Ihanaa tää viileys ja pimeys
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Energiaa on taas vaikka mihin. Tuntuu että "akut" on täynnä virtaa taas.
Minulla taas on eniten virtaa kun on lämmintä, jopa hellettä. Pärjään silloin myös paljon vähemmällä unella.
T. Kesäihminen
Sama. Kuinka tyhmää asua täällä, kun tällainen tosiasia omaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin on olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei kyllä ole yhtään ikävä tuota tunkkaista nihkeää lämpöpaskaa.
Heinäkuun helteet <3
Vielä pari viikkoa sittenkin oli ihanat +22 aurinkoiset patikointikelit.
🤢
Vierailija kirjoitti:
Hyi, kyllä tää on masentavaa. No täytyy yrittää jotain Gilmore Girls-tunnelmaa vetää taas tähän elämään, se on sellainen sarja jonka kautta tulee fiilistä kylmäänkin vuodenaikaan.
Tänään join aamukahvin sängyssä Pumpkin Spice-kauramaidolla.
Kyllä. Ja vastustajille tiedoksi. Ei viileästä ja pimeästä nauttiminen sulje pois etteikö voisi nauttia myös lämmöstä ja valosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja vastustajille tiedoksi. Ei viileästä ja pimeästä nauttiminen sulje pois etteikö voisi nauttia myös lämmöstä ja valosta.
Vastustajille 😁 Ei kai tämä niin vakavaa ole.
Hupinsa kullakin. Onneksi toukokuun alkuun on enää noin 7 kuukautta ja päivä on silloin pidentynyt huomattavasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu joillekin olevan. Ihmettelen ettei vielä ole tullut kukaan raivoamaan...
On kyllä hienoa, että meillä on vielä, ainakin toistaiseksi, neljä vuodenaikaa!
Jokaisessa niistä on oma hohtonsa, vaikka itse olenkin syysihminen.
Syksy on ihan jees ja talvikin. Kesätkin olis kivoja jos lämmintä olis maksimissaan 23 astetta. Mutta kun ei. Aina pitää olla jotain hellehelvettejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu joillekin olevan. Ihmettelen ettei vielä ole tullut kukaan raivoamaan...
Puuttinin kätyri oot kun pidät punaisista lehdistä!!!! Tukehdu kaalisoppaan!!!! 😉😉😉😉😉
Rakkaus, rauha ja syyspäivien raikkaus. Mitä muuta voi toivoa?
Täällä TAAS l ä s k i t kelan elättämät tissihikiakat ulisee :D
Menkää saatana TÖIHIN! ja liikkukaa sekä LAIHDUTTAKAA, niin pärjäätte kesälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Kesää 😊
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ja naisseuraa
Vierailija kirjoitti:
Menkää saatana TÖIHIN! ja liikkukaa sekä LAIHDUTTAKAA, niin pärjäätte kesälläkin.
Ihmettelinkin missä sä läskivihaajahullu olet ollut. Toinen sivu menossa ja nyt vasta tulit paikalle.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelinkin missä sä läskivihaajahullu olet ollut. Toinen sivu menossa ja nyt vasta tulit paikalle.😂
Sori. Olin ikkunassa kiikarien kanssa kyttäämässä läskejä niin aika meni äkkiä. Olihan tuolla taas pari läskimammaa. Mun pitää tunnustaa et ne on mun salainen fetissi. Mä peitän sen vihaan niin ne ei tajuu et mä haluun niitä ja kyttään niitä kiikareilla. 😁
Vierailija kirjoitti:
Taitan niskasi kun törmään sinuun aamulenkilläni seuraavan hellehelvetin aikana.
Mitä ihanaa on pimeässä, märässä ja kylmässä? Ulkona on kosteaa, aamut pimeitä ja sumuisia, illat kylmiä ja kosteita. Ja karmein vuodenaika vielä edessä.
Heinäkuun helteet <3
Vielä pari viikkoa sittenkin oli ihanat +22 aurinkoiset patikointikelit.