Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi nyt täynnä pettyneitä ylöstempaamattomia, edelleen uskovaisia?

Vierailija
24.09.2025 |

Mitenkäs nyt suu pannaan? 

Kommentit (205)

Vierailija
161/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoni säilyy, eivätkä hömppäprofetiat vie uskoani Jeesukseen. Raamatun mukaan ennen Jeesuksen paluuta muodostuu Välimeren alueelle kymmenen valtion liittovaltio, muinainen Rooma. 

Jeesus saapuu Googin sotalaumojen hyökättyä Israelin vuorille.

Tämä nyt kuitenkaan tuskin tapahtuu sun eläessä, niin eikö ole vähän hassua vain odottaa. Eikö elämä mene hukkaan vain odottaessa?

Raamatun mukaan täytyy pysyä valveilla, siis elää kuin Jeesus tulisi takaisin sillä viikolla tai jopa sinä päivänä. Miten siinä elämä hukkaan menisi? 🤔

Ai nyt sitä alettiin pelottelemaan? Eihän kristinuskon pitänyt nimenomaan olla sellainen, ettei pelotella toisia, varsinkaan lapsia;)

Kerroin vain sen mitä on kaikilla edessä. Mitä sinun mielestäsi olisi pitänyt sanoa? Että mikään tuomio ei kohtaa? Silloinhan valehtelisin ja tuudittaisin sinut väärään turvallisuudentunteeseen. Lähde sinäkin seuraamaan Jeesusta, niin ei tarvitse pelätä. 

Vierailija
162/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on sinun oikeutesi. Muista kuitenkin että joudut silti viimeiselle tuomiolle."

Älä jauha paskaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyinen aika, kaksi viimeistä vuosituhatta ovat ahdistuksen aika.

Vierailija
164/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun sinähän ET TIEDÄ mitä tapahtuu, voit vain uskoa = luulla. 

Vierailija
165/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellareilla ja jehovalaisilla kriisikokoukset käynnissä. Jeehovalaisuus nyt on ihan silkka seitanistinen liike

Vierailija
166/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt, että se, mihin sattuu syntymään, määrittää aika pitkälle sen usko(nno)n. Miksi pieni kiinalaistyttö ei pääse taivaaseen, mutta suomalainen tavis vauvapalstailija pääsisi? 

Luonnollisestikaan kukaan ei vastaa tähän kysymykseen mitään. Kun uskovien pitäisi ihan järjellä ajatella, mutta ei, niin ei tule koskaan tapahtumaan. 

No mitähän jos etsisit tietoa vaikkapa Raamatusta, etkä anonyymiltä trollifoorumilta?

Ihminen pelastuu siksi kun uskoo Jeesukseen ja saa syntinsä anteeksi. Näin lyhyesti. Toivottavasti

No jollei ne halua syntejään anteeksi, eikä ne halua elää ikuisesti, niin miksi pitää väkisin yrittää levittää heille jotain muuta ideologiaa? 

Se on sitten jokaisen oma asia tarttuuko kutsuun. Tämähän perustuu vapaaehtoisuuteen. On kuitenkin reilua kertoa ilosanoma lähimmäisilleen, jotta hekin kuulisivat totuudesta. Tuon epäraamatullisen väkisin levittämisen keksit ihan itse.

Ps. Ketä lainaat? 

Vierailija
167/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on sinun oikeutesi. Muista kuitenkin että joudut silti viimeiselle tuomiolle."

Älä jauha paskaa!

Mikä siinä paskaa oli? Raamatun mukaan kaikki ihmiset joutuvat viimeiselle tuomiolle. Ahdistaako se? Se on hyvä, koska se tarkoittaa että sydämesi ei ole täysin paatunut. 

Vierailija
168/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäraamatullinen väkisin levittäminen. Sinä teit sitä ihan äsken itse tuossa ylempänä. Olen kuullut kyllä jessestä, mutta itse aloit pelottelemaan viimeisestä tuomiosta ja siitä, että nyt pitäisi äkkiä minunkin alkaa uskoa, etten pelkää. Aika ristiriitaista kirjoitat. 

Vierailija
169/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jauha paskaa!

Mikä siinä paskaa oli? Raamatun mukaan kaikki ihmiset joutuvat viimeiselle tuomiolle. Ahdistaako se? Se on hyvä, koska se tarkoittaa että sydämesi ei ole täysin paatunut. 

Tiedätkö, kun suurinta osaa meistä ei haittaa mikään ns. viimeinen tuomio. Ei oikeasti haittaa. Se haittaa vain sellaisia, jotka ovat epävarmoja itsestään. 

Vierailija
170/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäraamatullinen väkisin levittäminen. Sinä teit sitä ihan äsken itse tuossa ylempänä. Olen kuullut kyllä jessestä, mutta itse aloit pelottelemaan viimeisestä tuomiosta ja siitä, että nyt pitäisi äkkiä minunkin alkaa uskoa, etten pelkää. Aika ristiriitaista kirjoitat. 

Harmillista jos koit asian pakottamiseksi. Saat tietenkin jatkaa syntielämääsi entiseen tahtiin, mutta viimeinen tuomio silti edessä. En voi valehdella että ei olisi, koska se ei olisi oikein sinua ja muita kuulijoita kohtaan.

Vierailija
171/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jauha paskaa!

Tiedätkö, kun suurinta osaa meistä ei haittaa mikään ns. viimeinen tuomio. Ei oikeasti haittaa. Se haittaa vain sellaisia, jotka ovat epävarmoja itsestään. 

Tiedän varsin hyvin. Vastuullinen lähimmäinen kuitenkin varoittaa asiasta etukäteen, eikö vain? 

Vierailija
172/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmillista jos koit asian pakottamiseksi. Saat tietenkin jatkaa syntielämääsi entiseen tahtiin, mutta viimeinen tuomio silti edessä. En voi valehdella että ei olisi, koska se ei olisi oikein sinua ja muita kuulijoita kohtaan.

Juu, mä jatkan elämääni ihan normaalisti niin kuin ennenkin. Ja sä saat myös jatkaa, vaikka harhaisia ovat ajatuksesi minun mielestäni.

Vierailija
173/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on kyllä temmattu tänään, muut vain eivät tiedä siitä.

Vierailija
174/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se tapahtuukin tänä yönä! niin se on

Vierailija
175/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että niin paljon syntisiä. Eivät kelvanneet.

Vierailija
176/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varo, sieraimesi näkyvät.

Vierailija
177/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin vain sen mitä on kaikilla edessä. Mitä sinun mielestäsi olisi pitänyt sanoa? Että mikään tuomio ei kohtaa? Silloinhan valehtelisin ja tuudittaisin sinut väärään turvallisuudentunteeseen. Lähde sinäkin seuraamaan Jeesusta, niin ei tarvitse pelätä. 

Kiehtovaa että nykyajan ihminen käyttää edes murto-osa sekuntia tällaisen miettimiseen, saati että oikeasti uskoo tuollaiseen.

Vierailija
178/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiehtovaa että nykyajan ihminen käyttää edes murto-osa sekuntia tällaisen miettimiseen, saati että oikeasti uskoo tuollaiseen.

Näinpä. Sädekehä pään päällä odottaa sitä, että saa ikuisen elämän viimeisellä tuomiolla. Ja oikein nauttii siitä, että ne synnilliset eivät saa. Huhheijjaa 😅

Vierailija
179/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Sädekehä pään päällä odottaa sitä, että saa ikuisen elämän viimeisellä tuomiolla. Ja oikein nauttii siitä, että ne synnilliset eivät saa. Huhheijjaa 😅

Niin kuin sanoin: sieraimet näkyy kun kulkee noin nenä pystyssä muita parempana.

Vierailija
180/205 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateistit uskovat palestiinaan ja huutavat alla hu ak baria muttei missään nimessä Jeesusta. outoa porukkaa.