Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (1943)
Onko näissä astutushommissa niin että nuoremmilla sujuu paremmin ja helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän helposti löytyi, esim. Murun kennelnimi, rekkari, synt.aika, kasvattajien ja omistajan nimi. Ketä nuo kiinnostaa niin löydettävissä on kun käyttää hieman hoksottimia. Täällä minä en niitä julkaise.
🙏💖👍Onneksi olet fiksu 🙏👍
Heh, olisinkin, mutta kävi vain hyvä säkä. Ehkä sekin hakua tehdessä auttoi kun itselläni on koiria joiden kanssa harrastan 😉🤫
😂😂tarkoitin kyllä fiksuudella sitä ettet niitä tietoja täällä julkaise mutta onhan sekin jonkinlaista fiksuutta kun löytää tietoa vaikka sitten vain tsäkällä 😂😂
Olenkos minä sitten vain tyhmä ja onnekas? 😆 Mitä pentuihin tulee niin 3 koiraa tällä hetkellä riittää, 2 nuorta taulapäätä ja 1 fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän helposti löytyi, esim. Murun kennelnimi, rekkari, synt.aika, kasvattajien ja omistajan nimi. Ketä nuo kiinnostaa niin löydettävissä on kun käyttää hieman hoksottimia. Täällä minä en niitä julkaise.
Myös Möpsön (shiba inu, pentulive 2022) tiedot löytyivät todella helposti. Olin kiinnostunut sen oikeasta nimestä, en mistään muusta. Kaikkein vähiten kiinnosti tietojen jakaminen muille. Myös Möpsön pentujen viralliset kennelnimet olivat ihan muuta kuin pentulivessä valitut nimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Möpsön (shiba inu, pentulive 2022) tiedot löytyivät todella helposti. Olin kiinnostunut sen oikeasta nimestä, en mistään muusta. Kaikkein vähiten kiinnosti tietojen jakaminen muille. Myös Möpsön pentujen viralliset kennelnimet olivat ihan muuta kuin pentulivessä valitut nimet.
Silloin kun Myoubu tuotiin Ranskasta Suomeen ei vielä ollut moni siitä maasta pentua tuonut - eli tosiaan ei ole ollut vaikea salapoliisityö löytää koiraa. Sen väri on myös (edelleen) varsin harvinainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun Myoubu tuotiin Ranskasta Suomeen ei vielä ollut moni siitä maasta pentua tuonut - eli tosiaan ei ole ollut vaikea salapoliisityö löytää koiraa. Sen väri on myös (edelleen) varsin harvinainen
Miksi ihmeessä pitäisi omistajistakin kaikki tietää, kun koiria tässä seurataan. Uskomatonta vainoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi omi
Koirat kiinnostaa, ei ihmiset, koirien sukutaulut, näyttelyt- ja koetulokset, sekä toki terveys. Me koiraihmiset nyt vaan ollaan tälläisia.
Onpas rumia nuo cockerspanielit.
Vierailija kirjoitti:
Yoda isä on Suomen muotovalio. Ei nyt ihan mikä tahansa :). Ylen sivuilta bongasin tämänkin.
ilmankos muru päätti jo taukopaikalla, että äkkiä asiaan :D
Ylen sivujen klipissä joku katsoja jo kyselee onko videolla olevan pennun silmät jo raollaan. Itse en siinä kuvassa näe mutta kyllä ne varmaan näinä päivinä alkaa raottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimevuotiset bordercolliet löytyy myös helposti. Pentulivessä annetut nimet oli niillä osa oikeaa nimeä, esim Ruskon virallinen nimi on Aamurusko ja Kulo on Kulovalkea
Eikös nyt koirien pentueet ole aivan helppo löytää. Itsekin aivan maallikkona löysin hetkessä erään koiran kasvattajan kun oli tilanne missä halusin saada yhteyden erään tapauksen takia.
Mutta edellä olevan etsijän tapaan, ei niitä nettipalstoilla tarvitse levitellä. Niinkuin ei muutakaan yksityistä.
"Koirat ovat alun perin olleet susia, mutta ihmiset ovat aikoinaan koirien jalostuksessa suosineet koirien ominaisuuksia, jotka eivät ole susille eduksi luonnossa selviämiselle. Lisäksi koirilla on perinnöllisiä sairauksia."
Mielenkiintoinen artikkeli:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yoda isä on Suomen muotovalio. Ei nyt ihan mikä tahansa :). Ylen sivuilta bongasin tämänkin.
ilmankos muru päätti jo taukopaikalla, että äkkiä asiaan :D
Joo, älykkäästi toimittu 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Eikös nyt koirien pentueet ole aivan helppo löytää. Itsekin aivan maallikkona löysin hetkessä erään koiran kasvattajan kun oli tilanne missä halusin saada yhteyden erään tapauksen takia.
Mutta edellä olevan etsijän tapaan, ei niitä nettipalstoilla tarvitse levitellä. Niinkuin ei muutakaan yksityistä.
jalostus.kennelliitto.fi
Tuoltahan ne kaikki rekisterissä olevat löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ylen sivujen klipissä joku katsoja jo kyselee onko videolla olevan pennun silmät jo raollaan. Itse en siinä kuvassa näe mutta kyllä ne varmaan näinä päivinä alkaa raottua.
En itsekään näe tuosta kuvasta, mutta aikaisemmin samana päivänä oli lähikuvassa tod.näk. sama pentu ja siinä oli selkeästi rakosellaan. Harmittaa, kun en huomannut kellonaikaa ottaa ylös.
Minä olen veikannut jo lauantaita kun ensimmäisen pennun silmien sanotaan olevan raollaan. Katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jalostus.kennelliitto.fi
Tuoltahan ne kaikki rekisterissä olevat löytyy.
Toki, mutta jos ei tiedetä kuin rotu ja kutsumanimi niin ei 🤷
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/a/74-20187822/64-3-281154?utm_source=social-media-share&…
Pennut saaneet alkunsa taukopaikalla.
Muakin nauratti , on kuin pahanmainen naikkonen maksua vastaan.
Kaikkia 4 kautta katsonneena oli whipukat se rotu jota katsoin "sillä silmällä" että tuollaisen mä niin haluan, mutta mun koirien on pakko sietää myös kylmää ulkoilmaa ja pysyä lähistöllä myös vapaana ollessaan vaikka kauris tai pupu kävelisi kuonon ohi. Haaveissani vain on mun 💖
Oli nuorena walesinspringerspanieli