Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmahäät -sarjasta huomaa, että joillekin riittää, jos kumppani on "ihan kiva"

Vierailija
23.09.2025 |

Ihmiset tekevät parinvalintaa eri tavoin. Jotkut etsivät ja etsivät loputtomasti kaikista parasta kumppania vaikka maailman tappiin asti, eikä heille kelpaa kukaan tai ainakin aniharva. Tai jos he tekevät valinnan, niin heille kuitenkin helposti hiipii mieleen, että 'pitäisikö mun kuitenkin palata sinne Tinderiin swaippailemaan, että jospa mä sieltä paremmankin kumppanin löydän?'

Sitten on sellaisia ihmisiä, joilla ei ole kilometrin mittaista kriteerilista vaan he "kelpuuttavat" itselleen kumppaniksi henkilön, joka on "ihan kiva" ja viihtyy hänen seurassaan.

Ainakin Unelmahäät -sarjassa on paljon just näitä viimeksi mainitun kaltaisia pareja, joista ainakin minä mietin, että mitä tuo nainen/mies näkee tuossa miehessä/naisessa? Mutta ilmeisesti he ovat ihan tyytyväisiä parisuhteeseensa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samahan se on esim. Maajussille morsian- sarjassa; Niin tylsän ja jopa tollon oloisia suurin osa, että...

Vierailija
2/9 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan menisi naimisiin, jos pitäisi olla täydellinen puoliso.

Vierailija
4/9 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tvssä näkee myös ihmisiä, joilla on oikeasti näitä Kaurismäki tyyppisiä parisuhteita, että juuri mistään ei puhuta. 

Vierailija
5/9 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko joku pitkäaikaistyötön yh-isä, että joku lapseton fiksu ja kaunis juristinainen lähtee hänen matkaansa? Minun mielestäni Unelmahäissä parit ovat yleensä samantasoisia

Vierailija
6/9 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/9 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa itsekin löytäisin sellaisen miehen, jolle minä riitän tällaisenaan.

Vierailija
8/9 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan näkee ihan kivan kumppanin jonka seurassa viihtyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme