KOSKAS NE AMA- TUOKIOT ALKAA??đČ
Minulla on pitkĂ€ lista kysymyksiĂ€ niille Ama- asiantuntijoille! He varmasti nostavat tĂ€mĂ€n palstan ihan uudelle tasolle! đđȘ
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
mikÀ hlvitn juttu tuo yleensÀ on, onko jokin trolli vai oikein yllÀpidon laittama.
Ama- henkilöt ovat asiantuntijoita, joilta voi kysyĂ€ mitĂ€ vain! He tietĂ€vĂ€t kaikesta kaiken! Ovat palstan kermaa!đČ
PitÀÀ varmaan ensin kattoa, ettĂ€ minkĂ€ alan asiantuntija siellĂ€ vastailee, ennenku alkaa pommittaa kysymyksillĂ€ đ
MinĂ€ ihailen suuresti AMA- HenkilöitĂ€! Ovathan he sentÀÀn asiantuntijoita! Varmasti hyvin viisaita ihmisiĂ€! He ovat idoleitani!đČđȘ
AMA kertoo olevansa moderaattori ja uhkailee palstan kÀyttÀjiÀ poliisilla. Ihme tyyppi.
NĂ€mĂ€ AMAT eivĂ€t varmaan tajua mihin ryhtyvĂ€t. EivĂ€t ehkĂ€ tiedĂ€, ettĂ€ palsta on tĂ€ynnĂ€ sekopĂ€itĂ„.đ
Vierailija kirjoitti:
AMA kertoo olevansa moderaattori ja uhkailee palstan kÀyttÀjiÀ poliisilla. Ihme tyyppi.
Miten se sai ketjun pinnattua etusivulle? Ja vihreÀn taustan viestiin?
Vierailija kirjoitti:
MikÀ on AMA?
Vauvapalstan uusi asiantuntija, jolta voimme kysyĂ€ mitĂ€ vain ja hĂ€n vastaa!đČ
Minulla on myös lukuisia kysymyksiĂ€ odottamassa suuren oraakkelin seuraavaa AMA ketjua đ
Jostain luin huhun ettÀ AMA asiantuntija olisi itse Donald Trump.
Onko perserinkulan ympÀrillÀ olevat paiseet yleisiÀ?
Kusinen vitunlÀpeni puskee ulos huoranpentuja.
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin huhun ettÀ AMA asiantuntija olisi itse Donald Trump.
Hyvinkin mahdollista on tÀmÀ.
TĂYTTĂ PASKAA, KAIKKEA TEKIN USKOTTE.
AMA_kÀyttÀjÀ
(AMA)
Liittynyt 2 weeks 2 days
Vierailija kirjoitti:
Onko perserinkulan ympÀrillÀ olevat paiseet yleisiÀ?
EivÀt, jos pesee pyllyn joskus. T: AMA
mikÀ hlvitn juttu tuo yleensÀ on, onko jokin trolli vai oikein yllÀpidon laittama.