Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu kamalalta se että en ole hyödyksi yhteiskunnalle

Vierailija
24.09.2025 |

Minulla on skitsoaffektiivinen häiriö ja kolme psykoosia takana. Syön kahta eri neuroleptiä kun yksi ei enää riittänyt pitämään psykoosia poissa. Makaan sängyssä usein tekemättä yhtään mitään ja väsyn lähes tyhjästä. En haluaisi elää tällä tavalla. Haluaisin niin paljon olla normaali ihminen jolla on normaalin ihmisen ilot ja surut. Tunnen häpeää ja syyllisyyttä omasta tilanteesta. Olen pelkkä kuluerä yhteiskunnalle. Olisin toivonut että minusta olisi jotain hyötyä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuohon kokonaishyötyyn lasketaan? Lasketaanko hiilijalanjälki? Entä oma haitta/hyötysuhde muille ihmisille? Onko vaikka koulu/työpaikkakiusaaja? Nämä tulee kalliiksi yhteiskunnalle. 

Vierailija
22/25 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hullua kukaan halua ottaa töihin.varsinkaan jos syö pillereitä.tuet pois loisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe että olisin työssä käymällä hyödyksi yhteiskunnalle. Teen sen rahan takia. Jos minä en tekisi sitä työtä niin joku muu tekisi sen mahdollisesti paremmin.

Vierailija
24/25 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule: ihan viimeiseksi kannattaa omaa terveydentilaansa hävetä. Ei ole sun syysi että sairastuit. Nyt keskity vain toipumaan ja kerää voimia.

Älä lue somea, välttele ylipäätään hallituspuolueiden sössötysuutisia. Ne vihaa ihmisiä ja tuhoaa tätä maata. Toivottavasti vain tollouttaan eikä vieraan vallan palkollisina.

t. mielenterveyskuntoutuja, joka ei häpeä yhtään

Vierailija
25/25 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ymmärtäväisistä kommenteista. <3 Tunnen itseni välillä ö-luokan kansalaiseksi. Toivon että tervehtyisin ja pystyisin olemaan töissä vielä joskus. Yliopistossa olisi opiskelupaikka mutten tiedä pystynkö siellä opiskelemaan. Vieläköhän yrittäisi sitä?

Ap

Uuniin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi