Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (1943)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota jaksa kaiken aikaa katsoa. Odotan, että avaan liven oikeaan aikaan uudelleen eli silloin, kun silmät ovat auenneet ja ottavat askelia. Erityisesti odotan sitä päivää, kun kissat ja muut koirat saavat tulla nuuhkimaan pentuja. Toivottavasti siitä tiedotetaan etukäteen, niin osaa olla katsomassa silloin.
Parhaat palat näkee aina Ylen klipeistä vaikka ei seuraisi liveä ollenkaan livenä.
Vierailija kirjoitti:
klo 9.39 kuvassa on iso pentukasa ja siinä etualalla isolla maksavalkoisella pennulla näytäisi olevan hiukan mustaa karvaa myös selässään (esim. siellä korvan alapuolella valkoisen karvan alla). Näkyykö muilla sama, vai huijaako oman koneeni väri/valoasteukset?
Minä olen myös ollut näkevinäni, että yhdellä maksavalkoisella on myös hieman mustaa karvaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan mikä on Murun virallinen nimi?
Kyselin siis tätä myös siksi että minun silmään Muru on kaunis rotunsa edustaja. Joskus näillä narttu springereillä on tosi raskaat päät mutta Murulla on nätti pää. Kiinnostaisi myös näyttelytulokset mutta näkee sitten viimeistään kun pennut on rekisteröity. Onko Murun ikää tarkalleen kerrottu sekin helpottaisi virallisen nimen etsintää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan mikä on Murun virallinen nimi?
Kyselin siis tätä myös siksi että minun silmään Muru on kaunis rotunsa edustaja. Joskus näillä narttu springereillä on tosi raskaat päät mutta Murulla on nätti pää. Kiinnostaisi myös näyttelytulokset mutta näkee sitten viimeistään kun pennut on rekisteröity. Onko Murun ikää tarkalleen kerrottu sekin helpottaisi virallisen nimen etsintää?
Kysy chatissa kasvattajalta itseltään. Muru on kaksi ja jotain. Iätkin olisit löytänyt pikkuisen Ylen sivuja katselemalla.
Miksi ette kysy chatissa näyttelytuloksia, jos se kiinnostaa? Se on omistajan asia, minkä verran tuo asiaa esille.
Ylen sivuille pääsee aivan ilman rekisteröitymistäkin. Miten tuntuu että monet ei löydä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette kysy chatissa näyttelytuloksia, jos se kiinnostaa? Se on omistajan asia, minkä verran tuo asiaa esille.
Minä en ainakaan pääse chattailemaan 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chatti on auki vain tiettyinä ennakkoon ilmoitettuina ajankohtina. Kertoivat tiistain chatissa, että chatit tullaa pitämään tällä kaudella pääsääntöisesti tiistaisin, torstaisin ja sunnuntaisin klo 19, ellei toisin ilmoiteta. Eli seuraava chatti on sunnuntai-iltana. Tällä hetkellä ei siis kukaan pääse chattailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chatti on auki vain tiettyinä ennakkoon ilmoitettuina ajankohtina. Kertoivat tiistain chatissa, että chatit tullaa pitämään tällä kaudella pääsääntöisesti tiistaisin, torstaisin ja sunnuntaisin klo 19, ellei toisin ilmoiteta. Eli seuraava chatti on sunnuntai-iltana. Tällä hetkellä ei siis kukaan pääse chattailemaan.
Minäkään en "pääse", johtuen siitä, etten ole tehnyt (enkä aio tehdä) sitä yletunnusta vai mikäs se olikaan. Ja jos on vaan vähän seurannut, niin voi olla, että täällä on enemmän seuranneissa sellaisia, jotka tietää vastauksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En silloinkaan kun pitäisi olla jotkut tunnukset 🙁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota jaksa kaiken aikaa katsoa. Odotan, että avaan liven oikeaan aikaan uudelleen eli silloin, kun silmät ovat auenneet ja ottavat askelia. Erityisesti odotan sitä päivää, kun kissat ja muut koirat saavat tulla nuuhkimaan pentuja. Toivottavasti siitä tiedotetaan etukäteen, niin osaa olla katsomassa silloin.
Parhaat palat näkee aina Ylen klipeistä vaikka ei seuraisi liveä ollenkaan livenä.
Tuolta löytää kaikki pentuliveen liittyvät artikkelit
tuolta löytyy pentulive klippejä
https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/57-rKkL56v2P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en "pääse", johtuen siitä, etten ole tehnyt (enkä aio tehdä) sitä yletunnusta vai mikäs se olikaan. Ja jos on vaan vähän seurannut, niin voi olla, että täällä on enemmän seuranneissa sellaisia, jotka tietää vastauksen
Jotkut tekee aina pentulin ajaksi tunnarit ja poistavat siteen liven loputtua. Yks kertoi katsoneensa kaikki kaudet eri mimmarilla koska ei muulloin käytä yletunnuksia.
Yllättävän helposti löytyi, esim. Murun kennelnimi, rekkari, synt.aika, kasvattajien ja omistajan nimi. Ketä nuo kiinnostaa niin löydettävissä on kun käyttää hieman hoksottimia. Täällä minä en niitä julkaise.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän helposti löytyi, esim. Murun kennelnimi, rekkari, synt.aika, kasvattajien ja omistajan nimi. Ketä nuo kiinnostaa niin löydettävissä on kun käyttää hieman hoksottimia. Täällä minä en niitä julkaise.
🙏💖👍Onneksi olet fiksu 🙏👍
Yoda isä on Suomen muotovalio. Ei nyt ihan mikä tahansa :). Ylen sivuilta bongasin tämänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙏💖👍Onneksi olet fiksu 🙏👍
Heh, olisinkin, mutta kävi vain hyvä säkä. Ehkä sekin hakua tehdessä auttoi kun itselläni on koiria joiden kanssa harrastan 😉🤫
Meinaatko kysyä sieltä pentua itsellesi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙏💖👍Onneksi olet fiksu 🙏👍
Heh, olisinkin, mutta kävi vain hyvä säkä. Ehkä sekin hakua tehdessä auttoi kun itselläni on koiria joiden kanssa harrastan 😉🤫
😂😂tarkoitin kyllä fiksuudella sitä ettet niitä tietoja täällä julkaise mutta onhan sekin jonkinlaista fiksuutta kun löytää tietoa vaikka sitten vain tsäkällä 😂😂
https://yle.fi/a/74-20187822/64-3-281154?utm_source=social-media-share&…
Pennut saaneet alkunsa taukopaikalla.
10:49 siellä ollaan ihan sikinsokin emon tassujen välissä. Yksi maksavalkoinen makaa pää alaspäin pentukasan keskellä. Hauskan näköistä.