Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (1571)
Tänään on pentujen synttärit. Yksi viikko täynnä 🎈🥇
Mun koiran työnimi oli ollut Pasi! Ihan kiva nimi, mutta kaverin mies oli Pasi. Omasta koirasta tuli joku ihan muu.
Ylen sivuilla on klippi missä Muru makaa aivan selällään ja pentuja on imemässä molemmin puolin 🤌
Vierailija kirjoitti:
Se on makuasia tuo nimi homma! Itse kun hankin koiranpennun ja kasvattaja kutsui häntä Siruksi niin se oli myös minulle Siru 😁 🐕 Miksi nimen muuttamaan kun oli kastettu Siruksi😁🐕
En tiennytkään, että koiria kastetaan.
Saa suuttua, mutta musta noi pennut on kuin pieniä kirjavia sianporsaita. Kuitenkin, ennen kun suututte niin kerron, että pienet possut nekin ovat maailman suloisimpia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kätilö lapsia kasta😟 Eikä minus lapsia ainakaan synnytyslaitoksella nimillä kutsuttu Höh😩
Ei kasta koirankasvattajatkaan eikä telkkariyleisö. Kukaan ei kasta niitä koiria. Omistaja voi kutsua sitä koiraansa juuri sillä nimellä kuin tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Saa suuttua, mutta musta noi pennut on kuin pieniä kirjavia sianporsaita. Kuitenkin, ennen kun suututte niin kerron, että pienet possut nekin ovat maailman suloisimpia.
Ymmärrän varovaisen kommentointisi, täällä saa varoa sanomisiaan. Herkäästi tulee hampaasta!
Vierailija kirjoitti:
No tuollaisesta ei kukaan suutu.
Vierailija kirjoitti:
Vasikoita tai possuja - kaikki on ihania pieninä! 🐷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie aina katonki että onpas somii pienii vasikoi 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on makuasia tuo nimi homma! Itse kun hankin koiranpennun ja kasvattaja kutsui häntä Siruksi niin se oli myös minulle Siru 😁 🐕 Miksi nimen muuttamaan kun oli kastettu Siruksi😁🐕
En tiennytkään, että koiria kastetaan.
Kastetaan ja pidetään hautajaisia🙂 Rakasttettuja💝🐕
Onko periaatteessa kaikki koiratyypit nyt olleet pentulivessä. Siis niinkuin paimenet, noutajat, vinttikoirat, pystykorvat, metsästyskoirat Jotkut sylikoirat puuttuu vielä.
Vierailija kirjoitti:
Onko periaatteessa kaikki koiratyypit nyt olleet pentulivessä. Siis niinkuin paimenet, noutajat, vinttikoirat, pystykorvat, metsästyskoirat Jotkut sylikoirat puuttuu vielä.
Miten pieniä mahtaa olla jonkun chihuahuan pennut. Eihän ne edes näkyisi telkkariruudussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nuo kyllä aika äänekkäitä 😳
Mun kokemuksen mukaan englanninspringelspanielit eivät ole hiljasin rotu. Eivät nyt varsinaisesti räksytä, mutta haukahtelevat kuin puhuakseen :D murukin välillä haukkuu kun haluaa ihmisen huomion.
Melkoinen ärjähdys lähtee ladysta kun joskus kuulee. 😂 Jos se nyt oli Muru.
Siellä on myös toinen koira, Maili nimeltään. Kertoivat sunnuntain chatissa, kun silloinkin kuului haukahduksia taustalta ja joku sitten laittoi chattiin kysymyksen, että kuka siellä haukkuu..Maili se siellä haukahteli ja on kuulemma kasvattaja perheen vanhempi koira. Kertoivat siinä samalla, että Mailia, kuin myöskään perheen kissoja ei päästetä vielä pentujen luokse, koska Muru on melko suojelunhaluinen ja halutaan antaa Murulle rauha olla pentujensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen sanonta on kun "Ihana kuin sika pienenä". Possut on kyllä söpöjä aikuisenakin.
Siellä on myös toinen koira, Maili nimeltään. Kertoivat sunnuntain chatissa, kun silloinkin kuului haukahduksia taustalta ja joku sitten laittoi chattiin kysymyksen, että kuka siellä haukkuu..Maili se siellä haukahteli ja on kuulemma kasvattaja perheen vanhempi koira. Kertoivat siinä samalla, että Mailia, kuin myöskään perheen kissoja ei päästetä vielä pentujen luokse, koska Mu
Sen verran tarkennus, että sunnuntaina kerrottiin että siellä perheen vanhempi koira haukkuu. Se ei ole Maili sillä Maili on vielä itse suht nuori, Murua nuorempi selvästi. Eli perheessä on ilmeisesti kolmaskin joka vanhus, kasvattaja jossain aiemmassa kohtaa mainitsi, että sitten Mailin lisäksi on eläkeläinen joka ilmeisesti jotain eri rotua.
Minulle tulee mieleen minilehmät näistä :D
Ei se kätilö lapsia kasta😟 Eikä minus lapsia ainakaan synnytyslaitoksella nimillä kutsuttu Höh😩