Matti ei halua läheisyyttä Elisan kanssa ensitreffit alttarilla ohjelmassa.
Kommentit (169)
Äijällä ei seiso ja yrittää pitkittää sen paljastumista.
Homo tai eunukki?
He näyttävät ulkoisesti ihan eriparisilta. Kuka nämä on parittanut?
Vierailija kirjoitti:
Minusta syytä voi olla naisessakin, pitää olla flirttiä ilmassa. Ehkä mies aistii ettei ole "oikeaa tyyppiä" --> Himmailee eikä siksi ala koskettelemaan ettei tulkittaisi 'kähminnäksi'.
Vs. Jos nainen antaisi vähän flirttiä ja vinkkiä (pitkiä katseita, pyytäisi hieromaan hartioita, koskettaisi jne.) toinen ymmärtäisi että saa koskea --> homma alkaisi rullata.
Ehkä iso syy on ne hiukset, monilla nelikymppinen on "kranttu", on ehdottomasti luoda mielikuva mikä se Minun Mieheni on --> Jos mielikuvat miten Me mennään siellä ja täällä mun puvussa olevan, parta tarkasti trimmattu ja tukkka mintissä "Beckham"-miehen kanssa, voi ol,a vaikea muokata mielikuva "sinitukkaan" VAIKKA ihminen itsestään voisi olla täysi 10, ei vaan nähdä sitä.
Seksihän on pohjimmiltaan hauskanpitoa. Kireä ja kriittinen nainen on aika painajaismainen seksikumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta syytä voi olla naisessakin, pitää olla flirttiä ilmassa. Ehkä mies aistii ettei ole "oikeaa tyyppiä" --> Himmailee eikä siksi ala koskettelemaan ettei tulkittaisi 'kähminnäksi'.
Vs. Jos nainen antaisi vähän flirttiä ja vinkkiä (pitkiä katseita, pyytäisi hieromaan hartioita, koskettaisi jne.) toinen ymmärtäisi että saa koskea --> homma alkaisi rullata.
Ehkä iso syy on ne hiukset, monilla nelikymppinen on "kranttu", on ehdottomasti luoda mielikuva mikä se Minun Mieheni on --> Jos mielikuvat miten Me mennään siellä ja täällä mun puvussa olevan, parta tarkasti trimmattu ja tukkka mintissä "Beckham"-miehen kanssa, voi ol,a vaikea muokata mielikuva "sinitukkaan" VAIKKA ihminen itsestään voisi olla täysi 10, ei vaan nähdä sitä.
Seksihän on pohjimmiltaan hauskanpitoa. Kireä ja kriittinen nainen on aika painajaismainen seksikumppani.
Jep, kireä on eri asia kuin tiukka.
Vierailija kirjoitti:
Elisa raivaa tietä nuoremmille polville, ettei itselle tärkeistä asioista tarvitse enää vaieta, tai hävetä omaa libidoaan.
Ja samalla syyllistää ja häpäisee Mattia tämän libidosta ja halujen puutteesta.
Elisa on ihan viehättävä ulkoisesti, mutta aika karmea ja itsekäs ihminen muuten. Leirinuotiolla listaa Matille, miten tämä tekee kaiken väärin (tai jättää tekemättä) ja sitten kuvittelee sen kaiken paasauksen jälkeen, että Matilla olisi yhtään mitään kiinnostusta koskettaa. Jannu kietoo kädet ympärilleen ja kuvailee terapeutille kokevansa pakokauhua ja muija valittaa ja vaahtoaa miten "pitää koskettaa ja läimiä pepulle ja muuten minä tunnen itseni mitättömäksi. Minä, minä, minä." Tuntuu, ettei ole mitään yritystä ymmärtää toisen tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa raivaa tietä nuoremmille polville, ettei itselle tärkeistä asioista tarvitse enää vaieta, tai hävetä omaa libidoaan.
Ja samalla syyllistää ja häpäisee Mattia tämän libidosta ja halujen puutteesta.
Elisa on ihan viehättävä ulkoisesti, mutta aika karmea ja itsekäs ihminen muuten. Leirinuotiolla listaa Matille, miten tämä tekee kaiken väärin (tai jättää tekemättä) ja sitten kuvittelee sen kaiken paasauksen jälkeen, että Matilla olisi yhtään mitään kiinnostusta koskettaa. Jannu kietoo kädet ympärilleen ja kuvailee terapeutille kokevansa pakokauhua ja muija valittaa ja vaahtoaa miten "pitää koskettaa ja läimiä pepulle ja muuten minä tunnen itseni mitättömäksi. Minä, minä, minä." Tuntuu, ettei ole mitään yritystä ymmärtää toisen tunteita.
hyvin kirjoitit! Elisa on todella kova ja hankala ihminen. Itse kiertäisin Elisan kaukaa kaverinakin saati sitten edes harkitsisin parisuhdetta tuollaisen kanssa.
Matti näyttää kolmikymppiseltä ja Elisa viisikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Sairas ohjelma. Miten kirkko voi olla tällaisessa mukana?
Ei kirkko ole mukana. Eikä mennä oikeasti naimisiin. Olisit katsonut ja kuunnellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset valehtelevat että vain miehet on seksikeskeisiä kun jatkuvasti tulee tämmöisiä asioita esille että naiselle se seksi on lähes tärkein asia ja seksiä pitää olla niin paljon kun nainen haluaa eikä nainen kestä mitään muuta. Onko tämä yksi niistä asioista missä pitää katoa sitä mistä naiset miehiä syyttää niin huomaa että nainen syyllistyy itse siihen mistä miestä syyttää?
Miehille hyväksytään pettäminen, naisille ei.
-No onhan ne kaksi täysin eri asiaa. On lukuisa joukko miehiä jotka elättää tietämättään pettämisellä alkunsa saanutta toisen miehen lasta. Sellaista ainuttakaan naista ei ole olemassa joka elättäisi tietämättään toisen naisen lasta.
-Miehen pettäminen ei käytännössä aiheuta mitään vahinkoa kenellekään, kun taas naisen pettäminen tuhoaa monta ihmiselämää.
Vierailija kirjoitti:
Matti sanoi siinä yhdessä jutussa, jossa olivat terapeutilla, että hänellä on joku kokemus entisestä seurustelusuhteesta, jonka vuoksi hän on mennyt lukkoon (sitä ei avattu, että millainen kokemus se oli) ja Elisa sanoi, että oli väärin, että Matti lähti tällaiseen ohjelmaan tilanteessa, jossa ei ole setvinyt edellisen suhteen lukkoja auki, jotta voisi alkaa uuteen suhteeseen.
Mielestäni Elisa tekee oikein, kun kertoo oman näkemyksensä ja pitää kiinni rajoistaan. Elisa ei selvästikään halua suhteeseen, johon tulee kolmanneksi osapuoleksi Matin edellinen suhde ja sen työstämättömät asiat, (siis ne suuret, jokaisellahan on jotain pientä menneisyydestään aina mukana).
Mies odottaa ilmaista terapiaa naiselta? Eikö olisi syytä hoitaa edelliset haavat ensin vaikka ammattilaisella. Monilla eronneilla isillä varsinkin jää katkeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirso mies ei siinä muuta on. Elisa ei ole kovinn nätti joten mies ei halua panna.
Ja höpsis. Elisa on erittäin viehättävä nainen ja ilmeisesti myös hyvin intohimoinen ihminen. Jos olisin ollut itse sinitukan tilalla, niin hääyönä ei olisi juuri nukuttu. ;) On hienoa, että nainen osaa sanoittaa isoa epäkohtaa ääneen, eikä vain vaikene asiasta, kuten enemmistö tekisi. Elisa raivaa tietä nuoremmille polville, ettei itselle tärkeistä asioista tarvitse enää vaieta, tai hävetä omaa libidoaan.
Syy käsitellä katsojien kanssa tämäkin asia? Menee vielä enemmän lukkoon miesraukka.
Ihan näin naisnäkökulmasta katsottuna, en yhtään ihmettele jos Mattia ei läheisyys kiinnosta. Kova ja vänkäävä emäntä, jonka ulkoinen olemuskaan ei ole järin viehättävä. Ei minuakaan miehenä kiinnostaisi.
Kiinnostava ystävä Elisalla! Kuka hän on? Siis sellainen Elisan ystävä, jonka kanssa hän valmistautui häihin. Ainakin tokassa jaksossa näkyi.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava ystävä Elisalla! Kuka hän on? Siis sellainen Elisan ystävä, jonka kanssa hän valmistautui häihin. Ainakin tokassa jaksossa näkyi.
Olisko ollut jokin "valmentaja" tai terapeutti
No näin naisena kun katson niin ei Elisassa ole tippaakaan seksikkyyttä. Ehkä Matti on samaa mieltä.
Se oli kaaso, Päivi. Tuli mukana kaupassa.
Elisa on ihme jankkaaja , tenttaa Mattia koko ajan . Raskas persoona . Huoh .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina toisaalta sanoo, että hänellä ei ole herännyt romanttisia tunteita Mattia kohtaan, mutta sitten hän myös sanoo että Matin pitäisi koskea enemmän ja osoittaa enemmän seksuaalista mielenkiintoa häntä kohtaan.
Nurinkurinen tilanne. Mutta kenties Elina sitten hakee sitä, että romanttiset tunteet voisivat herätä, kun olisi enemmän ihon kosketusta Matin kanssa.
Kuka helvetin Elina? Kertokaa jo!
Ei ei. Se tarkoittaa elin-a ja sitten on elin-b. Joidenkin mielestä elin-b:n käyttö viittaa homouteen.
Ihanat siniset hiuksett!!!!!