Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit mulle nyt?

Vierailija
24.09.2025 |

Täällä yksin olen ja mietin seksiä... Mitä tekisit kanssani nyt? Kuvittelen sitä..

Kerro myös ikäsi😌

N59

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt saisit täydessä aamuerektiossa tykyttävää kaluani syvälle pilluusi..johonkin tämä pitäisi saada purettua 

Ikä 55

Vierailija
2/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nyt saisit täydessä aamuerektiossa tykyttävää kaluani syvälle pilluusi..johonkin tämä pitäisi saada purettua 

Ikä 55

Kuulostaapa ihanalta! Kun ajattelenkin sitä, alkaa myös mulla sykkiä, sisälläni. Onko sulla joka aamu erektio? Oletko sinkku vai eikö naisesi ole paikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt viisvitosella vielä seisoo... Mieheni on 69 ja seisokki aamuisin, ja vähän muulloinkin...

Laura 67

Vierailija
4/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä 55

Kuulostaapa ihanalta! Kun ajattelenkin sitä, alkaa myös mulla sykkiä, sisälläni. Onko sulla joka aamu erektio? Oletko sinkku vai eikö naisesi ole paikalla?

On joka aamu ja ei ainakaan helpota kun kerrot että sullakin alkaa tykyttää..tällä hetkellä ei ole vastakappaletta 

Vierailija
5/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä 55

On joka aamu ja ei ainakaan helpota kun kerrot että sullakin alkaa tykyttää..tällä hetkellä ei ole vastakappaletta 

Tehdäänkö yhtä aikaa?

Vierailija
6/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tehdäänkö yhtä aikaa?"

Voisin tehdä yhtä aikaa, vaikka olenkin nainen 😛 Käviskö?

Ulla 51

Vierailija
7/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sulle henkivakuutuksen ja sen jälkeen kyllä tiedät mitä tekisin.Toinen vaihtoehto on että rakastelisin sinua kiihkeästi mutta hellästi.Mies olen,  parhaassa iässä 60 ja risat.

Vierailija
8/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä 55

Tehdäänkö yhtä aikaa?

Mielellään, mutta myöhemmin 🥰

Vierailija
9/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tehdäänkö yhtä aikaa?"

Ulla 51

Tule kolmanneksi 😊

Vierailija
10/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, mökillä tässä olen etätöissä, vaimo taas käy täältä päin junalla konttorilla. Sama homma joka kerta, tekee mieli hoitaa työt alastomana ja alkaa panettaa niin vietävästi. Jonkun kerran tässä on jo käyty orgasmin rajoilla, ja välillä on pitänyt katsoa videota pariskunnasta tyydyttämässä itseään ja toisiaan rennosti ja kiireettömästi. Pari nakukuvaa on tullut otettua ja mietin, että laittaisinko vaimolle virikkeeksi...

Tähän kimppaankin olisi houkuttelevaa liittyä, mutta haluan säästellä vaimolle, joten purkautuminen on hillittävä. Mutta ajattelin silti vinkata, että kyllä täällä vielä muitakin löytyy, joilla tahtoo jäykistyä ajatuksia häiritsevästi 😉

M50+

Vierailija
11/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskisin tekemään lounasta. 

M45

Vierailija
12/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otaisin sut kainaloon, silittelisin ja alottaisi pikku pusuista.

Juttelisin, kuuntelisin sua ja jatkaisin suutelua hieman itensiivisemmin, myös kaula ja niska. Kädet alkaisivat vaeltelemaan naisellissa maisemissa.

Jos alkaisit syttyä ja hengityksesi sen kertoisi voisin jatkaa 

Vierailija
13/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käskisin tekemään lounasta. 

M45

So so poika, onhan niitä nyt kiireellisenpiäkin asioita

Vierailija
14/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin turpaan.

Vierailija
15/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tehdäänkö yhtä aikaa?"

Ulla 51

Tule kolmanneksi 😊

Ja kuka on tämä ehdottaja? Kiinnostaa ajatus kyllä...

Vierailija
16/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. No, hyytyikös tämä nyt kokonaan, vai lipsahtiko kaikilta käsistä jo ennen kuin ehti ketjuun tunnelmia kirjoittelemaan? M50+ mökillä tunnustaa ainakin, että meni jo hivuttelu niin lähelle ettei paljoa enempää kannata ellei halua ihan koko lastia vatsalle. Pieni purskahdus pääsi jo...

Vierailija
17/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisit mulle nyt?

Sitoisin kätesi niin ettet pääse kirjoittelemaan tänne palstalle.

Vierailija
18/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksin olen ja mietin seksiä... Mitä tekisit kanssani nyt? Kuvittelen sitä..

Ottaisin lämpöiseen halaukseen ja pikkuhiljaa hivuttaisin käteni alaspäin..silittelisin peppua ja hellästi puristaisin..tunnustelisin missä menee pikkuhousujen rajat..toinen käsi siirtyisi silittämään niskaa..jatko riippuisi sinun reaktioistasi 

Vierailija
19/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoisin naisen sänkyyn X asentoon vatsalleen ja panisin huolella.

Vierailija
20/21 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisin kahvit ja puhuttaisiin mummojuttuja

T. 24v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan