Mitä puolisosi ei tiedä sinusta?
Kommentit (23)
Minulla on tekopenis koska oma oli huono
Minulla on toinen perhe ulkomailla.
Sitä, että käyn maksullisissa naisissa ja minulla on työpaikka romanssi.
Lisäksi minulla on kolme avioliiton ulkopuolista lasta. Ja vaikka se hieman ihmeelliseltä kuulostaakin, niin ole myös umpihomo...
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että käyn maksullisissa naisissa ja minulla on työpaikka romanssi.
Lisäksi minulla on kolme avioliiton ulkopuolista lasta. Ja vaikka se hieman ihmeelliseltä kuulostaakin, niin ole myös umpihomo...
Onhan Freddie Mercuryllakin tyttö. Ja oli umpihomo...
Vierailija kirjoitti:
Että ikävöit Mikkoa.
Ikävöin.
Hän ei tiedä, kuinka todella väsynyt joskus olen. Eikä tiedä kukaan muukaan, koska en ole halunnut kertoa.
Mieheni ei tiedä miten paljon olen alkanut hätä inhoamaan ja että suunnittelen eroa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tekopenis koska oma oli huono
Oma peniksesi on huono? Miten olet pystynyt salaamaan asian?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei tiedä miten paljon olen alkanut hätä inhoamaan ja että suunnittelen eroa.
Viisasta ettet kerro. Ero miehestä on vaarallisinta aikaa.
Vaimoni ei tiedä, että olin vuoden vankilassa ennen kuin tapasimme.
Että mulla on kaksi vakipanoa plus satunnaiset säädöt päälle. Kuukausitasolla käyn vieraissa noin 10 kertaa. N38 espoo
Aika hirveitä osa, jos ovat totta. Mä ainakin ajattelisin niin, että tuollaisella valheella estäisi itseni kokemasta aitoa rakkautta. Se on minusta niin, että tällainen olen vikoineen päivineen, ota tai jätä.
En siis moralisoi, vaan noin itse ajattelen. En voisi pitää mitään tuollaista "olen homo tai vankila keikkaa salassa.'
Minulla on vähän yli 700 000 euron omaisuus, puoliso luulee, että tilillä on max 1000 e enkä omista muuta.
Vierailija kirjoitti:
Aika hirveitä osa, jos ovat totta. Mä ainakin ajattelisin niin, että tuollaisella valheella estäisi itseni kokemasta aitoa rakkautta. Se on minusta niin, että tällainen olen vikoineen päivineen, ota tai jätä.
En siis moralisoi, vaan noin itse ajattelen. En voisi pitää mitään tuollaista "olen homo tai vankila keikkaa salassa.'
Entäs toisen ikävöinti, onko syntiä?
Että haluaisin vielä yhden lapsen