Ihanaa tää viileys ja pimeys
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihanaa on pimeässä, märässä ja kylmässä? Ulkona on kosteaa, aamut pimeitä ja sumuisia, illat kylmiä ja kosteita. Ja karmein vuodenaika vielä edessä.
Kaikkeen tuohon voi vaikuttaa pukeutumisella. Helteellä voi kuoria ihonsa irti.
Vierailija kirjoitti:
Hupinsa kullakin. Onneksi toukokuun alkuun on enää noin 7 kuukautta ja päivä on silloin pidentynyt huomattavasti!
Jääköön pari kesää kokonaan välistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihanaa on pimeässä, märässä ja kylmässä? Ulkona on kosteaa, aamut pimeitä ja sumuisia, illat kylmiä ja kosteita. Ja karmein vuodenaika vielä edessä.
Se ettei ole mitään syytä olla ulkona, se on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Miks olet sisällä jos nautit?
Sisällähän tästä juuri nautitaan, ei ole syytä mennä ulos.
No ei ole. Tykkään valoisasta ja lämpimästä ja ikävöin kesää.
Ihanan raikas ilma, nyt 3 astetta. Kävin peittelemässä daaliat, on niin paljon nuppuja vielä ja kukkii hyvin. Vaikka rakastan syksyä on siinä aina oma haikeutensa kun muuttolinnut lähtee ja puutarha vaipuu lepoo. Tykkään kyllä kaikista vuodenajoista, aina siitä mikä on meneillään, jokaisessa on puolensa - onneksi meillä on ne kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Kivaa palella pimeässä?
Oletko sä asunnoton?
Pimeys on ihanan tunnelmallista, mutta olen niin helposti paleleva että kylmyys vähän nyppii. Kerrospukeutuminen käyttöön taas.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus, rauha ja syyspäivien raikkaus. Mitä muuta voi toivoa?
Syyspäivien tilalle yöttömän yön ja lämmintä noin +22!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä TAAS l ä s k i t kelan elättämät tissihikiakat ulisee :D
Menkää saatana TÖIHIN! ja liikkukaa sekä LAIHDUTTAKAA, niin pärjäätte kesälläkin.
Ihmettelinkin missä sä läskivihaajahullu olet ollut. Toinen sivu menossa ja nyt vasta tulit paikalle.😂
Sori. Olin ikkunassa kiikarien kanssa kyttäämässä läskejä niin aika meni äkkiä. Olihan tuolla taas pari läskimammaa. Mun pitää tunnustaa et ne on mun salainen fetissi. Mä peitän sen vihaan niin ne ei tajuu et mä haluun niitä ja kyttään niitä kiikareilla. 😁
Vähänkö oot salaovela!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä TAAS l ä s k i t kelan elättämät tissihikiakat ulisee :D
Menkää saatana TÖIHIN! ja liikkukaa sekä LAIHDUTTAKAA, niin pärjäätte kesälläkin.
Taitan niskasi kun törmään sinuun aamulenkilläni seuraavan hellehelvetin aikana.
No älä oo tuollainen! Kyllähän mä ymmärrän että ne roikkuvat riipparit ja muheva tissihiki on väkinäistä, mutta ei tarvi muille sen takia äristä!
Menkää hellehuorat käryyttämään ihrojanne ulkomaille, vai eikö ole lomaa ja varaa? :D :D
Niin on. Ihanaa aikaa muutama kuukausi edessä.