KOSKAS NE AMA- TUOKIOT ALKAA??đČ
Minulla on pitkĂ€ lista kysymyksiĂ€ niille Ama- asiantuntijoille! He varmasti nostavat tĂ€mĂ€n palstan ihan uudelle tasolle! đđȘ
Kommentit (39)
Minun pitÀÀ varautua AMA-tuokioon kunnolla! Toivottavasti AMA ilmoittaa sitten hyvissĂ€ ajoin!đ€toivottavasti aikaa on riittĂ€vĂ€sti kaikille kysymyksille!đČ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2035
Oletpa optimistinen. Oma arvioni on vuonna 3796.
:D
Jos sen AMA-ketjun avasi joku moderaattori, niin luulisi olevan enemmÀn ymmÀrrystÀ siitÀ, millaisia vastauksia sinne ketjuun tulee. Jos se oli joku Sanoman somepöhinÀasiantuntija, niin oppipahan, toivottavasti kerrasta.
AMA on varmaan tosi viisas kun on asiantuntija.đ„č
AMA on lyhenne englanninkielisestÀ sanasta "Ask Me Anything" (kysy minulta mitÀ tahansa)
Ovatkohan vastaajat siis kaikkien alojen asiantuntijoita, a.ka moniosaajia?
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan vastaajat siis kaikkien alojen asiantuntijoita, a.ka moniosaajia?
Luulen niin.
Vierailija kirjoitti:
'NĂ€mĂ€ AMAT eivĂ€t varmaan tajua mihin ryhtyvĂ€t. EivĂ€t ehkĂ€ tiedĂ€, ettĂ€ palsta on tĂ€ynnĂ€ sekopĂ€itĂ„.đ '
Ei ninulta, mutta komppaan.
TÀmÀ sivustohan on enimmÀltÀ osin tunnelmaltaan kuin avohoitopotilaiden pÀivÀkoti + monella tosi huonot kÀytöstavat.
AMA-kysymyksistÀ 70% tulee tod.nÀk. olemaan 'heruuks pildee/kakkosta' & pipipÀisiÀ kakk4pökÀleiden syömisfantasioita; sen mitÀ eka sessiota todensin..
NythÀn nÀemme siistityn version ketjun ylimmÀisenÀ kiinnityksenÀ. On siellÀ muutama asiallinen, ei hörhö-kommentti.
Kiitos niistÀ.
Palstan tasossa olisi (todella) paljon parantamisen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'NĂ€mĂ€ AMAT eivĂ€t varmaan tajua mihin ryhtyvĂ€t. EivĂ€t ehkĂ€ tiedĂ€, ettĂ€ palsta on tĂ€ynnĂ€ sekopĂ€itĂ„.đ '
Ei ninulta, mutta komppaan.
TÀmÀ sivustohan on enimmÀltÀ osin tunnelmaltaan kuin avohoitopotilaiden pÀivÀkoti + monella tosi huonot kÀytöstavat.
AMA-kysymyksistÀ 70% tulee tod.nÀk. olemaan 'heruuks pildee/kakkosta' & pipipÀisiÀ kakk4pökÀleiden syömisfantasioita; sen mitÀ eka sessiota todensin..
NythÀn nÀemme siistityn version ketjun ylimmÀisenÀ kiinnityksenÀ. On siellÀ muutama asiallinen, ei hörhö-kommentti.
Kiitos niistÀ.
Palstan tasossa olisi (todella) paljon parantamisen varaa.
Ja yllÀpidossako ei ole? :Z
Vierailija kirjoitti:
Jos sen AMA-ketjun avasi joku moderaattori, niin luulisi olevan enemmÀn ymmÀrrystÀ siitÀ, millaisia vastauksia sinne ketjuun tulee. Jos se oli joku Sanoman somepöhinÀasiantuntija, niin oppipahan, toivottavasti kerrasta.
Nyt oli optimismia. đ SiellĂ€ on joku iso dirikka excelin takaa todennut, ettĂ€ nyt muuten nostetaan vauva-foorumin tasoa, kĂ€ymĂ€ttĂ€ koskaan edes katsomassa-, minkĂ€laista juttua tÀÀllĂ€ todellisuudessa on.
Sitten kun ei saa haluamaansa hÀrveliÀ niin tÀÀllÀ on seuraavaksi kommentointi vahvan tunnistautumisen takana.
Vierailija kirjoitti:
mikÀ hlvitn juttu tuo yleensÀ on, onko jokin trolli vai oikein yllÀpidon laittama.
MÀ oon miettinyt koko yön tÀtÀ.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ on AMA?
Anna mulle aamurusko.
Haluaisin kysyÀ mistÀ erottaa oikean asiantuntijan ja mistÀ huijariasiantuntijan.
Joku hakkeroinut ja laittanut tuon?
EhkÀpÀ taikinanaama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikÀ hlvitn juttu tuo yleensÀ on, onko jokin trolli vai oikein yllÀpidon laittama.
MÀ oon miettinyt koko yön tÀtÀ.
MĂ€ myös, en pystynyt nukkumaan kun mietin tĂ€tĂ€ kuviota ja tein listaa niistĂ€ kysymyksistĂ€!đ©
Oletpa optimistinen. Oma arvioni on vuonna 3796.