Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemuksi Cracon peräkkäin istuttavista matkarattaista?

11.04.2007 |

Sellaisia ollaan mietitty, mutta mielellään kuulisin käyttökokemuksia niistä ja muistakin matkarattaista.

Sitäkin olen miettinyt, että onko tuollaiset peräkkäiset vai vierekkäiset matkiksissa paremmat. Asutaan maalla ja matkiksia käytettäisiin lähinnä kaupunkireissuilla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tutulla tuplaäidillä on Gracot ja huonoja kokemuksia niistä. Parin kuukauden käytön jälkeen muoviosat alakneet paukkua ja halkeilla..

Itse ihastelin kaupungilla semmosia I`coo vaunuja... Oli niin hienot :-) Samoin mulle on paljon kehuttu niitä Janen 3 pyöräisiä peräkkäin istuttavia. Pitäis varmaan tehdä lisää kaksosia että pääsis kokeilemaan kaikkia hienoja vaunuja :-)

Vierailija
2/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin muista ei ole kokemusta, mutta nuo on ihan hyvät olleet. Kätevä kulkea kaupoilla, kun mahtuu pienemmästakin välistä ja nätisti kääntyvät. Hyvänä ovat pysyneet, ei repsota muovit mistään päin vaikka käytettynä ne ainakaan ostettiinkin.

En tiedä, millaisia ominaisuuksia muissa peräkkäinistuttavissa on, mutta itse olisin kaivannut vähän korkeampaa selkänojaa etummaiseen penkkiin ja edes jonkinlaista säätömahdollisuutta. Tosin meillä nuo palvelleet hyvin, kun tytöt oli jo 2-vuotiaita kun rattaat hankittiin eikä päiväuniaikaan olla liikuttu missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain hyviä kokemuksia,kevyet ja helpot kasata ja kuljettaa. Ollaan myös laitettu kaukalot kiinni rattaisiin joten helppoa yksin kulkea vauvojen kanssa.

Vierailija
4/8 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on käytössä kaupunkireissuilla sekä kävelyretkillä asfaltoiduilla pyöräteillä ja ollaan oltu erittäin tyytyväisiä. kevyet ja notkeat käännellä pienemmissäkin kaupoissa.

Piiki

Vierailija
5/8 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siihen taaempaankin istuimeen todella kaukalon kiinni? Mä olen kuullut, että saisi vain etummaiseen paikkaan ja siksi en ole toistaiseksi hankkinut. Mistä mallista tarkalleen ottaen on kyse?

Vierailija
6/8 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeinen kerta kun jotain ostan lastentarvikeliikkeestä. Meiillä oli ilmakumipyöräinen makki. Takuuta oli 6kk. Muovisia osia alkoi mennä rikki jo 2kk aikana, ja käytiin kysymässä että meneehän ne takuuseen. Tivaamisen jälkeen ne meni takuuseen. Myyjän perusteluina oli että matkarattaita ei ole tarkoitettu aktiiviseen käyttöön (meillä nyt normaalia käyttöä 2v kaksosilla), vain satunnaiseen käyttöön esin kaupunkireissuilla. Niitä ei ole tehtykään kestämään!

minä sitten huuulipyöreänä kuuntelin näitä selityksiä... Sitten kun lopulta ärähdin että olisit myydessäsi sanonut että myyt huonoa tavaraa, niin en olis ostanut. ihmettelen vieläkin nuivaa kohtetelua takuupyynöstä, kun eihän kauppa sitä maksa, vaan valmistaja!!

Mutta moni muukin on sanonut keseisen myyjän antavan huonoa palvelua...

Mutta tykkärin rattaista muuten todella paljon! kepeät työntää, mutta peräkkäin istuttavat alkavat helposti puoltaa vasemmalle. Meidän samantyyliset abc eivät ole puoltaneet ihan niin paljoa kuin gragot.

Vierailija
7/8 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rattaat muistaakseni meillä. Kaukalot saa kiinni molempiin istuimiin,se olikin suurin syy miksi ne ostettiin. Lukkiutuvat pöytälevyyn ja etummaisen kaukalon päälle tulee hieman toinen niin eivät kyllä mihinkään siitä liiku. Vauvat tykkäävät kun näkevät siitä hyvin,eikä tarvitse nukkuvaa siirtää pois kaukalosta. Ja tosiaan helppo liikkua yksikseen vauvojen kanssa. Kuomut ollan otettu rattaista irti niin on helpompi laittaa kiinni. Meillä ei ole tullut mitään vikoja,tosi hyvät on ollut.

Memmi ja tytöt pian 7kk...

Vierailija
8/8 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa teillä cerwa huonoa kohtelua liikkeessä. Meillä täälläpäin saa toisessa Lastentarvikkeessa kanssa huonoa palvelua, mutta toisessa on ihan mukava myyjä. Onkohan teille sattunut sellaiset maanantai kappaleet, kun noin helposti meni rikki. Minulle on kommentoitu pääosin vain positiivisia asioita näistä rattaista.

Ja Tiikeriankka79, kyllä niihin tosiaan saa molemmat istuimet kiinni, kävin kokeilemassa liikkeessä ja livenä käytössäkin olen yhdet nähnyt ja siitä innostuinkin. Kiitos vielä myös Memmi82 kaikista kommenteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän