Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan alkanut vakavasti seurustella niin, että ensin oli löuyhä tapailuvaihe, jossa kumpikin tapaili myös muita?

Vierailija
23.09.2025 |

Itselläni kaikki seurustelut on alkaneet ja sovittu jo tokalla-kolmannelka tapaamisella. Epämääräiset tapailut ei ole koskaan johtaneet sen enempään

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sellaisia löyhiä tapailuvaiheita tule, koska lopetan tapailun heti, jos toinen tapailee muita, joten ei sellaisesta suhdettakaan synny. m

Vierailija
22/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo yksi kaverini on noin alkaneessa suhteessa. About vuoden päivät tapailivat seksin merkeissä niin, että oli muitakin ketä tapailivat.

Tuo kaverini on ainoa tuollainen ihminen jonka tunnen, eli hitaasti lämpeävä ja harrastanut systemaattista deittailua. Muiden suhteet alkaneet intohimoisemmin ja selkeämmin ilman kolmansien osapuolien deittailua.

Älä laita munia yhteen koriin-ajattelu on se, mitä somen Queen-henkiset deittailuvalmentajat (provider mies-hommat) opettaa, ja tuo kyseinen kaverini on näitä seurannut. 

Mutta jännästi kaikki nämä provider miehistä vouhkaavat ovat naimattomia ja yksin, eli kovat puheet, mutta ei mitään näyttöä näille puheille. Sama näillä alfa bla bla ALFA podcastaajilla joilla on kovat puheet avioliitosta ja suhteista- aina ovat joko sinkkuja, tai nainen jättänyt- yleensä ei lapsia. 

Joten- siitä puhe mistä puute, pätee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan tavata miehen uudestaan, tarkoittaa se sitä, että treffeillä oli kemiaa ja olen kiinnostunut hänestä, ja että haluan selvittää, onko sillä jutulla potentiaalia edetä ja syventyä. Jos haluan vielä tapailla ja etsiskellä muuta seuraa, tarkoittaa se sitä, että en oikeastaan ole erityisen kiinnostunut. Ja miksi haluaisin jatkaa tapailua sellaisen ihmisen kanssa, josta en ole kiinnostunut?

Joten ei, en jatka muiden tapailua ja uusien ihmisten etsiskelyä, jos olen alkanut jo tapailla jotakuta.

24/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen suhteeni. Oli ihan omituista kissa hiiri -leikkiä yli vuosi, kunnes toinen päätti lopettaa ja nosti sen kissan pöydälle. Sanoi ihan suoraan että ota tai jätä, ja mä otin. 

Mikä sai sinut epäröimään sitoutumisen kanssa? Oliko oikea ratkaisu sitoutua?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
25/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viime vuonna tapasin miehen, josta olin heti alussa kiinnostunut. Kuitenkin jatkoin deittailua ja tapasin vielä 3-4 miestä, kunnes päätin keskittyä tähän em- mieheen. Tapailtiinkin sitten joku 3kk.

Jos olit kiinnostunut, miksi halusit kuitenkin tavata vielä muitakin? itselleni on käynyt niin, että kun olen tavannut treffeillä kiinnostavan ihmisen, jonka kanssa on ollut kemiaa, on vaan lakannut kiinnostamasta kaikki muut mahdolliset matchit. Ja kun olen tuntenut (seksuaalista ja romanttista) vetoa yhteen, ei vaan ole ollut enää mitään motivaatiota tai tarvetta mennä treffeille muiden kanssa. 

Vierailija
26/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sabotoi alkutunteita, jos yhtä aikaa tapailee muita. 

Tunteet yhteen ihmiseen ei silloin kehity ja syvenny ns. normaalisti.

Vierailija
27/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan tullut mieleenikään pelata mitään moninpelejä. Jopa silloin, kun kävin vähän aikaa deittailualustalla, en treffaillut kuin yhtä kerrallaan ja yritin sitten keskittyä häneen enkä kokeilla, montaako keilaa saan jonglöörattua kerralla. Sellainen ei minusta ole oikein toista ihmistä kohtaan, joten itse en sitä ole tehnyt.

- M57

Naisellehan siitä ei ole haittaa, kun on suhteessa aina passiivinen osapuoli. Hän voi siis jongleerätä vaikka 100 miestä jos miehet ovat laiskoja. 

