Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkeakosken uhrin muistopaikalle kirjoitettiin tekijää kiittäviä tekstejä

Vierailija
22.09.2025 |

Vendin muistopaikka Valkeakoskella töhrittiin viikonloppuna, kertoo uhrin sisko Vilma Salminen.

Asfalttiin oli kirjoitettu murhaajaa ihannoivia tekstejä.

Vilma Salminen pitää tekoa esimerkkinä väkivallan ihannoimisesta ja uutena väkivaltana perheen surua kohtaan.

Valkeakosken uhrin muistopaikalle kirjoitettiin tekijää kiittäviä tekstejä

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011510384.html

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomiota noilla on haettu ja sitä saatiin hesaria myöten. Miksei noita ole vain pesty pois vähin äänin ilman että niitä kuvataan tai niistä ilmoitetaan kenellekkään? Nyt nauravat keskenään kun ihmiset on tyrmistyneitä medioita myöten.

kyllä nämä on syytä julkistaa ja saalistaa kiinni nuo kirjoittajat ja katsoa kunnon rangaistukset vaikka olisivat miten alaikäisiä

Joo sormenjälkiä etsimään asfaltista ja ammattilainen vertailemaan käsialaa?

Oletko kuullut kameroista.  Voi niitä käyttää hyödyksikin.  

Samoin kännykän sijaintitiedot. Tuskin teinit olivat asialla ilman puhelimiaan. Pitihän se sekoilu tiktokkiin ladata.

Vierailija
42/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Railo sukupuolten välillä tuntuu kuitenkin syventyvän, varsinkin kun osa pojista on alkanut kuunnella Andrew Taten kaltaisia naisvihamielisiä hahmoja."

Hesarissa viikonloppuna juttu kirjailija Sophie Gilbertista. 

Tämä. Nuo miehet syyttää että feminismi tekee naisista deittailukelvottomia. Eivät itse ymmärrä että Taten kuuntelu tekee heistä forever alone-luokan mörköjä naisten silmissä.

Joo se pahan alku ja juuri on heissä ja heidän Tate-idoleissaan. Kellekään fiksulle pojalle ei tuollainen sisältö edes uppoa, ei kiinnosta. Joillain raukoilla on sitten jopa oma äiti niin sekaisin, että puolustelee tuollaista sisältöä (lähinnä jotain foliopiirien tyhmyrinaisia). 

En tiedä fiksuista mutta ei varmaan sellaisille joilla on vientiä naisten parissa. Sopiva fiksuus voi olla jopa pahentava asia jos ei naiset ole kiinnostuneita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Railo sukupuolten välillä tuntuu kuitenkin syventyvän, varsinkin kun osa pojista on alkanut kuunnella Andrew Taten kaltaisia naisvihamielisiä hahmoja."

No miksi alkavat kuunnella. Olisiko seksin saamisella tai paremminkin sen puutteella mitään merkitystä asiaan? Ja kuka päättää viimekädessä siitä saako mies seksiä? Eikö se ole aika luonnollista katkeroitua sellaisille jotka kieltävät sen mitä mies monesti eniten toivoo.

Minä toivoin eniten lumilautaa. Ja sitten säästin ja ostin sellaisen ja olen nyt onnellinen. En jäänyt odottamaan että joku sellaisen minulle ilmaiseksi toisi kadulla käteen. Lauta maksoi 780e siteineen.

Jos mies kaikkein eniten toivoo pillua, niin sitä saa varmasti pari sataa euroa sä

Onko lumilautaileva mies yhteiskunnan sosiaalisissa silmissä saman arvoinen kuin maksullisissa käyvä mies?

Vierailija
44/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Nuo miehet syyttää että feminismi tekee naisista deittailukelvottomia. Eivät itse ymmärrä että Taten kuuntelu tekee heistä forever alone-luokan mörköjä naisten silmissä.

Joo se pahan alku ja juuri on heissä ja heidän Tate-idoleissaan. Kellekään fiksulle pojalle ei tuollainen sisältö edes uppoa, ei kiinnosta. Joillain raukoilla on sitten jopa oma äiti niin sekaisin, että puolustelee tuollaista sisältöä (lähinnä jotain foliopiirien tyhmyrinaisia). 

En tiedä fiksuista mutta ei varmaan sellaisille joilla on vientiä naisten parissa. Sopiva fiksuus voi olla jopa pahentava asia jos ei naiset ole kiinnostuneita. 

Älä imartele itseäsi.

Vierailija
45/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomiota noilla on haettu ja sitä saatiin hesaria myöten. Miksei noita ole vain pesty pois vähin äänin ilman että niitä kuvataan tai niistä ilmoitetaan kenellekkään? Nyt nauravat keskenään kun ihmiset on tyrmistyneitä medioita myöten.

kyllä nämä on syytä julkistaa ja saalistaa kiinni nuo kirjoittajat ja katsoa kunnon rangaistukset vaikka olisivat miten alaikäisiä

Joo sormenjälkiä etsimään asfaltista ja ammattilainen vertailemaan käsialaa?

Oletko kuullut kameroista.  Voi niitä käyttää hyödyksikin.  

Samoin kännykän sijaintitiedot. Tuskin teinit olivat asialla ilman puhelimiaan. Pitihä

Löytyvät varmasti kun etsitään, näistä on syytä tehdä varoittava esimerkki. Ehkä ensialkuun kaikille tatuointi otsaan, jossa lukee "tykkään murhata tyttöjä".

Vierailija
46/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni heistä on sitä, kuuntelivatpa Tatea tai eivät. Tuollaiset Taten kaltaiset tyypit ovat vain löytäneet markkina raon jo olemassa olevasta ilmiöstä ja miesten ongelmasta, jolle halutaan löytää syy jostain muualta kuin itsestä.

Vierailija
47/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi alkavat kuunnella. Olisiko seksin saamisella tai paremminkin sen puutteella mitään merkitystä asiaan? Ja kuka päättää viimekädessä siitä saako mies seksiä? Eikö se ole aika luonnollista katkeroitua sellaisille jotka kieltävät sen mitä mies monesti eniten toivoo.

Minä toivoin eniten lumilautaa. Ja sitten säästin ja ostin sellaisen ja olen nyt onnellinen. En jäänyt odottamaan että joku sellaisen minulle ilmaiseksi toisi kadulla käteen. Lauta maksoi 780e siteineen.

Jos mies kaikkein eniten toivoo

Onko lumilautaileva mies yhteiskunnan sosiaalisissa silmissä saman arvoinen kuin maksullisissa käyvä mies?

Huomasitko sinäkin lopulta että meillä on sosiaalisia normeja? Puuterivideoiden lataaminen nettiin tuo vähän eri reaktiot, riippuen onko se puuteri vuorella vai viivana naisen perseen päällä.

Vierailija
48/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tajuta tätä hulluutta, putinilaisia  tappamisen ihannoijia.

Vierailija
49/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tajuta tätä hulluutta, putinilaisia  tappamisen ihannoijia.

Suomessa ei ole yhtään parempi tilanne kuin Venäjällä ja täällä tappajat saavat käsitämättömän pieniä tuomioita joista istuvat sitten vain puolet... koska Suomen oikeusjärjestelmä on täysin mätä...

Vierailija
50/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ala lumilautailemaan!

Aki Linnanahde haastatteli sitä yhtä erikoisjoukkotyyppiä (Matias joku) ja kysyi olisiko hän mieluummin vuoden ilman seksiä vai kuukauden treenaamatta. Minua ei yllättänyt yhtään, että kovassa kunnossa oleva ja fyysiseen rääkkiin tottunut erikoisjoukkojen sotilas vastasi: olisin mieluummin vuoden ilman seksiä.

Nettirunkuttajilla on liikaa tyhjää energiaa, tehkää jotain älkääkä häiriintykö munanne kanssa passiivisena nurkkaan. Ei ihme kun tyhjän panttina liian laiskaa elämää viettää, että häiriintyy. Teiltä puuttuu täysin kaikki, KAIKKI fokus elämään. 

Vierailija
51/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kaikkein eniten toivoo pillua, niin sitä saa varmasti pari sataa euroa sä

Joo mutta monen miehen ei tarvitse tehdä mitään sen eteen, kun on käynyt parempi tuuri geenilotossa ja naiset oikein roikkuu perässä. Aivan kuten moni saa ilmaiseksi kalliin lumilaudan, vaikkei se kiinnostaisi kun hetken ja sitten se lentää varastoon.

Se on vaan todella epäreillua että toisten pitää nähdä samojen asioiden eteen tolkuttomasti vaivaa ja silti niiden saaminen on epärvarmaa, kun toisille kannetaan kaikki eteen kuin manuille illallinen.

Vierailija
52/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, miten voi olla noin sairasta sakkia? Kiitellään että on tapettu viaton nuori teinityttö

Taitaa olla diktaattorien koneiston tekosia. Että saataisiin porukka "pelkäämään" väkivaltaa. No fear!

Vierailija
53/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt etsintäkuulutus näistä idiooteista lännen malliin, Wanted, Dead or Alive ja löytöpalkkio.

Vierailija
54/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ala lumilautailemaan!

Aki Linnanahde haastatteli sitä yhtä erikoisjoukkotyyppiä (Matias joku) ja kysyi olisiko hän mieluummin vuoden ilman seksiä vai kuukauden treenaamatta. Minua ei yllättänyt yhtään, että kovassa kunnossa oleva ja fyysiseen rääkkiin tottunut erikoisjoukkojen sotilas vastasi: olisin mieluummin vuoden ilman seksiä.

