Mies! Kerro korkkaamasi naisten etunimet ja iät!
Itse aloitan. Lukiossa 16-vuotiaan Heidin, yliopistossa Tukholmassa vaihdossa 19-vuotiaan Jenniferin ja gradua kirjoittaessa 22-vuotiaan Tanjan. Viimeinen oli vähän introvertti.
Kommentit (23)
Leenu, Liinu ja Tiinu. Kaikki olivat 16-vuotiaita.
Leena 69 vuotta, Siiri 74 v ja impi 78 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Leena 69 vuotta, Siiri 74 v ja impi 78 vuotta
Impihän ei enää voi olla impi?
Onko nämä kultaiselta kasari-ysäriltä muistelmamielessä vai uudempia? Jatkuivatko seurustelulla vai oliko yhden yön tyttöjä? Mutta hatunnosto, saat aikaan. Itsellä lähivuosilta tyttökaveri Saana 18v.
Marja-Liisa, enempää en muista, oli niin kovat liisterin ja muiden suksivoiteiden höyryt huoltokopissa.
Vierailija kirjoitti:
Marja-Liisa, enempää en muista, oli niin kovat liisterin ja muiden suksivoiteiden höyryt huoltokopissa.
Haemaelaeinen?
Tuula 15 vuotta. Hänen kanssa olin itsekin aloittelija. Annika 17v ja Katja 19 vuotta. Katjan kanssa ollaan vielä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haemaelaeinen?
En viitsi enempää paljastaa.😉
Arja 17. Marja 19. Inka 17. Sipa 18. Nimi ei tied 16. Marjut 27
"Itse aloitan. Lukiossa 16-vuotiaan Heidin, yliopistossa Tukholmassa vaihdossa 19-vuotiaan Jenniferin ja gradua kirjoittaessa 22-vuotiaan Tanjan. Viimeinen oli vähän introvertti."
Onko nämä kultaiselta kasari-ysäriltä muistelmamielessä vai uudempia? Jatkuivatko seurustelulla vai oliko yhden yön tyttöjä? Mutta hatunnosto, saat aikaan. Itsellä lähivuosilta tyttökaveri Saana 18v.
18v Laura, abiristeilyllä. En tullut kysyneeksi, mistä lukiosta tai miltä paikkakunnalta. Muut ovatkin olleet jo valmiiksi hyvin hoonattuja.
Vierailija kirjoitti:
18v Laura, abiristeilyllä. En tullut kysyneeksi, mistä lukiosta tai miltä paikkakunnalta. Muut ovatkin olleet jo valmiiksi hyvin hoonattuja.
No eihän tässä kysyttykään mitään lukiota tai paikkakuntaa. Vtun pässi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tässä kysyttykään mitään lukiota tai paikkakuntaa. Vtun pässi
Olisin voinut ilmaista asian myös niin, ettemme tunteneet ennemmin, emmekä tavanneet myöhemmin. Prässillä on lammaslaumassa ihan mukava rooli. Oinas sen sijaan en haluaisi olla.
Viimeisin on Emma 36 🥰 Olet super ihana nainen, eli terkkuja 😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
"Itse aloitan. Lukiossa 16-vuotiaan Heidin, yliopistossa Tukholmassa vaihdossa 19-vuotiaan Jenniferin ja gradua kirjoittaessa 22-vuotiaan Tanjan. Viimeinen oli vähän introvertti."
90- ja 2000-luvulla noi olin Heidin kanssa olin lukion loppuun. Jennifer oli enemmän irtonumero mutta kulutettiin yhdessä muutama kortsupakka. Tanjan kanssa perustettiin ihan perhe.
Lista tulisi aika pitkäksi
Nimittäin nuorena erikoistuin immenkalvoja puhkaisuihin ja koska materiaalia oli runsaasti tarjolla jouduin tekemään vähän pitempää päivää.
No en kuule kerro, voit vaan arvailla.