Matti ei halua läheisyyttä Elisan kanssa ensitreffit alttarilla ohjelmassa.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että Matti ei koe Elisaa viehättävänä. Lyhyestä virsi kaunis ja mutkat suoriksi ja rehellisyys maan perii.
Tämäpä se on, ja ilmeisesti sama molempiin suuntiin. Elisahan tämän sanoikin, mutya sentään ilmeisesti toivoi että jospa se siitä muuttuisi kun pääsee vauhtiin.
Minkäs sille mahtaa, kun ei niin ei. Itse olisin ulkoisesti ja tyyliltään ajatellut että voisivat sopia yhteen, mutta jos ei ole sitä vetovoimaa niin ei ole.
Toki jotkut on hitaita syttymään, mutta sanotaan nyt näin että jos olisi oikea ihminen ja kemia, niin kyllä sitä nyt jotain merkkejä siitä olisi silti ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ivaa,huutaa, komentelee, syyttää? Pakko komennella kun Matti ei mitään saa aikaiseksi. Matti on juuri sellainen tyyppi että kun siltä kyysyy että mennäänkö oikealle vai vasemmalle, niin se seisoo sinä viikon kun ei osaa päättää mitään.
Syyttää kun syy on Matissa. Matti ei saa mitään aikaiseksi. Mieheltä ei saa mitään mielipidettä irti eikä kyllä mitään muutakaan.
Pakko huutaa kun Matti ei puhu eikä tee mitään. Aikuinen ihminen joka ei osaakertoa edes mitä haluaa?
Jos aikuiselta mieheltä kysyy yksinkertaisen kysymyksen ja mies istuu hiljaa kuin huumeissa niin sitä kunnioittaakkan voi.
Aikuiset, henkisesti kypsät ihmiset eivät reagoi mihinkään ivaamalla, syyttämällä tai huutamalla. Niin, se toinen ihminen käyttäytyy eri tavoin kuin sinä odotat hänen käyttäytyvän, mikä neuvoksi? Poista itseltäsi
Väärin. Matti meni tv ohjelmaan ja meni naimisiin. Siinä vaiheessa PITÄÄ tietää!
Kun tuonne menee niin jokainen sen tietää että : Minä menen naimisiin tuolla ja siitä toisesta tulee vaimoni. Vaimoni kanssa prustan perrheen ja harrastamme seksiä ja olemme pariskunta.
Jos tuohon ei ole valmis niin on ihan väärässä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti on herkkä mies. Miehetkin voi olla herkkiä. Ei tuollaisen jyrän kanssa saa välttämätä edes suunvuoroa. Elisa on jo mielessään päättänyt miten asiat hänen mielestään ovat.
Roskaa. Aikuiseen ihmisen pitää kyetä puhumaan. Sanoa selvästi missä on vika ja mitä itse haluaa?
Mutta ei aikuisenkaan tarvitse vastata siloin, kun sinä määräät. Hänellä on oikeus mittiä ja punnita asioita. Ehkä kameran ja koko Suomen edessä ei tarvitse avautua haavoistaan? Mitä mieltä? Se, että osallistuu ohjelmaan ei tarkoita, että syvimmät haavat on paljastettava miljoonille. Tuliko tämä Elisalle mieleen? Ajatteliko hän Mattia tästä näkökulmasta? Ei, ei ajatellut Mattia lainkaan. Elisa ajatteli vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Matti meni tv ohjelmaan ja meni naimisiin. Siinä vaiheessa PITÄÄ tietää!
Kun tuonne menee niin jokainen sen tietää että : Minä menen naimisiin tuolla ja siitä toisesta tulee vaimoni. Vaimoni kanssa prustan perrheen ja harrastamme seksiä ja olemme pariskunta.
Jos tuohon ei ole valmis niin on ihan väärässä paikassa.
Oletko jostain pakkonaintikulttuurista kotoisin? Meillä Suomessahan ihmiset menevät yleensä naimisiin vasta, kun ovat tutustuneet toisiinsa. Avioliitossakin heillä säilyy oikeus omaan kehoonsa ja siihen miten kosketaan ja milloin kosketaan. Väkisinmakuu on avioliitossakin Suomessa laitonta. Noitahan ei edes oikeasti vihitä tuossa ohjelmassa, eli he eivät ole naimisissa. Elisa ei ainakaan ollut formaattiin valmis. Hän ei missään vaiheessa hyväksynyt Mattia, eikä hänen hyviä puoliaan. Sinulle ja kaltaisillesi suosittelen seksinosotoa ammattilaiselta. He tarjoavat niitä palveluita.
