Tuntuu kamalalta se että en ole hyödyksi yhteiskunnalle
Minulla on skitsoaffektiivinen häiriö ja kolme psykoosia takana. Syön kahta eri neuroleptiä kun yksi ei enää riittänyt pitämään psykoosia poissa. Makaan sängyssä usein tekemättä yhtään mitään ja väsyn lähes tyhjästä. En haluaisi elää tällä tavalla. Haluaisin niin paljon olla normaali ihminen jolla on normaalin ihmisen ilot ja surut. Tunnen häpeää ja syyllisyyttä omasta tilanteesta. Olen pelkkä kuluerä yhteiskunnalle. Olisin toivonut että minusta olisi jotain hyötyä.
Kommentit (25)
ei hullua kukaan halua ottaa töihin.varsinkaan jos syö pillereitä.tuet pois loisilta.
Itse en koe että olisin työssä käymällä hyödyksi yhteiskunnalle. Teen sen rahan takia. Jos minä en tekisi sitä työtä niin joku muu tekisi sen mahdollisesti paremmin.
Kuule: ihan viimeiseksi kannattaa omaa terveydentilaansa hävetä. Ei ole sun syysi että sairastuit. Nyt keskity vain toipumaan ja kerää voimia.
Älä lue somea, välttele ylipäätään hallituspuolueiden sössötysuutisia. Ne vihaa ihmisiä ja tuhoaa tätä maata. Toivottavasti vain tollouttaan eikä vieraan vallan palkollisina.
t. mielenterveyskuntoutuja, joka ei häpeä yhtään
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ymmärtäväisistä kommenteista. <3 Tunnen itseni välillä ö-luokan kansalaiseksi. Toivon että tervehtyisin ja pystyisin olemaan töissä vielä joskus. Yliopistossa olisi opiskelupaikka mutten tiedä pystynkö siellä opiskelemaan. Vieläköhän yrittäisi sitä?
Ap
Uuniin
Mitäs tuohon kokonaishyötyyn lasketaan? Lasketaanko hiilijalanjälki? Entä oma haitta/hyötysuhde muille ihmisille? Onko vaikka koulu/työpaikkakiusaaja? Nämä tulee kalliiksi yhteiskunnalle.