Nainen, vastaa rehellisesti. Kuinka kuumaa tavaraa on kultainen panssarikaulaketju miehellä?
Löytyy tämmöinen ja mielestäni ihan ok juttu. Naisella voi olla ohut ketju ja joku riipus. Miehellä sitten massiivisempi.
Kommentit (73)
Kertoo statuksesta jossain junttimaisissa ja sivustymättömissä piireissä. Sen piirissä olevia koru ja se, mitä se edustaa saattaa kiinnostaa. Meille muille ihan ehdoton no-no.
Itse käytän kultaista ja hopeista panssariketjua ja ristiriipusta. Ystävä aikoinaan antoi ristin enkä kehdannut jättää sitä laatikon pohjalle joten hommasin toisen hopeeaketjun sille.
Jos jostain saisi pronssisen panssariketjun niin olisi kiva.
Yksi ketju kaulalla vielä menettelee. 7mm ei ole liian järkäle. Sopii hienostuneellekin ihan hyvin.
N0 itse en kyllä tykkää,omalla äijällä ei oo panssari ketjuu mut ihan hirvee hilavitkutin kaulassa,enkä tykkää siitäkään.
Ei ole kuumaa tavaraa - tulee mieleen joku limanuljaska paita auki ja ketju kaulassa ja olevinaan niin macho.
Juljus kirjoitti:
Entäs jos ketju onkin terästä? Onko yhtä paha?
Luulen, että ei ole väliä materiaalilla. Jotkut tykkää tai ainakin on neutraali suhtautuminen ja jotkut ei. Olen itse vähän yllättynyt että naiset ei niin paljon tykkää ketjuista. Omaan silmään ihan ok kuitenkin.
Natsihomokoru, mutta natsihomotyyli on ihan hyvä tyyli. Herkkä mutta maskuliininen.
Yök. Mulla tulee mieleen koiran ketjukaulain. Äijä on joku rottweiler tai bulli 🤮 Joku taluttaa sitä 😂
Naiset on persoja rahalle ja ketju tarkottaa että on rahaa joten kyllä se kalu päätyy lutkutettavaksi
Hymyilyttäisi, mutta varoisin näyttämästä sitä miehelle. On kuitenkin väkivaltaan taipuvainen, jossei jengiläinen olekaan. Varsinkin jos tietäisin, että on halukas sanelemaan, millaisia koruja naisella saa olla.
Homoprovo.