Elisan käytös on hieman narsistista. Kuvittelee, että ihmisten välinen suhde on vaihdantaa. Anna sinä mulle tuo, niin minä annan sinulle tämän. Mutta anna sinä ensin. Koska minä haluan. Kuulitko, minä haluan. Ja jos en saa, mitä haluan, niin haukun sinut pataluhaksi. Mutta kyse on taajuuksista ja energioista, itsetunnosta. Sen kaltaisista asioista. Paljon on työtä tehtävänä hänellä. Matillakin varmaan omat haasteensa, mutta Elisalla tässä on enemmän peiliin katsomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti on herkkä mies. Miehetkin voi olla herkkiä. Ei tuollaisen jyrän kanssa saa välttämätä edes suunvuoroa. Elisa on jo mielessään päättänyt miten asiat hänen mielestään ovat.
Roskaa. Aikuiseen ihmisen pitää kyetä puhumaan. Sanoa selvästi missä on vika ja mitä itse haluaa?
Mutta ei aikuisenkaan tarvitse vastata siloin, kun sinä määräät. Hänellä on oikeus mittiä ja punnita asioita. Ehkä kameran ja koko Suomen edessä ei tarvitse avautua haavoistaan? Mitä mieltä? Se, että osallistuu ohjelmaan ei tarkoita, että syvimmät haavat on paljastettava miljoonille. Tuliko tämä Elisalle mieleen? Ajatteliko hän Mattia tästä näkökulmasta? Ei, ei ajatellut Mattia lainkaan. Elisa ajatteli vain itseään.
Kun menee TV ohjelmaan niin juuri sitä se tarkoittaa. Jos ei halua puhua omista asioistaan julkisesti niin sitten ei mene tositv ohjelmaan.
No jos Matti ei kelpaa Elisalle niin minulle kyllä kelpaa!
Eihän se Matti taida olla niin kovin kiinnostunut intiimitouhuista. Kuinkas sattuikaan en minäkään!
Vierailija kirjoitti:
Eihän se Matti taida olla niin kovin kiinnostunut intiimitouhuista. Kuinkas sattuikaan en minäkään!
Se ei välttämättä ole aseksuaali. Demiseksuaali voi olla kovinkin kani, mutta vain sen oman kumppaninsa kanssa. En henk.koht. jaksa myöskään odotella vastauksia, joten saat kuitenkin pitää :)
Täällä useammassa kommentissa jauhetaan avioliitosta ja aviopuolisoista, väärin! Tällä kaudella heitä EI ole vihitty. Ja onneksi niin, ohjelma on irvokas, kun kyseessä on rakkaus ja parisuhde. Ja nämä asiantuntijat - hohhoijaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.on hyvö todiste että nykyajan naisen kanssa parisuhde on aivan mahdoton kun parisuhde on yhteistyötä mutta naiset ei kestä sitä jos kaikki ei mene niin kuin nainen haluaa jonka jälkeen nainen tuhoaa suhteen
Hohhoijaa näitä yleistäjiä. Naiset sitä ja miehet tätä. Minä olen nainen ja olen tuossa kuviossa täysin Matin puolella. Mattihan on selkeästi ilmaissut, että hän tarvitsee ensin henkisen yhteyden, ennen kuin voi ottaa fyysistä kontaktia (tms.). Minä naisena olen ihan samanlainen. Jos ei miehen kanssa millään tavalla synkkaa henkisesti, en kykene fyysiseen yhteyteen. Jopa kevyt koskettelu saattaa silloin olla hankalaa. Tuo Elisan käytös on todella painostavaa. En ihmettele yhtään, jos Matti etääntyy entisestään. Siis jatkuvaa jankkaamista ja syyllistämistä, jota säestää paljonpuhuvat mulkoilut ja ilmeilyt. Viime
"He on naimissa. Häämatkalla eikä mitään läheisyyttä. Miksi menee tuolaiseen ohjelmaan jos ei kykene parisuhteeseen?"
Niin, he ovat "naimisissa". Normaalisti tutustutaan ajan kanssa toiseen, ennen kuin mennään naimisiin. Tässä ohjelmassa tavataan ensi kerran "alttarilla" ja saman tien pitäisi muka käyttäytyä kuin vanha tuttu morsiuspari seksuaalisine haluineen ja luontevine läheisyyksineen. Toki ohjelmaan menijät tietävät mihin ovat menossa, mutta eihän oletuksen tarvitse olla, että heti ensikättelyssä hormonit kaikilla osallistujilla hyrrää ja kiehnätään vieretysten. Ihmiset ovat erilaisia. Eihän Matti voinut tietää millainen morsmaikku on tulossa. Ehkä hän toivoi jotakuta, joka olisi henkisesti samalla aaltopituudella ja sen myötä löytyisi myös fyysinen yhteys. Ja joka antaisi aikaa ja tilaa. Elisa on ilmeisesti myös loukannut Mattia, miehisyyttään? Sitä paremmalla syyllä ei ihme, että mies etääntyy.
Jotenkin on vaikea kuvitella, että minkätyyppinen mies Elisaa haluaisi.. eikä kyse ole ulkonäöstä.
Näin klipin facessa, jossa rouva tylytti miestä. Kuka haluaa mitään tuollaiselta ihmiseltä, jolta puuttuu ymmärrys ja empatia?
Tuokaa se Masa tänne!
Minulle kyllä kelpaa!
Ei tuollaiselta televisioformaatilta voi paljoa odottaa. Ensin mennään naimisiin ja sitten vasta aloitetaan seurustelu. Normaalisti edetään toisinpäin ja tutustutaan pikku hiljaa. Antaa pariskuntien hoitaa itse välinsä.
Nainen on tässä päällekäyvä määräilevä ja kova vaatija. En tykkää. Matti on rauhallinen, symppis.
Jos mies värjää hiuksensa ennen ensikohtaaamista sinisiksi, voi kysyä eikö mies halua läheistä kontaktia kenenkään kanssa. Varsinkaan naisen. Normaalisti yritetään sitä kumppania edes vähän miellyttää. Tuntematonta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Saat sitten loputtomia keskusteluja.
Mikäs siinä jos tykkää, mä mieluummin panen menee ja menen panee
Tuokaa Masa tänne!
Kyllä kelpaa! Matti on tosi sexy.
Mattia ja minua yhdistää ainakin se ettei kummatkaan niin mourua s*ksin perään!
Tuokaa Masa tänne! Kyllä kelpaa!
Aikuiset, henkisesti kypsät ihmiset eivät reagoi mihinkään ivaamalla, syyttämällä tai huutamalla. Niin, se toinen ihminen käyttäytyy eri tavoin kuin sinä odotat hänen käyttäytyvän, mikä neuvoksi? Poista itseltäsi odotukset. Sinä olet määritellyt, miten ja monenko sekunnin kuluttua toisen pitäisi reagoida. Kun hän ei reagoi odottamallasi tavalla, sinä pimahdat. Aikuinen ei pimahda. Aikuisella ihmisellä on itsehillintää. Osa ihmisistä on aina tuollaisia; jotkut voivat pohtia päiväkaupalla, ennen kuin vastaavat. Siskoni mies on tuollainen miettijä. En itse jaksaisi, mutta en kyllä tuomitsekaan. Siskolleni tuo tyyli on ihan ok. Hän jaksaa odotella vastauksia ilman, että se häiritsee häntä itseään. He jatkavat muusta tai tekevät muuta ja mies vastaa sitten, kun on valmis vastaamaan. Vakka kantensa valitsee. Toisen voi vaan antaa olla erilainen. Jos ajatellaan ihmisen ihmisarvoa ja itseisarvoa, niin jokaista tulee lähtökohtaisesti kunnioittaa erilaisuuksista huolimatta. Mitään erityistä "kunnioittamista" taas ei tarvita, mutta ei kunnioituksen puute tarkoita, että tilalla pitäisi olla olla ivaa tms. Voi olla ihan vaan neutraali ja tiedostaa mielessään eroavaisuudet. Aikuinen ihminen pystyy kontrolloimaan omia tunteitaan ja omaa käyttäytymistään. Elisa ei pystynyt, eikä halunnut pystyä. Elisa valitsi käyttäytyä. kuin 14 v. teini, joka ei saa tahtoaan läpi -heti! Ihan hullua, että joku noin harmiton ja kohtelias ihminen kuin Matti herättää Elisassa noin paljon vihaa ja kontrollinhalua. Matti nimenomaan on vaan olemasa - ja se herättää raivoa Ellisassa.