Mikä musiikkigenre kuvaa Helvettiä parhaiten?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa autotuneuikutus
Nyt haettiin saatanallisia säkeitä paskan sijaan.
No ajattele, jos rockin klassikoita, kuten Queenin albumeita remixattaisiin niin, että Freddien lauluääni ajettaisiin autotunen läpi, niin kyllä se alkaisi tuntua aikamoiselta helvetin kidutukselta.
Vierailija kirjoitti:
Laulu- ja soitinyhtye Eläkeläiset
Eläkeläisten humpan ja jenkan ainoa yhteys helvettiin on se, että se on helvetin hyvää. Mutta ei ehkä ihan, mitä Ap tarkoitti.
Mikä tahansa Arttu Wiskarin biisi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset pitävät räppiä selvästi todella pelottavana ja voimakkaana kun se niin monen mielestä kuvaa helvettiä parhaiten.
Mä en arvosta sitä pinnallisuutta, mitä tämän päivän "räppi" edustaa. Kultahelyt kaulassa ja vähäpukeiset naiset heiluu videoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset pitävät räppiä selvästi todella pelottavana ja voimakkaana kun se niin monen mielestä kuvaa helvettiä parhaiten.
Mä en arvosta sitä pinnallisuutta, mitä tämän päivän "räppi" edustaa. Kultahelyt kaulassa ja vähäpukeiset naiset heiluu videoilla.
Oliko se Paleface vai kuka se oli, joka joskus haastattelussa sanoin että Raptori ja muut huumoribändit hidastivat neekeripuheen rantautumista Suomeen 15 vuodella, koska kukaan ei ottanut sitä tosissaan. Tämän kuultuani haluaisin antaa Raptorin pojille mitalin.
Ennen olisin sanonut käännösiskelmät. Ne on usein niin hirveitä että sieluun sattuu. Sitten tuli suomi rap ja ultra bra....
On muuten yksi poikkeus kaikista maailman rappareista. Petrillä on niin hyviä/pahoja sanoituksia että se on hauska.
Uskon Saatanan olevan niin luova ja taitava kiduttaja, että jokaiselle keksitään ihan oma loputonta tuskaa aiheuttava hirvitysmixi. Minulle se olisi ehkä Frederikin kootut uhot miksattuna Yön patetiaan ja Viikonloppisän kaltaisiin itsesäälipläjäyksiin.
Kaikki suomipopin ja ylex:n soittama "musiikki".
Henkilökohtainen helvettini soittelisi sitä kamalaa jenkkiläistä naislaulajan uilahtelevaa muka-R'n'B-poppi shittiä, mikä on jo ainakin kymmenen vuotta valuttanut verta korvistani. Meloditonta uikutusta ja laululla kikkailua.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtainen helvettini soittelisi sitä kamalaa jenkkiläistä naislaulajan uilahtelevaa muka-R'n'B-poppi shittiä, mikä on jo ainakin kymmenen vuotta valuttanut verta korvistani. Meloditonta uikutusta ja laululla kikkailua.
Hitto kun en tiedä artisteja, mutta luulisin ja muistelisin että joku Beyonce on just tätä. Mikä tämän genren oikea nimitys on?
Reggae. Aivot kuolee hitaasti tylsyyteen.
Nauratti Raptorin mitali, samaa mieltä :D ja mainitun viestin alla oleva käännösiakelmän, suomiräpin ja ultra bran vihaajan kanssa myös totaalisen samaa mieltä.
Ja vielä Mamba.
Tämä on kuin suoraan helvetin syövereistä.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että helvetissä esiintyy hanuriorkesteri.
Minä ottaisin jopa tuon hanuriorkesterin ennemmin kuin 24/7 suomiräppiä.
Heii, sen kappaleen nimi on "Humppa ja jenkka", ei polkka.
"Mahtavaa on / humppa ja jenkka / On se"