Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu kamalalta se että en ole hyödyksi yhteiskunnalle

Vierailija
24.09.2025 |

Minulla on skitsoaffektiivinen häiriö ja kolme psykoosia takana. Syön kahta eri neuroleptiä kun yksi ei enää riittänyt pitämään psykoosia poissa. Makaan sängyssä usein tekemättä yhtään mitään ja väsyn lähes tyhjästä. En haluaisi elää tällä tavalla. Haluaisin niin paljon olla normaali ihminen jolla on normaalin ihmisen ilot ja surut. Tunnen häpeää ja syyllisyyttä omasta tilanteesta. Olen pelkkä kuluerä yhteiskunnalle. Olisin toivonut että minusta olisi jotain hyötyä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä veronmaksajista se tuntuu enemmän hirvittävältä

Vierailija
2/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Sinunkaltaisilta ei vaadita samanlaista panosta kuin terveiltä. Olet oikeutettu lepäämään. 

Jos voit välillä paremmin, koita ottaa osaa johonkin vapaaehtoistoimintaan tai tapahtumiin. Opettele taitoja, millä pärjäät elämässä paremmin ja itsenäisemmin. Sekin on osanottamista tämän yhteiskunnan rakentamiseen. Jaa tietoa ja taitoa, jos sitä ehtii kertyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voisit ottaa vastaan yksinäisiä poikamiehiä ja antaa kirjaimellisesti panoksesi yhteiskunnan hyväksi. 

Vierailija
5/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet arvokas tuollaisena. Jätä se ajatus, että sinun pitäisi olla hyödyllinen yhteiskunnalle. 

Vierailija
6/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meistä veronmaksajista se tuntuu enemmän hirvittävältä

"Meistä veronmaksajajista". Tyhmäkö olet? On se varmaan hirveä summa mitä sinäkin veroja makselet. Kuvittelet olevasi suurikin maksaja🤣

Vierailija
7/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä voisit ottaa vastaan yksinäisiä poikamiehiä ja antaa kirjaimellisesti panoksesi yhteiskunnan hyväksi. 

Yksinäiset veronmaksaja poikamiehet voi maksaa kirjaimellisesti rahalla tuonkin panostuksen. Maksaako sitten pimeästi, mitä luulette?

Vierailija
8/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Nuoresta asti olen ollut "pois pelistä" häiriöitteni ja nykyään jo fyysisenkin tilani takia. Oon kuitenkin oppinut antamaan ittelleni armoa näin ikääntyessä, ja tajunnut kuinka tärkeä kuitenkin olen perheelleni. Lunastan olemassaoloni sillä, että vaikka olen yhteiskunnalle taakka, niin olenko lopulta sittenkään, kun olen perheelle tärkeä ja hyödyksikin toisinaan. 

Vierailija
9/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä kuspäistä, jotka tänne suoltavat sontaa. Olet arvokas sellaisena kuin olet ja usko mua, että suurin osa ihmisistä haluaa pitää sinutkin mukana yhteiskunnassa. Täällä palstoilla vain ne pahansuovimmat mellastavat. 

Vierailija
10/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ymmärtäväisistä kommenteista. <3 Tunnen itseni välillä ö-luokan kansalaiseksi. Toivon että tervehtyisin ja pystyisin olemaan töissä vielä joskus. Yliopistossa olisi opiskelupaikka mutten tiedä pystynkö siellä opiskelemaan. Vieläköhän yrittäisi sitä?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme