Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3

Vierailija
22.09.2025 |

Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)

https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…

Kommentit (11220)

Vierailija
11081/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nostan hattua perheelle kun ovat tehneet valinnan pitää pennut vapaina nyt lopussa paljon. En tiedä tykkäätkö YLE mutta minä tykkään.

Vierailija
11082/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nostan hattua perheelle kun ovat tehneet valinnan pitää pennut vapaina nyt lopussa paljon. En tiedä tykkäätkö YLE mutta minä tykkään.

En ole vielä muodostanut kantaani. 🤔 T. YLE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11083/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annan koirilleni juuri ne nimet mitkä itse haluan. 😂

Epäilemättä. Ei vaan sitten tarvitse ihmetellä, miksi muut tatillesi naureskelee.

Vierailija
11084/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YLEä tuskin haittaa, sillä aina ennenkin on painotettu, että pentujen ehdoilla mennään.

Vierailija
11085/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumikset ovat työkoiria joiden työ on suojella eläinlaumaa. Ne eivät sovellu lemmikiksi, eikä ole omillaan ja onnellisia kodin tai teollisuusalueen vartijoina. Laumis tarvitsee oman eläinlauman. Laumikset ei voi koskaan olla pentuliven rotuina.

Mulla on tervepäinen ja -rakenteinen sakemanni. Tämänkin rodun kohdalla on erittäin tärkeää mistä linjoista ja millaiselta kasvattajalta koirasi ostat. 

Ei-ihmisrakkaiksi en tuomitse mitään rotua, mutta juurikin laumiksille se oma eläinlauma on tärkein. Toki on muutamia rotuja jotka suhtautuvat vieraisiin terveen varauksellisesti, mutta yksikään ei saa olla vihainen tai vaarallinen. Jos koirasi on vihainen tai saattaa purra, katso peiliin. 

Vierailija
11086/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ettien että , maksalaatikkokakku viritelty juomineen , odotellen päättäjäisjuhlintaa . 

Päivä 61 . 61 päivää tullut seurattua pienien kasvua , ihanaa kun on Pentulive harmaassa syksyssä ollut valon tuojana . Haikeaa mutta samalla niin onnellista , pienet kasvavat nuoriksi pennuiksi kohti aikuistumista . Ehkä me vielä nähdään jossakin🥺🥰 Kiitos ihanat tytöt ja pojat , kaikki te siellä . Enkelin suojaa , iloa ja valoa .

18.32 Sumu tuli pissille , ihana poika 🐶 

Vierailija
11087/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puro on jo uudessa kodissa lellittävänä

Vierailija
11088/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä muodostanut kantaani. 🤔 T. YLE

Nyt kuule tulee pusuja pusuja pusuja pusuja 😘 Vieläkö kurtistelet kulmiasi? 

Vierailija
11089/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mamma ja peräkammarin poika löytäneet toisensa.

vai onko niin, että koska yritätte estää ihmisiltä oikeuden ilmaista mielipidettään, niin sen vuoksi keskustelua pidetään yllä. 

Vierailija
11090/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako minuuttia menee kun joku päättäjäischatissa kysyy että mitä rotuu nää on ja voisko ton yhden linssin pyyhkiä kun on samea.

Vierailija
11091/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako minuuttia menee kun joku päättäjäischatissa kysyy että mitä rotuu nää on ja voisko ton yhden linssin pyyhkiä kun on samea.

ja montako pentua murulla oli ja onko muru tyttö vai poikakoira, montako nisää oli, missä muut pennut on, kuka toi toinen koira on

Vierailija
11092/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mamma ja peräkammarin poika löytäneet toisensa.

vai onko niin, että koska yritätte estää ihmisiltä oikeuden ilmaista mielipidettään, niin sen vuoksi keskustelua pidetään yllä. 

Haluaisitko kuulla suppilovahveroista? 🤗

Vierailija
11093/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun Sumu pääsisi perheeseen jossa on paljon ihmisiä ja koirakavereita. Sumu ei tykkää yksinäisyydestä.

Vierailija
11094/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja montako pentua murulla oli ja onko muru tyttö vai poikakoira, montako nisää oli, missä muut pennut on, kuka toi toinen koira on

Missä on isäkoira? 

Vierailija
11095/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppivat siellä missä on keittiö ja  jääkaappi, millaiset sohvat ja tuolit on mukavimmat. 😊💕

Vierailija
11096/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on isäkoira? 

Kotonaan. Mukava kaveri hänkin.

Vierailija
11097/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva vielä nähdä Muru. Kasvattaja ollut välillä aika tyly Murulle. Sen vuoksi olisi kiva, että loppuchatissa kasvattaja sanoisi Murusta jotsin nättiä.

Vierailija
11098/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puro on jo uudessa kodissa lellittävänä

Puro = puhdas (espanja) 💖

Vierailija
11099/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva vielä nähdä Muru. Kasvattaja ollut välillä aika tyly Murulle. Sen vuoksi olisi kiva, että loppuchatissa kasvattaja sanoisi Murusta jotsin nättiä.

Vui vui vui, onpas sulla väsynyt povo. Tsemppaa ja yritä uudestaan 🤯

Vierailija
11100/11220 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tää lopetuschatti on Murunmammalle kuitenkin helpompi koska nythän ei yksikään pentu just tässä hetkessä lähde. Ja tuskin hällä nyt meitä katsojia jää niin kovin suuri ikävä 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi