Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti naisia jotka pukeutuvat seksiä varten ?

Vierailija
24.09.2025 |

Onko oikeasti naisia jotka pukeutuvat seksiä varten ?

Siis ihan vain sen seksin takia, stay up , korkareita,  korsetteja nahka valjaita , tsm ?

Ja jos niin ostateko yhdessä vai ostatko itse ja yllätät kumpanin ?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pukeutuu molemmat, koska tykkäämme roolileikeistä. Välillä on rehtori ja koulutyttö, välillä on ritari ja linnanneito, intiaanityttö ja cowboy, noita ja inkvisiittori ja kaikkea mitä keksitään. 

Mitä ikäluokkaa mahdatte olla? Ajattelen että rakasteluun yhdistetty cosplay olisi teinien tai nuorten aikuisten juttua.

Vierailija
62/92 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän ostin vaimolle semmoisen sexyn verkkoasun avonaisella haaravälillä piristykseksi. Eihän sitä käytetty kuin kerran kun näytti aivan joulukinkusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä pukeutuu molemmat, koska tykkäämme roolileikeistä. Välillä on rehtori ja koulutyttö, välillä on ritari ja linnanneito, intiaanityttö ja cowboy, noita ja inkvisiittori ja kaikkea mitä keksitään. 

Mitä ikäluokkaa mahdatte olla? Ajattelen että rakasteluun yhdistetty cosplay olisi teinien tai nuorten aikuisten juttua.

Minusta taas nämä kuulostavat aika klassisilta teemoilta kaikki, eivät cossiasuilta.

Meillä kyllä roolileikitään sujuvasti myös ilman rekvisiittaa, ollaanhan siinä välillä eri ikäisiäkin tai ihan eri lajia niin ei ne rooliasut siinä oikein toimisi. Tai kalliiksi tulisi. 

Vierailija
64/92 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nainen saada itsensä nuorekkaammaksi pukeutumalla eikä vain seksikkäämmäksi.  Jos vaikka on iän myötä tullut  epätasaisuutta sinne ja tänne, niin  kyllä sitä saa pikku tekstiileillä kauniimmaksi.

Vierailija
65/92 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sitä tyyppiä, että innostuu kun käytän hänen paitaansa yöpaitana, joten tavallaan koska käytän hänen paitaansa sitten. 

Vierailija
66/92 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kysellyt mieheltäni, että haluaisiko minun pukeutuvan seksiin jtkn tietyllä tavalla. Minulla on kaunis hoikka vartalo ja pyöreät rinnat, ja mielelläni täyttäisin jnkl seksihepene toiveen. Mutta mieheni sanoo, että vaatteet on vain tiellä ja hän haluaa minut alastomana. Joten meillä ei pukeuduta seksiä varten.. :D

Vierailija
67/92 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. joo on mutta ne..

kaikki on.

jossain( u l k o m a i l l a . .) - oon huomannut.

Vierailija
68/92 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin pitäisin siitä, että naisella on seksikkäitä asuja ja halua pitää niitä. Harvemmassa ovat ja vauvanaisista tuskin kukaan tykkää.

Ennen kun suututte, itse pidätte tuota kuvaa yllä.

Olen tapaillut seksin merkeissä erästä miestä ja pukeudun tapaamisiin seksikkäästi korsettiin, sukkanauhoihin tai avonaisiin bodeihin. Aina tykännyt itse kauniista alusvaatteista ja nautin laittautumisesta. 

Tekisi mieli kysyä häneltä, onko kuinka yleistä, että naiset on pukeutuneet noin? Ainakin tuntuu arvostavan minua kovasti, tuleekohan osa visuaalisesta puolesta. 

Vierailija
69/92 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin pitäisin siitä, että naisella on seksikkäitä asuja ja halua pitää niitä. Harvemmassa ovat ja vauvanaisista tuskin kukaan tykkää.

Ennen kun suututte, itse pidätte tuota kuvaa yllä.

Olen tapaillut seksin merkeissä erästä miestä ja pukeudun tapaamisiin seksikkäästi korsettiin, sukkanauhoihin tai avonaisiin bodeihin. Aina tykännyt itse kauniista alusvaatteista ja nautin laittautumisesta. 

Tekisi mieli kysyä häneltä, onko kuinka yleistä, että naiset on pukeutuneet noin? Ainakin tuntuu arvostavan minua kovasti, tuleekohan osa visuaalisesta puolesta. 

Mulla ei ole oikeastaan kokemusta kuin yhdestä naisesta, joten en yleisyyttä voi oikein arvioida. Mutta hänen kohdallaan seksikkäät alusvaatteet ovat tarkoittaneet sitä, että kerran tai kaksi elämässään on kokeillut laittaa puhki palaneita perussloggeja aavistuksen verran eroottisemmat tai edes kivemman näköiset pöksyt jalkaan, ja on nakannut ne nurkkaan parin minuutin päästä kun on tuntenut olonsa niissä niin epämukavaksi.

