Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kylmyys

Vierailija
11.04.2024 |

Epätoivo alkaa olla huipussaan! Parin vuoden avioliiton jälkeen miestä ei enää näy kotona,tekee töitä aamusta yöhön. Ei ole kiinnostunut yhtään mistään (paitsi niistä töistä), kotonakin käy nukkumassa muutaman tunnin,  jos on hereillä niin surffaa netissä hetken. Minkäänlaista läheisyyttä ei ole ollut valovuosiin. Kokemuksia? Voisiko kyseessä olla masennus, työuupumus, työnarkomania...Ei ole sen vertaa kotona, että saataisiin edes keskustelua aikaan. Yhtään mistään, ylipätään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt lähestyä

hyväillä miehesi penistä tai jopa ottaa suihin

jos sekään ei auta niin sitten ei taida olla edessä kuin miehen vaihto tai tyytyminen seksittömyyteen

Vierailija
2/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt lähestyä

hyväillä miehesi penistä tai jopa ottaa suihin

jos sekään ei auta niin sitten ei taida olla edessä kuin miehen vaihto tai tyytyminen seksittömyyteen

On yritetty lähestyä vaikka ja miten, toki rajat säilyttäen  ettei ahdisteluksi mene. Ei toimi. Seksinpuute on yksi, mutta ei se olennaisin.  Ahdistavinta on erillisenä yksilönä elävä mies, ihan kuin olisi vakuumipakkauksessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös vaihtoehto elää miehettä. On meinaan sen verran heikkoa laatua miesmarkkinoilla, että sen varaan ei kannata laskea. 

Mutta itse valitsisin kyllä ihan itsenäisen elämän tuollaisen sijaan. 

Vierailija
4/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös vaihtoehto elää miehettä. On meinaan sen verran heikkoa laatua miesmarkkinoilla, että sen varaan ei kannata laskea. 

Mutta itse valitsisin kyllä ihan itsenäisen elämän tuollaisen sijaan. 

Jos ois ollut kristallipallo kunnossa niin olisin välttänyt...Olen aina tullut toimeen ja juttuun ihan omillanikin, mutta rakkaus perhana...

Ap

Vierailija
5/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Minä olin 7 vuotta tuollaisessa suhteessa, ei se muuksi muutu. Seksiä meillä kyllä oli, mutta kotona häntä ei näkynyt ja ei mitään mielenkiintoa minua tai elämääni kohtaan. Hävettää jälkeenpäin, etten "ymmärtänyt vinkkiä", eihän mies varsinaisesti pitänyt minusta, vaan siitä että joku oli pitämässä kotia. 

Vierailija
6/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies muuttuu kylmäksi ja varsinkin, jos seksi loppuu, taustalla on aina toinen nainen. Lue: AINA.

Vierailija
7/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olitte yhdessä ennen avioliittoa? Eli naimisissa 2 vuotta vasta, mutta kuinka pitkään ennen sitä? Minkä ikäisiä olette? Lapsia ei nähtävästi ole?

Vierailija
8/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan olitte yhdessä ennen avioliittoa? Eli naimisissa 2 vuotta vasta, mutta kuinka pitkään ennen sitä? Minkä ikäisiä olette? Lapsia ei nähtävästi ole?

Pari vuotta oltiin yhdessä eli nelisen vuotta yhteensä, ollaan 40+, yhteisiä lapsia/pieniä lapsia ei ole.

Ap

Vierailija
9/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkasit varmastikkin peiliin ennenkuin tulit tänne tekemään aloitusta, ja siellä kaikki ookoo eikös?

Vierailija
10/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia edellisistä suhteista?

Olette siis yli nelikymppisiä ja ns. toisella kierroksella ilman yhteisiä lapsia.

Ovatko lapsenne vielä alaikäisiä, missä he asuvat? 

Kuinka kauan oli kulunut miehen edellisestä erosta, onkohan hän sen silloin aikoinaan käsitellyt vai hyppäsikö läpsystä suoraan sulle?

Vierailija
11/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota. Minä tuhlasin parhaimmat nuoruuteni vuodet tuollaiseen kotileikkiin. Olin kaunis ja mukava, ottajia olisi ollut muitakin, mutta jumitin vain yksikseni tuollaisessa "pari"suhteessa. Luulin että on minun vikani ja minun täytyy vain sietää miehen pahantuulisuutta silloin kun kotona sattuu olemaan. Minulla traumatausta, joten tämä selittää jo paljon. Nyt olen viisikymppinen, suruuni syönyt ja lihava ja helkkarin katkera.

Vierailija
12/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehen ammatti, onko yrittäjä? Millä selittää tuota töiden (?) määrää.

Vierailija
13/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsia edellisistä suhteista?

Olette siis yli nelikymppisiä ja ns. toisella kierroksella ilman yhteisiä lapsia.

Ovatko lapsenne vielä alaikäisiä, missä he asuvat? 

Kuinka kauan oli kulunut miehen edellisestä erosta, onkohan hän sen silloin aikoinaan käsitellyt vai hyppäsikö läpsystä suoraan sulle?

Molemmilla lapset edellisestä liitosta, kaikki täysi-ikäisiä ja omillaan, omat kaksi opiskelevat. Läheiset välit kaikkien kanssa. Tuo miehen ero, se on joskus mietityttänyt, se oli nimenomaan läpystä vaihto . Omastani oli jo aikaa ja sen oon klaarannut aikanaan. Kun mies erosi, vaikuttimena oli meidän tapaaminen, mutta seurusteli ei alkanut siitä vaan noin puolen vuoden päästä.

Ap

Vierailija
14/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on miehen ammatti, onko yrittäjä? Millä selittää tuota töiden (?) määrää.

On, mutta aivan tätä määrää ei olisi tarpeen tehdä, hänellä on työn jakaja, pätevä sellainen.

Vierailija
15/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi olet hänen kanssaan??

Vierailija
16/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmilla lapset edellisestä liitosta, kaikki täysi-ikäisiä ja omillaan, omat kaksi opiskelevat. Läheiset välit kaikkien kanssa. Tuo miehen ero, se on joskus mietityttänyt, se oli nimenomaan läpystä vaihto . Omastani oli jo aikaa ja sen oon klaarannut aikanaan. Kun mies erosi, vaikuttimena oli meidän tapaaminen, mutta seurusteli ei alkanut siitä vaan noin puolen vuoden päästä.

Ap

Eli miehen kiinnostus suhun oli yksi syy, että erosi. Jättikö hän vaimonsa sun takia? Ehkäpä häntä on alkanut nyt kaduttaa, että ruoho ei ollutkaan vihreämpää aidan toisella puolella.

Miksi siinä kesti puoli vuotta, ennenkuin aloitte seurustella sen jälkeen, kun mies oli eronnut?

Vierailija
17/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap???

Vierailija
18/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet tehnyt tai miten olet rakentanut kotisi tai miten käyttäydyt miestäsi kohtaan kun olet saanut karkoitettua miehen kotoonsa eikä siellä halua olla eikä siellä viihdy kuin sen ajan mikä on pakko? Ihan sillä kysyin kun en halua tuhota omaa suhdetta samalla tavalla

Vierailija
19/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies muuttuu kylmäksi ja varsinkin, jos seksi loppuu, taustalla on aina toinen nainen. Lue: AINA.

Siellä on aina toinen nainen kun ihan joka nainen on pettäjä

Vierailija
20/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin kertoa, että kun noin käyn, niin takana on aina toinen nainen. Mies pakenee tilannetta töihin. Oma ex mies otti jopa 3 työn ja oli sunnuntaitkin poissa. Mies oli kuitenkin tunnollinen ja ei halunnut jättää perhettään. Mutta mitä järkeä on liitossa missä mies on mukana vain velvollisuudesta ja ajatukset on jatkuvasti toisessa naisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi