Oletteko panneet merkille, että hyväntahtoiset ja rehelliset aidot naiset pysyy tosi pitkään nuorekkaana? Esim. Linda Lampenius nyt 53..
Itse olen huomannut. Sellainen, joka on oikeasti vilpitön, eikä valehtele muiden päälle, esim. Ilkeyttään tai kateuttaan eikä ole ahne millekään, sellainen vain kaunistuu iän myötä
-Sitten on heidän vastakohtansa, no, näyttävät reilusti aina ikäänsä vanhemmilta ja myös näyttävätkin ilkeiltä ja se korostuu vielä iän myötä.
itse olen huomannut!
Kommentit (73)
Nuorekkuuteen auttaa toki myös monenlaiset kasvonmuokkaukset, hiuslisäkkeet ym.
Ne on näitä vauvansieppaaja Tiian oloisia tyyppejä, joilla ei ole karismaa, he vielä koittavat suoltaa paskaa muista ja muille manipuloida mutta ketään ei oikein nappaasitten otetaan vasarat esille..
Vierailija kirjoitti:
Monella, monella rumalla on just hiuslisäkkeet, muoviripsetakryylikynnet.mutta kun eivät vaan tuo sitä lisäkannatusta..lisäkauneutta!
Ei ne noita-akka tarinat turhasta ole leivottu!
ihminen alkaa näyttämään moraaliltaan ja tavoiltaan 40-50 ikävuoden välillä.
se on elämän laki!
ja hyvä nii !
Linda nimenomaan on kiltti. Ja rehellinen. Menettikin hirveet summat aikoinaan, vaikka oli itse uhri..
Tarja, 54v on kahvivaras. Varastaa myöshoitamiltaan vanhuksilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella, monella rumalla on just hiuslisäkkeet, muoviripsetakryylikynnet.mutta kun eivät vaan tuo sitä lisäkannatusta..lisäkauneutta!
No mutta nyt oli kyse Lindasta. Hän ei ole kovin luomu.
Olen huonotuloinen, mutta näytän paljon nuorekkaammalta kuin bulimian ja anoreksian runtelema lampenius.
N.53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta nyt oli kyse Lindasta. Hän ei ole kovin luomu.
Ihmeen sileä iho tuossa iässä. Harvinaista! Nuoremman näköinen, kun riviin laitetaan muutkin ei-luomut.
Juu, mut näkisittepä mut.
-Mies , tänään 62
En usko tuohon. Jokaisella on puolensa jos tarpeeksi kepillä ärsytetään. Tuntuu että puolusti jotain miesjulkkista jota ei ehkä pitänyt.
Haluaisin nähdä millainen Linda olisi täysin luomuna 🙈 nyt on naamaa ja huulia viritelty reilusti, silikonitissit, kynnet, ripset, pigmentoinnit ja hiusten pidennykset.
Itse uskon vakaasti, että ihminen alkaa ajan myötä näyttämään tavoiltaan ja moraaliltaan.
olen asiasta 100% varma.
Siis mitä! Lindahan oli ihan järkyn näköinen vahanukke! Ei kyllä ainakaan nuorekas
Eiköhän linda lampenius ole käynyt kauneusleikkauksissa. Rahaa siihen on laitettu. Kyllä itsekin ostin hänen playboy-lehden.
Laittaisitte näihin linkkiä niihin tuoreisiin kuviin kans...
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitte näihin linkkiä niihin tuoreisiin kuviin kans...
Venlagaala,,,26.1.
Kyllä. Sitten ne kaksoisleukaiset röökiä vetävät kateelliset akat on vielä niitä, jotka esim. varastaa jos pankkiautomaatilla heidän edellään vanhus ne siihen unohti.
Usein rumilla ihmisillä on myös olematon moraali.
olen huomannut!