Nettirunkuttajilla on liikaa tyhjää energiaa, tehkää jotain älkääkä häiriintykö munanne kanssa passiivisena nurkkaan. Ei ihme kun tyhjän panttina liian laiskaa elämää viettää, että häiriintyy. Teiltä puuttuu täysin kaikki, KAIKKI fokus elämään. 

Noiden netti-inceleiden elämänhallinan ongelma on seuraavanlainen:

mikään ei huvita ja kaikki pitäisi tulla ilmaiseksi. Naiset, seksi, työpaikka ja rahat.

mitään mikä vaatisi opettelua, ei käy, koska he olettavat että he ovat jo hyviä harjoittelematta. Asiat, joissa eivät ole hyviä, he sulkevat pois tyhminä asioina. Opiskelusta lähtien

Tästä voi päätellä sen, että näiden pikkulasten tasolle jääneiden poikien vanhemmat on olleet pahemman luokan helikopterivanhempia. Lopputulos on mies, joka ei käy töissä eikä harrasta mitään, mutta kuvittelee että naisten pitäisi ihastua "koska ihastuu ne lentäjiinkin, tasa-arvoa pitää olla".

Vierailija
55/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta vaikka miehellä olisikin käynyt geenilotossa tuuri ja naiset roikkuisivat perässä, niin miehestä ei tule MITÄÄN jos se jää vetelehtimään naisten suosioon ja ottaa siitä kicksit

Pahimmillaan päätyy lopulta kadulle narkkaamaan, kun mitään ei ole saanut aikaiseksi muuta kuin helppoja, nopeita dopamiineja naisista ja päihteistä 

Vierailija
56/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kautta maailman ja aikojen on miehet saaneet oikein hyvää seksiä. Miehet jotka osaavat käyttäytyä! Yksikään tampio ei ole oikeutettu minkäänlaiseen seksiin jos hänellä ei ole normaalit käytöstavat ja sosiaaliset taidot hallussa. Kyllä viime kädessä se seksin saanti riippuu ihan miehestä

Eipä se ihan noin mene. Toiset  miehet saa yllinkyllin naisten huomiota vaikkei heitä itseäänkään juuri kiinnosta ne naiset pillua kummemmin ja toiset ei vaikka näkisivät paljonkin vaivaa. Mies saa olla vaikka minkälainen tampio jos vaan on komea tai osaa sanoa mitä naiset haluaa kuulla. Puutteessa olevat miehet katkeroituu ja ajautuvat samanmielisten seuraan netin syövereihin yllyttämään ja vahmistamaan kaltaistensa synkkiä ajatuksia.

Vierailija
57/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku Kirk-fani asialla. 🤮

Vierailija
58/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kautta maailman ja aikojen on miehet saaneet oikein hyvää seksiä. Miehet jotka osaavat käyttäytyä! Yksikään tampio ei ole oikeutettu minkäänlaiseen seksiin jos hänellä ei ole normaalit käytöstavat ja sosiaaliset taidot hallussa. Kyllä viime kädessä se seksin saanti riippuu ihan miehestä

Kautta maailman miehiä on jäänyt ilman naista ja siitä katkeroituneet naisille. Jo kauan ennen internettiä.

Vierailija
59/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sana kiirii Valkeakoskella - syylliset esiin ja nimet ja kuvat lehtiin vaikka olisivat eliittiperheen nuoria, kaikki suojelu pois...

Vierailija
60/106 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden netti-inceleiden elämänhallinan ongelma on seuraavanlainen:

mikään ei huvita ja kaikki pitäisi tulla ilmaiseksi. Naiset, seksi, työpaikka ja rahat.

mitään mikä vaatisi opettelua, ei käy, koska he olettavat että he ovat jo hyviä harjoitte

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta monen miehen ei tarvitse tehdä mitään sen eteen, kun on käynyt parempi tuuri geenilotossa ja naiset oikein roikkuu perässä. Aivan kuten moni saa ilmaiseksi kalliin lumilaudan, vaikkei se kiinnostaisi kun hetken ja sitten se lentää varastoon.

Se on vaan todella epäreillua että toisten pitää nähdä samojen asioiden eteen tolkuttomasti vaivaa ja silti niiden saaminen on epärvarmaa, kun toisille kannetaan kaikki eteen kuin manuille illallinen.

Hauskaa, että sä todistit mun viestin oikeaksi jo sillä välin kun minä vielä kirjoitin omaani. Että ei sitä incel vaivaudu tekemään mitään mikä vaatisi yhtään mitään, jos joku muu saa saman helpommalla.

Olet surkimus, ja varmasti tiedät ettet nouse sieltä ellet ota itse itseäsi niskasta kiinni. Aloita vaikka sillä lumilautailulla. Naiset tykkää snoukkaajista.