Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (1943)
Katsokaa tuota erillään olevaa pikkiriikkiä, onkohan kaikki hyvin hällä? Nisällä ei ole ollut hetkeen.
Ei ole pienimmällä reppanalla kaikki hyvin. Kuulostaa, että kiljuu välillä ohan kivusta. Miksi kasvattaja ei tule katsomaan...? Eivätkö itse seuraa pentuliveä?!!
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa tuota erillään olevaa pikkiriikkiä, onkohan kaikki hyvin hällä? Nisällä ei ole ollut hetkeen.
Pian parisen tuntia syömättä?
Voi olla luonnon laki että on työnnetty sivuun kuolemaan jos on viallinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pienimmällä reppanalla kaikki hyvin. Kuulostaa, että kiljuu välillä ohan kivusta. Miksi kasvattaja ei tule katsomaan...? Eivätkö itse seuraa pentuliveä?!!
Joku kävi ruutan kanssa kolmisen tuntia sitten mutta jätti homasn sikseen. Eli ei ole saanut ruokaa pitkään aikaan. Ei tätä kestä katsoa, hirvittää
Vierailija kirjoitti:
Voi olla luonnon laki että on työnnetty sivuun kuolemaan jos on viallinen?
No ei ole.
Ne ei vielä näe eikä kuule mitään, niin voi eksyä porukasta. Emo huomasi ja pelasti pienen eksyneen porukkaan.
Ei ole pieni mistään kivusta kiljunut. Oli joku aika sitten toisella puolen laatikkoa ja huusi emoa niinkuin pennut tekee.
Aamulla söi hyvin kun kasvattaja ruokki
Sanoi että oikein hyvin meni ruokaa.
Välillä joku pentu voi eksyä laumasta, ihan normaalia. Osa niistä etsii ponnekkaammin muita, osa jää paikalleen pyörimään, se on jaksamisesta ja persoonasta kiinni. Satuin aamulla katsomaan juuri silloin kun pikkumusta sai lisäruokaa ja hyvin upposi. Ihan elinvoimaiselta tuo vaikuttaa kun on jo viikon verran elämää takana. Yleensä ne pienet joista ei ole elämään menee muutamassa päivässä. Toki jos olisi joku piilevä vika jota on mahdoton vielä todentaa voi joskus olla kyseessä, mutta sitä on mahdoton vielä nähdä jos pentu on elinvoimainen ja kasvaa kuitenkin omaan tahtiinsa.
Minusta tuo pienin on aika sirpakka itseasiassa. Voi tulla viime vuoden Kipinä joka oli alussa se pieni huolenaihe. Siitä tulikin joukon villeinmpiä.
Haistakaa pitkä paska te trollaajat! Hankkikaa vaikka, noh, se elämä!
Olen katsonu pentuliveä jo aamusta saakka ja kaikki on hyvin, kaikki on syönyt, myös pikkunapero.
Kyllä se pentujen ääntely viestittää jostain hädästä, ei ne ihan draamaillakseen sitä tee. ja se on totta että eläimet jättävät pennun joka on jotenkin viallinen hoitamatta se ei vain ole mutuilua vaan totta. Pennuilla voi myös olla potta asiaa emo ei näytä kovin ahkerasti siivoavan niiden peppuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonu pentuliveä jo aamusta saakka ja kaikki on hyvin, kaikki on syönyt, myös pikkunapero.
Taidat itse olla trollaaja ja voisit opetella käytöstapoja. Älä ota tätä keskustelua niin henkilökohtaisesti, kyse ei ole sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä nyt kuitenkaan ole asiallista haistattaa muille. En itse ole ollut pikkuisesta huolissani ja uskon kyllä, että kasvattaja osaa hoitaa. Silti joku on voinut olla ihan aidosti huolissaan, jos on vähän vähemmän tietämystä koiranpennuista, ihan ovat saattaneet hyvää tarkoittaa.
Sen liven voi myös sulkea välillä jos käy liian raskaaksi katsoa. Mennä vaikka lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä sinua 😂.
Minäkin katsoin pelaten ja hyvin näyttää kaikki olevan.
Vierailija kirjoitti:
Sen liven voi myös sulkea välillä jos käy liian raskaaksi katsoa. Mennä vaikka lenkille.
Agressiivinen haistattelija voisi käydä juoksemassa maratonin jos ne tunteet tasottuisivat sillä.
Huhuu tuotanto, yksi linsseistä on samea, juurikin se mikä nyt näkyy.