Ajaako nainen autolla vapaaehtoisesti ja hyvillä mielin yhteiseen kotiin töiden jälkeen?
Minulle on tullut usein mieleen naisen ajavan jotenkin vastentahtoisesti autolla töistä yhteiseen kotiin miehen kanssa kun näen naisen ratin takana. Tulee mieleen, että nainen ajaisi mieluummin omaan yksiöönsä tai sitten rakastajan luokse. Mikä tällaisten ajatusten taustalla voisi olla?
Kommentit (10)
Oletan, että tuollaisten ajatusten takana on joku kieroutuma omissa aivoissasi, ap.
Minulla on sellainen käsitys, että monet isät ajaisivat mielummin jonnekin ihan muualle, kuin sinne kotiin kuuntelemaan pienten lasten itkua, siivoamaan kotia.
Ajan mielelläni,on hyvä auto. Popit soi kaakossa jos oma soittolista päällä. Myrtsi naama jos kuuntelen radiota ja sieltä ei tuu mitään popitettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen käsitys, että monet isät ajaisivat mielummin jonnekin ihan muualle, kuin sinne kotiin kuuntelemaan pienten lasten itkua, siivoamaan kotia.
Kyllä ne lapset jaksaa, mutta ei sitä akkaa, joka kerjää huomiota ja päällepäsmäröi kaiken paskaksi.
Teen etätöitä kotona, joten en aja töistä kotiin, mutta muilta asioilta kyllä. Ajan kotiin todella mielelläni, koti on paras paikka maailmassa ja avomies paras kaverini. Molemmat autoistanikin ovat alle kaksi vuotta vanhoja, joten ajan niillä mielelläni ihan minne vaan.
Jos tuollaisia ajatuksia joskus oli, niin silloin kun lapsen kanssa oli raskaimmat vaiheet (5-12v). Ihan vaan siksi että halusi välillä olla yksin ja hiljaisuudessa.
Nyt lapsi on jo 18, ja kuljetaan miehen/lapsen isän kanssa työmatka yhdessä (minä yleensä ajan) ja elämä on aivan mahtavaa.
Minusta on aina kiva mennä kotiin. Ainoastaan kerran on tullut olo, etten haluaisi mennä kotiin, koska se mies on siellä. Mutta olihan se kerta kaikkiaan aika ikävä tunne.
Vierailija kirjoitti:
Osatotuus. Jos vaihdetaan se pienten lasten itku naisen valitukseen olet oikeassa.
Sinulla on kokemus tai epäily, ettei nainen voi oikein olla parisuhteessa onnellinen?