Arvostaisin kyllä, visuaalisuuden ja ihan yleisen eroottisen tunnelman vuoksi. Vielä vaikeampi ymmärtää sen vuoksi että kyllä hänelle kelpaa jos minä laitan perusboksereita seksikkäämmät pöksyt, mutta kun ei niin ei. Hänen päätään ei käännetä.

Vierailija
70/92 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla jokin pitsinen aamutakki tai muu vaatemaisempi, joka miellyttäisi teitä molempia?

Laatumerkeiltä löytyy upeita seksikkäitä asuja, tosin ne maksavatkin ja se voi olla monelle se kynnys. Halvat seksikaupan hepeneet ovat epämukavia, eivätkä istu juuri kenenkään päälle. 

Vierailija
71/92 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit taitavat harrastaa seksihepeneitä aika paljon. Leedsissä menin tavalliseen tavarataloon, niin heti oven pielessä oli kaiken maailman hepeneet. Kun käveli peremmälle, niin tuli muuta vaatetta, astiastoja, kodinkoneita. Toinen mitä me miehet ihmeteltiin, niin nuoret naiset meni avokärki korkkareissa baariin, vaikka maassa oli 2cm sohjoa. Vähän siinä kiljuivat kun varpaat kastuivat.

Vierailija
72/92 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän suomalaiset naiset ovat yleisesti hyvin käytännönläheisiä. Kerran oltiin talvella illanistujaisissa, niin eteisessä oli useammat Kuomat... 😄

Vierailija
73/92 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja Luojalle kiitos siitä!

Vierailija
74/92 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä välillä puen stay upit ja korkkarit, kun mies pyytää vaihtelua seksiin. Hän on silloin ihan innoissaan. Nuorempana olin estoisempi tämän suhteen. Jälkikätään ajatellen vähän sääli. Silloin oli kroppa kunnossa ja olin vielä kaunis. Nyt peilistä ei enää näy kuin rippeitä siitä, vaikka kuinka pukisi seksihepeneitä ylle. 

Vierailija
75/92 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä välillä puen stay upit ja korkkarit, kun mies pyytää vaihtelua seksiin. Hän on silloin ihan innoissaan. Nuorempana olin estoisempi tämän suhteen. Jälkikätään ajatellen vähän sääli. Silloin oli kroppa kunnossa ja olin vielä kaunis. Nyt peilistä ei enää näy kuin rippeitä siitä, vaikka kuinka pukisi seksihepeneitä ylle. 

Ikä on vain numero. Iäkkäämpänäkin voi olla seksikkään näköinen. Meillä asuja käytetään jonkin verran varsinkin esileikeissä ja kuvauksissa. Enemmän avo stringejä ja osittain rintoja kohottavia avo rintsikoita. Kuvissa toimii hyvin mutta naidessa huonolaatuiset ei toimi. Erittäin laadukkaita löytyy esim du bio bikini sivustolta. Osa aika tuhmia mutta rouvan mukaan kivat päällä.

Vierailija
76/92 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta akalle tilattiin € 25 hepeneitä joka lähtöön. Kovasti olivat Lapissa tykänneet. Laatu & istuvuus OK.

Vierailija
77/92 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse mene noin pitkälle pukeutumisessa. Mutta jos mulla on fiilis että illalla haluisin seksiä, niin käyn suihkussa ja ajelen karvat, kosteutan ihon, laitan ehkä jotain tuoksua ja puen ylleni pitsisen tai silkkisen alusasun. Tämä siis omaa miestäni varten.

Jäisi löyhkäävä ja kanan lailla karvattomaksi kynitty naikkonen yksin petiin jos minun luonani olisi.

Jotain karvattomia sääriä vastaan?

Vierailija
78/92 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähän ostin vaimolle semmoisen sexyn verkkoasun avonaisella haaravälillä piristykseksi. Eihän sitä käytetty kuin kerran kun näytti aivan joulukinkusta. 

Ehkä sä voit sitten itse kokeilla sitä. 

Vierailija
79/92 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän suomalaiset naiset ovat yleisesti hyvin käytännönläheisiä. Kerran oltiin talvella illanistujaisissa, niin eteisessä oli useammat Kuomat... 😄

Selvä mut..

oliko ko.tilaisuus sitten ehkä enempi niinkuin paInottunut, siihen: 'orgy vai swingers' -puoleen. Ja toki jos olit, mukana/keskittynyt siihen 'raumalaiseenpitsin'-nypläykseen, niin. Hyvä niin..

Sekin. (Varmasti/varmaankin 'jostain' on?;)

Vierailija
80/92 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun valaisit asiaa, mutta..

mitä oikeesti tarkoitit tuolla kun sanoit:

"(hän) oli silloin ihan  i n n o i s s a a n.." ?

Niin ja millä tavoin tämä sitten (hänellä) oikein näkyi tai ilmeni? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi