Suurrikollinen on saatu kiinni! "Mies teki yli 30 rikosta S-etukortti paljasti"
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011502467.html
"Päärynä-/omenapetoksen mies teki kaikkiaan kuudesti. Yhdellä kerralla mies ei halunnutkaan päärynöitä vaan omenoita, jotka olivat kalliimpia kuin vaaalla punnitut. Näissä tapauksissa miehen aiheuttama vahinko oli aina maksimissaan euron luokkaa."
"Skannaamatta jättämisiin eli varkauksiin mies syyllistyi lopulta useammin. Saaliikseen mies sai yleensä elintarvikkeita, mutta myös esimerkiksi hygieniatuotteita ja sukat. Panssarilasin mies varasti kahdesti.
Varkauksissa summat olivat yleensä kymmenen euron tietämissä. Suurin saalis oli 35 euroa."
Ja mikä pahinta, tyyppi otti tuotteista vielä BONUKSET!
Hienoa työtä, Poliisi! Tampere on jälleen tuvallinen paikka elää, kun tämä 72 v. taparikollinen on jäänyt kiinni!
Kommentit (30)
Hän on siis asiakasomistaja! Ja varasti omalta kaupaltaan???
Kauheeta moraalittomuutta, ja vielä iäkäs ihminen kyseessä!
Tuollaisia ne suuret ikäluokat on!
Oletko pösilö kommentointenesi sitä mieltä, että näin "vähäpätöistä" rikosta ei pitäisi tutkia saati tuomita, koska on niin paljon niitä "tärkeämpiäkin" tutkittavana?
Ostiko kesäkurpitsankin. Kyllä nämä tunnetaan
Milloin asiakkaat haastaa kaupat oikeuteen siitä että kassoilla otetaan korkeammat hinnat kuin mitä tuotteisiin on merkitty?!
Kiva, kun on selitetty nämä valtavat rikokset näin suurella tarkkuudella!
"Itsepalvelukassalla mies maksoi sitten päärynät omenoiden hinnalla ja aiheutti näin Pirkanmaan osuuskaupalle 1,05 euron vahingon."
Ja kyse oli Conferene-päärynöistä! I-luokan päärynöitä siis!
Menikö kauppa konkurssiin vai miten Pirkanmaan osuuskaupan tuotot, onko ne isotkin?
Vierailija kirjoitti:
Oletko pösilö kommentointenesi sitä mieltä, että näin "vähäpätöistä" rikosta ei pitäisi tutkia saati tuomita, koska on niin paljon niitä "tärkeämpiäkin" tutkittavana?
No kyllä olen. Rikesakko kouraan ja kohti uusia seikkailuita.
Tässä on tätä tutkittu niin antaumuksella, että kulut on taatusti sakkoja suuremmat.
Ja sitten pitäisi miettiä sitä, mikä on ajanut 72-vuotiaan tällaiseen näpistelyyn, kun ei ole historiaakaan.
Ja tämä jutunteko ja selostus yksityiskotineen on jo koomista... jopa Poliisiltakin.
Naurattaa niin kauan kunnes tajuat, että tällaisia "suurrikollisia" on satakunta ja heidän takiaan kauppakuittisi loppusumma on suurempi kuin sen tarvitsisi olla.
Siis miten kummassa voi saada bonukset tuotteista, joita ei osta eikä maksa? Ihan kaverin puolesta kyselen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on tätä tutkittu niin antaumuksella, että kulut on taatusti sakkoja suuremmat.
Ja sitten pitäisi miettiä sitä, mikä on ajanut 72-vuotiaan tällaiseen näpistelyyn, kun ei ole historiaakaan.
Ja tämä jutunteko ja selostus yksityiskotineen on jo koomista... jopa Poliisiltakin.
Samaan aikaan yritykset siirtää rahojaan ulkomaille ja luistaa veroista, eikä niitä tutkita ilmeisesti yhtä tarkasti eikä saada kiinni vaikka kaikki tietää asian. Mikä taho on suurempi rikollinen?
Tämä Terho Vuorinen tuntuu keskittyvän näihin suurrikollisiin Tampereen seudulla.
Hyvä Terho!
Ja menee lusimaan sakkonsa mikä on halpaa veronmaksajille.
Ootellaan juttua Rikospaikka -ohjelmaan tai Kympin uutisten loppukevennykseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten kummassa voi saada bonukset tuotteista, joita ei osta eikä maksa? Ihan kaverin puolesta kyselen...
Lue juttu. Sillä se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa niin kauan kunnes tajuat, että tällaisia "suurrikollisia" on satakunta ja heidän takiaan kauppakuittisi loppusumma on suurempi kuin sen tarvitsisi olla.
Haista ny *****.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi kuin ihmetellä teidän sossuloisten suhtautumista. Kauppahan ei näitä tappioitaan itse maksaa vaan me, jotka itse omalla palkallamme joudumme ostoksemme ostamaan, kärsimme nuo nahoissamme hintojen korotuksina.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lailla se näkyy veroissa, kun Poliisi tutkii ja oikeuslaitos käsittelee tällaista näpertelyä. Ja molemmat ovat sitten ruuhkautuneita näiden takia.
Alle tonnin rikoksille joku kevyempi prosessimenettely. Poliisi voisi sakottaa suoraan. Tämä on ihan älytöntä touhua.
Ja jos nämä pikakassat teettää näin paljon ongelmia, niin poistakaa ne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi kuin ihmetellä teidän sossuloisten suhtautumista. Kauppahan ei näitä tappioitaan itse maksaa vaan me, jotka itse omalla palkallamme joudumme ostoksemme ostamaan, kärsimme nuo nahoissamme hintojen korotuksin
Höpönlöpön. Ei ole sinullakaan mitään suhteellisuudentajua. Joku iso Prisma kantaa tavaraa roskiin tonnien edestä joka päivä.
Muutama euron hedelmissä huijannut papparainen ei tässä tunnu missään. Kunhan nyt pelotellaan, että voitaisiin perustella näitä isoja itsepalvelukassainvestointeja.
Mutta nämä prosessit maksaa kuitenkin veronmaksaja.
Milloin tämä hirviö teloitetaan?
Hirtto vai kivitys? Vai katkaistaanko kädet?