Onko sinulla aktiivisuus ranneke? Varo!
Minulla on aktiivisuus ranneke ollut nyt 3kk. Pidän sitä usein yölläkin koska se mittaa myös unen laatua. Kellossa on sellainen tunnistin ja palaa usein vihreä valo kun on kiinni ranteessa. Nyt on käynyt kaksi kertaa niin että yhtäkkiä on alkanu polttelu ja pitänyt riisua kello nopeasti kun polttaa niin paljon. Tunnistimen kohdalle jää punoittava jälki sekä pieni palovamman näköinen kohta. Sellainen vesikellon alkua muistuttava poltteleva kohta. Jos siihen koskee se polttelee paljon.
Kyse ei ole hikoilusta tai hankauksesta vaan nytkin tämä tapahtui istuessa sohvalla. En myöskään ole allerginen millekään, ja tämä polttelu tulee sen tunnistimen kohdalle ainoastaan.
Kannattaa olla varovainen noiden kanssa, itse en uskalla kelloa enää pitää. Minne tästä voisi ilmoittaa kun ei ole kovin terveellisen oloinen koje ja ties mitä aiheuttaa vielä muille?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Ap mikä malli/valmistaja?
"Sattumalta" ei hän tule tuota kertomaan. Ja sitten joku muu trolli esiintyy ap:nä ja väittää tuotteen XYZ olevan vaarallisen.
minulla oli pari vuotta sitten sellaiset ladattavat bluetooth kuulokkeet jossa on kuulokkeiden välissä ainoastaan se lanka ja sitten se pieni juttu missä on volume nappi ja kuulokkeiden akku. no istuin töissä kuunnellen musiikkia ja haistelin ilmaa että mikä tuo pistävä haju yhtäkkiä on. Kunnes käteni osui siihen volume nappi systeemiin ja se oli aivan tulikuuma, heitin kuulokkeet nopeasti pöydälle ja hetken päästä alkoi savu nousemaan... se säikäytti, se haju oli siitä akusta eikä ole terveellistä. en tehnyt reklamaatiota mutta en myöskään ostanut enää sellasia kuulokkeita. että kyllähän nää akut on kaikissa laitteissa vaarallisia, satunnaisesti vika voi tulla oli sitten 10e tuote tai 1000e tuote.
Minulta tuli myös kakka housuun voiko joku auttaa
ap
Mulla on ollut garmin pari vuotta. Rannekkeen kohdalta meni alkuun iho vereslihalle, mutta nyt on jo tottunut. Mutta varsinaisen kellomötikän alta ei ole koskaan ihoon tullut mitään oireita.
Huawein kanssa ei mitään ongelmaa ollut. Edellinen garmin eikä sekään mitenkään ongelmallinen.
miks ihmiset tulee kertomaan että heillä ei ole ollut mitään ongelmaa jos ap on vaan varoittanut omasta kokemuksesta? Ihan ku ois joku kielto että et saa enää käyttää omaa aktiviisuusrannekettasi ja sit ihmiset tulee hädissää kertomaan että minä haluan käyttää kun mulla ei ole ollut mitään ongelmaa. Sama kun jossain tuotteessa ois takaisinveto ilmoitus tehtaalta ja ihmiset alkaa että minulla on tuon erän tuote mutta ei siinä ole mitään vikaa niin en halua palauttaa.
En saa maito purkkia auki varokaa maito purkkeja
ap
Minulle tuli liha piirakasta ripuli varokaa liha piirakoita
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Varo, sillä on rikkinäinen maitopurkki!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat aktiivisuusrannekkeen erikseen?
-------------Älykääpiö asialla. Sano jatain aihesta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat aktiivisuusrannekkeen erikseen?
-------------Älykääpiö asialla. Sano jatain aihesta .
Mikä on aihesta?
Vierailija kirjoitti:
ap
Milloin joku on viimeksi nauranut sun jutuille, poju?
Vierailija kirjoitti:
miks ihmiset tulee kertomaan että heillä ei ole ollut mitään ongelmaa jos ap on vaan varoittanut omasta kokemuksesta? Ihan ku ois joku kielto että et saa enää käyttää omaa aktiviisuusrannekettasi ja sit ihmiset tulee hädissää kertomaan että minä haluan käyttää kun mulla ei ole ollut mitään ongelmaa. Sama kun jossain tuotteessa ois takaisinveto ilmoitus tehtaalta ja ihmiset alkaa että minulla on tuon erän tuote mutta ei siinä ole mitään vikaa niin en halua palauttaa.
Koska ap ei vaivautunut kertomaan mikä merkki ja malli on kyseessä. Samasta syystä epäily, että on temun tuote. Muuten se olisi ollut jo aloituksessa, että merkin X malli Y teki tällaista. Nyt ei kehtaa kertoa, kun on ihan yleistä tietoa, että Temun rojut aiheuttaa palovaaroja ja -riskejä.
Olen aktiivinen ja minulla on monenlaisia rannekkeita.
Jos taas tarkoitit aktiivisuusranneketta, sitä ei ole eikä tarvita.
Siitä voi ilmoittaa Tukesiin, paitsi tietty jos olet Temusta tilannut. Temun valvonta ei luultavasti kuulu Tukesille. Mutta voit ilmoittaa kuitenkin.
Tuollaiset kaikki pitää ilmoittaa. Maahatuojalle, Tukesiin, johonkin. Jos käyttäjä ei ole tehnyt tässä mitään virhettä ja laitteessa todetaan virhe niin ne vedetään myynnistä.
Suomessa on kova sääntelu tuoteturvallisuusasioissa, tietenkin.
Toki, jos Temusta tilaa on omillaan.
Epäilen, että aktiivisuus ei ole täällä vastailemassa.
Voi käydä, mutta epäilen nikkeliä tai sitä ettei ranneketta ole puhdistettu