Cittarissa punajuuri, lanttu ja porkkana 2kg pussi eurolla.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Joku köyhempi jo yksi päivä täällä keräsi vinkkejä jouluun valmistautumiseen, nyt vaan laatikot työn alle ja pakkaseen odottamaan joulua :)
Oon aina ihmetellyt tätä. Mitä ne laatikot maksaa kaupassa, viisi euroa?
Ja sillä sitä säästetään kun ostetaan, kuoritaan, keitetään, soseutetaan ja laitetaan puoleksi vuodeksi pakastimeen.
Oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo ihan kiva lisuke ovat. Mutta ei noilla maha täyty.
Kasvisosekeittoa? Voit vaikka paistaa pekonia siihen päälle koristeeksi.Meinaatko, että lisuke muuttuu täyttäväksi kun sen surauttaa soseeksi :D
kun laittaa kermaa, tulee siitä täyttävämpää. Jotkut saattaa laittaa vaikka raejuustoa päälle - itse enEdelleen pysytään lisukeosastolla. Kerma on kiva kastike, mutta ei se yksinään mahaa täytä. Eikä muuta hiilarihöttöä täyttäväksi.
Juujuu. Tää perinteinen millä suomalainen lihoo eikä täytä vatsaa.
Juur
Toki ne täyttävät vatsaa, mutta nälkä on taas eka pierasulla ja taas syödään. Ei oo järkee.
Halpoja ruoka-aineita tarjolla, ja täällä porukka vain valittaa! Perunasta on perusruoka josta voi valmistaa vaikka mitä perusruokia helposti. Porkkana on hyvä lisuke raasteena, keitettynä, uunissa paahdettuna, tai vaikka sellaisenaan välipalana. Itse en punajuuresta suuremmin välit, joten käyn hakemassa peruna-, ja porkkanapussin. Meille kelpaa.
Aika vuori niitä pitäisi syödä riittäväksi energiaksi.