Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rinnoista alkuraskaudessa

11.04.2007 |

Mulla meneillään nyt viikot 6+3 ja neljäs raskaus (2 elävää ennestään) ja totesin juuri että rinnat ei juurikaan ole kipeet?? Onko muita? Hassuahan tämmöstä on murehtia ja ihmetellä, mutta aikasemmin näillä viikoilla ovat kyllä ihan riittävän kipeet jo olleet!! Vai voisko vaan nuo olla jo niin immuunit ;D Ilman liivejä ei oo hirmu kiva olla, nännit aavistuksen arat, mut muuten..ei noissa huomaa juur mitään!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rv 24+2 ja vieläkään ei ole rinnat kipeät eikä edes tarvinut ostaa suurempia liivejä. aina kuvittelin että ensimmäinen oire olisi kipeät rinnat tai tummentuneet nännit. Mutta ei todellakaan. eli erojakin löytyy.

Vierailija
2/3 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANA kuulla :D Mulla meneillään 13+3, eikä rinnoissa vielä mitään muutoksia eikä kipuja. Välillä olen jo sitäkin ehtinyt murehtimaan. Mutta hyvä tosiaan, etten ole ainoa tissikivuton :)

Fudgis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt rv 11+3 ja rinnat alkoivat vain hiukan aristaa noin rv8-9.

Edellisissä raskauksissa (3kpl, 2 lasta) rinnat olleet mielestäni kosketusarat alusta saakka. Kaikki kuitenkin ok, alkuraskauden ultrassa kaikki vastasi minulla viikkoja ja maha on jo kasvanut kiitettävästi. Toinen raskausoireeni, hirveä yökkäys hampaita pestessä, alkoi myös samoilla viikoilla, vaikka edellisissä on mielestäni alkanut hetimiten.

Kiva että on muitakin vähillä oireilla:-)