaupoissa
Kommentit (75)
Näin ekat joulukalenterit 2.9. Olivat tosin Legon, ei Stanan.
"Saatanan joulukalenteri" kuulostaa ihan Lidlin tuotteelta
Vierailija kirjoitti:
Joulusuklaat näytti kans olevan
Nomnomnom
Vierailija kirjoitti:
"Yhteistyössä Saatanan kanssa."
Se on sitten Auerin perheeltä kopsattu?
Jo ainakin 2000-luvun alusta on joulukinkuistakin pitänyt tehdä ennakkotilaukset juhannuksena viimeistään. Ne tosin saapuu kauppoihin suhteellisesti myöhemmin kuin kalenterit. Olettaisin kalentereiden kohdalla myös varhaista "varauspakkoa", koska niiden käyttö on sentään globaalia ja valmistajat monissa maissa. Tehokkuuden ja maksimoinnin takia kaupoissa ei käytännössä ole "kopperoisia" isompia varastointimahdollisuuksia. Kalenterien tulo ja esillelaitto on omankin havaintoni (olen asiakas) mukaan aikaistunut edelleen. Toissavuonna jäin ilman, kun olin kalenteria ostamassa vasta marraskuun lopussa. Joten tänä vuonna sitten lokakuun ostoslistalle ja kotiin odottamaan joulukuuta.
Saatanalla sitten omat joulukalenterit myynnissä...Kaikkea se yrittääkin, kyllä on hurja!
Mitä niistä tulee? Kaikkia helvettiin liittyviä juttuja? Pieniä hiilihankoja, demonihahmoja yms?
Millainen se saatanan joulukalenteri on?
Ai, sellaisiakin on, missä kaupassa?
Joka vuosihan noi joulujutut näihin aikoihin kauppaan tulee. Jännä että jotkut niistä vielä yllättyy.
Me tilattiin manaajalta omat kalenterit. Ihan on turha yrittää saatanan tai muidenkaan paholaisten tähän torppaan!!
Toivottavasti tulee myös Jumalan joulukalentereita.
Kaupoissako ne onkin, niin kuin mä olen niitä etsinyt!
t.Saatana
Pari viikkoa sitten oli +22, olin menossa iltapäivällä rannalle ja poikkesin matkalla kauppaan, jonne oli tullut jo joulusuklaat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut hauska mutta nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Ai, sellaisiakin on, missä kaupassa?
Temusta tilaamalla. Sieltähän ne muutkin myrkyt saa ja halvalla! Tosin siinä voi sairastua pahoin tai jopa kuolla...Mutta mikäs siinä, ihan "pieniä" sivuvaikutuksia vaan😅
Joo ja yksi tuolla toisaalla avaa jo kakkosluukun tänään🤪