Kai te tajuatte, että nainen on olemassa sitä varten, että kun olette evolutiivisesti kehittyneet, voitte antaa siemenen ja rahat naiselle? 

28/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aidosti haluaa tutustua JA on kykenevä rakastamaan niin eihän kukaan etsi silloin jotakuta muuta. Sellainen on henkisesti tasapainottomien hyväksikäyttäjien ja huomionhakuisten touhua. Että "emmä ny oikeen tiiä, tapaillaan vaan kun ei tässä muutakaan oo, mut hei jos tulee joku parempi vastaan niin sitten tää oli tässä" :D

Toiset on hitaasti lämpeäviä. 

Itselleni ei sellainen sovi, mutta tiedän joitain ihmisiä joille se sopii - koska ovat hitaasti lämpeäviä. 

Jännää että minun kanssa lämmetään hitaasti, mutta muiden tapailu samanaikaisesti ei ole ongelma. Tällaisenko pitäisi tyytyä? En suostuisi ikinä. 

Jos mies tapailee myös muita, hän ei ole tosissaan kiinnostunut. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
29/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo yksi kaverini on noin alkaneessa suhteessa. About vuoden päivät tapailivat seksin merkeissä niin, että oli muitakin ketä tapailivat.

Tuo kaverini on ainoa tuollainen ihminen jonka tunnen, eli hitaasti lämpeävä ja harrastanut systemaattista deittailua. Muiden suhteet alkaneet intohimoisemmin ja selkeämmin ilman kolmansien osapuolien deittailua.

Älä laita munia yhteen koriin-ajattelu on se, mitä somen Queen-henkiset deittailuvalmentajat (provider mies-hommat) opettaa, ja tuo kyseinen kaverini on näitä seurannut. 

Mutta jännästi kaikki nämä provider miehistä vouhkaavat ovat naimattomia ja yksin, eli kovat puheet, mutta ei mitään näyttöä näille puheille. Sama näillä alfa bla bla ALFA podcastaajilla joilla on kovat puheet avioliitosta ja suhteista- aina ovat joko sinkkuja, tai nainen jättänyt- yleensä ei lapsia. 

Joten- siitä puh

Naisen ei kannata sitoutua ellei ole aivan pakko. Heidän viimeisijainen turvansa ei ole mies vaan valtio ja mies on heille aina riski. Sen vuoksi nimenomaan provider DEITTAILU on viisainta ja vain aniharvassa tapauksessa mennä naimisiin.

Mitäpä luulet, jos nainen voi panna elämänsä aikana mukavasti 30 eri miestä tai avioliitossa 3000 kertaa yhtä mestä, kumpi on naiselle parempi ja terveellisempää? Huom. tuttu mies on naiselle suurin turvallisuusriski ja sperma on immunosupressantti.

Vierailija
30/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En usko että kukaan on koskaan. Olet luultavasti ensimmäinen. 

Vierailija
31/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viime vuonna tapasin miehen, josta olin heti alussa kiinnostunut. Kuitenkin jatkoin deittailua ja tapasin vielä 3-4 miestä, kunnes päätin keskittyä tähän em- mieheen. Tapailtiinkin sitten joku 3kk.

Jos olit kiinnostunut, miksi halusit kuitenkin tavata vielä muitakin? 

koska olen niin monta kertaa saanut pakit, kun olen keskittynyt yhteen mieheen. Se on oikeasti todella turhauttavaa, jos olen jo ihastunut johonkin ja sitten hän ilmoittaa, ettei enää halua tavata muita. Siksi tapailen useita samaan aikaan kun kuitenkin saan pian pakit. Sitten ne pakit eivät myöskään kirpaise niin paljon, kun on muita miehiä jäljellä, keitä voi deittailla.

Vierailija
32/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli löyhä 3v tapailuvaihe. Seksiä harrastettiin aina kun tavattiin, mutta opiskeltiin eri paikkakunnilla, joten kuitenkin vietettiin sinkkuelämää muuten. Valmistumisen jälkeen päädyttiin samalle paikkakunnalle ja varsinainen seurustelu alkoi siitä. Naimisissa ollaan oltu yli 20v.

Vierailija
33/33 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lapselliselta. Itse en ole koskaan sopinut seurustelusta. Se vaan tapahtuu kun rakastuu. Viihdytään yhdessä   muutetaan yhteen jne..

Kuulostaa kyllä aika lapsellisen naivilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan