Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 kg matkaa normaalipainoon ja olen yhä epävarma itsestäni parisuhdemarkkinoilla

Vierailija
23.09.2025 |

Olen joskus aikaisemmin siis ollut hoikempi. Nyt olen laihtunut 10 kg, mutta vielä on 4 kg matkaa normaalipainoon. Olen 168 cm pitkä. Aion tietysti siitäkin vielä jatkaa ja tavoite olisi siitä laihtua vielä ainakin 5 kg. 

Kuitenkin olen jo nyt huomannut että miehiltä alkaa tulla huomiota, vaikka tuota ylipainoa jokunen kilo vielä on. Olen myös kiinnostunut eräästä miehestä mutten tiedä voinko ilmaista kiinnostustani hänelle tämän painoisena. Okei olen kyllä katsellut ympärilleni että 'pikkaisen' minua tukevampia naisia tuolla liikkuu ja heilläkin mies, jopa normaalipainoinen. Minulla on myös pitkäaikainen seksisuhde yhteen mieheen ja kyllä hänkin on minua halunnut. Miten pääsen tästä päähänpinttymästä yli? Miten voin luottaa itseeni? 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se paino sit on? Turha alotus kun et kerro. Sun "normaalipaino" voi olal silti lihava

Vierailija
2/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se paino sit on? Turha alotus kun et kerro. Sun "normaalipaino" voi olal silti lihava

Määrittelen sen BMI:n eli painoindeksin mukaan. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

anna kg-luku

Vierailija
4/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot tai niiden väheneminen ei paranna korvien välissä olevaa vikaa. Kuten ei myöskään tuo seksisuhde. Tai muiden miesten kiinnostus. Hyväksynnän kerjääminen altistaa sinut hyväksikäytetyksi tulemiselle tai epäterveelle parisuhteelle.

Vierailija
5/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

anna kg-luku

Miksi kirjottelet tänne kun et kerta voi sitä painoasi kertoa?

Vierailija
6/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin sanoa että henkilökohtaisesti en viehäty tukevammista leideistä ollenkaan. En näe heitä seksuaalisessa mielessä kiihoittavina, kuten en myöskään vanhempia naisia. Moni mies kyllä ihan tykkääkin kun naisessa on jotain mistä ottaa kiinni. 

Vierailija
7/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voin sanoa että henkilökohtaisesti en viehäty tukevammista leideistä ollenkaan. En näe heitä seksuaalisessa mielessä kiihoittavina, kuten en myöskään vanhempia naisia. Moni mies kyllä ihan tykkääkin kun naisessa on jotain mistä ottaa kiinni. 

Sama "ongelma" miesten suhteen. Vanhat ällöttää erityisen paljon. 

N

Vierailija
8/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa myöskään kirjoittaa...

Vierailija
9/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos huomaat, että miehiltä alkaa tulla huomiota, niin olet oikeassa suunnassa ilmeisesti? Jatka dieettiä ja katso, miltä näyttää 5 kg päästä. Kannattaa myös ottaa mittanauha käteen ja katsoa vähän vyötärönympärystä, mitä se näyttää. Ei pelkkää BMI:tä.

Vierailija
10/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos huomaat, että miehiltä alkaa tulla huomiota, niin olet oikeassa suunnassa ilmeisesti? Jatka dieettiä ja katso, miltä näyttää 5 kg päästä. Kannattaa myös ottaa mittanauha käteen ja katsoa vähän vyötärönympärystä, mitä se näyttää. Ei pelkkää BMI:tä.

Jep. Kuinkahan usein vyötärönympärystä kannattaisi mitata? Vaa'assa voisi käydä 1-2 kertaa viikossa. 

Ap

Vierailija
11/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut hoikka ja silti hyvin epävarma itsestäni. Itseluottamus ei ole kiloista kiinni vaan omasta päästä.

Vierailija
12/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Miksi kirjoitit tähän ketjuun? En ymmärrä.

Vierailija
13/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

anna kg-luku

Itsekö et osaa sitä laskea ap:n antamista tiedoista? Voi voi..

Vierailija
14/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Miksi kirjoitit tähän ketjuun? En ymmärrä.

Vastasi edeltävälle kommentoijilla. Onko muita ymmärtämisen vaikeuksia?

Sivusta

Vierailija
15/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ollut hoikka ja silti hyvin epävarma itsestäni. Itseluottamus ei ole kiloista kiinni vaan omasta päästä.

Kyllä se fyysinen kuntokin aika paljon vaikuttaa itsevarmuuteen.

Vierailija
16/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kuinkahan usein vyötärönympärystä kannattaisi mitata? Vaa'assa voisi käydä 1-2 kertaa viikossa. 

Ap

No pudotat pari kiloa ja katsot aina sen jälkeen.

Vierailija
17/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

anna kg-luku

Mitä merkitystä kiloilla yksin on, jos pituus vaihtelee 140-190 cm  välillä.

Vierailija
18/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

anna kg-luku

Mitä merkitystä kiloilla yksin on, jos pituus vaihtelee 140-190 cm  välillä.

Kai nyt pituus aikuisella suurin piirtein samana säilyy, 168 cm kertoi ap olevansa. Ei minulle ole kenenkään kiloilla väliä, mutta ihmettelen miksei tuo yksi jankkaaja laske itse kun ap nimenomaan kertoi määritelleensä normaalipainon BMI:n mukaan.

Vierailija
19/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti näinkin, enkä siis väitä ettei laihduttaminen voisi nostaa itseluottamusta. Halusin vain tuoda esille, että samallalailla hoikkakin voi miettiä kriittisesti omasta vartalostaan. 

Vierailija
20/45 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti näinkin, enkä siis väitä ettei laihduttaminen voisi nostaa itseluottamusta. Halusin vain tuoda esille, että samallalailla hoikkakin voi miettiä kriittisesti omasta vartalostaan. 

No ap:n tavoite on ilmeisesti saada miesten huomio, eli sillä oman vartalon kritisoinnilla ei liene suurta merkitystä, jos tuloksia tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi