Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3

Vierailija
22.09.2025 |

Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)

https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…

Kommentit (11289)

Vierailija
11041/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

17.09 Maru toi kaksi pentua näytille . 

Vierailija
11042/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin nuo pentuset ymmärtäisivät kasvattajan liikutuksen aina uuden pennun lähtiessä, kun kaikki istuvat tai makoilevat täysin hiljaa kasvattajan ympärillä. aikaisemminhan kävi melkoinen haukunta ja sukkien repiminen ja pentupaini milloin kasvattaja tuli pentuhuoneeseen. Tokihan pentujen määrä koko ajan vähenee mutta kyllä neljästä pennustakin jo meteliä lähtisi mutta nyt kaikki istua nököttävät hiljaa kasvattajan ympärillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11043/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko nyt jättää ne miehen sukupuolielimet rauhaan. Ei kiinnosta.

Silloin ei kannata nimetä koiraa tatiksi. Uusi omistajakin onneksi samoilla linjoilla, eikä nimi jäänyt pysyväksi.

Mikähän minussa on vikana, kun tatista tulee mieleen se paksujalkainen sieni eikä penis 🤔

Penikset, ne on niin nähty, mutta ae että kun metsästä löydät I-luokan hetkkutatin, niin tytöt ja pojat, mitenkäs se suu nyt pannaan 😋

Härskimmäksi vaan menee, kun niin tyttöjä kuin poikiakin kehotetaan ottamaan paksuvartista herkkutattia suuhunsa.

Mene pois.

Turha hätistellä, vaan ottaa opikseen, että lemmikkinsä nimeä kannattaa miettiä vähän tarkemmin ja huomioida tarvittaessa sen nimen eri merkitykset.

Vierailija
11044/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Maili näyttelyssä? Luettelossa vilahti muutama tuttu nimi, mutta ei tarpeeksi tuttu. 

Taisi olla chatissa jopa jonkun Ylen vahvistamana että elämänsä ensimmäisessä näyttelyssä Maili tänään.

Vierailija
11045/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennut seuraa Marua kuin hai laivaa. Olisipa Maru sietänyt pentuja jo hieman aikaisemmin. Hän on lumikuningatar mutta sydämensä ei ole jäätä. 

Vierailija
11046/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pennut seuraa Marua kuin hai laivaa. Olisipa Maru sietänyt pentuja jo hieman aikaisemmin. Hän on lumikuningatar mutta sydämensä ei ole jäätä. 

Kaikella aikansa ja paikkansa elämässä.

Vierailija
11047/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Maili näyttelyssä? Luettelossa vilahti muutama tuttu nimi, mutta ei tarpeeksi tuttu. 

Taisi olla chatissa jopa jonkun Ylen vahvistamana että elämänsä ensimmäisessä näyttelyssä Maili tänään.

Yksi Murun sukulainen löytyi, mutta se oli ulkomaalaisomistuksessa eli ei Maikki.

Vierailija
11048/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Turha hätistellä, vaan ottaa opikseen, että lemmikkinsä nimeä kannattaa miettiä vähän tarkemmin ja huomioida tarvittaessa sen nimen eri merkitykset." 

Suksippa vittthuun! 

Vierailija
11049/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pennut voikin olla niin Marun perään, vaikka Maru ei ole aktiivisesti tehnyt niihin tuttavuutta? Vai onko se juuri syy, että ovat uteliaita ja kiinnostuneita selvittämään, mikä Maru oikein on koiriaan?

Vierailija
11050/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"... Ei voisi liveä pitää jostain juoppokämpästä, jossa asiat hoidetaan mitenkuten. "

Apua, mikä mielikuva syntyi jouppokämppä-livestä...😆

joskus kuulin, että tiktokissa on tilejä, joissa tyypit kuvaa vain ryyppäämistä ja siihen liittyviä asioita, oliko nää nyt niitä joista sanottiin, että on rappioliveä vai mitä, mutta siis joo, juoppokämppälivejäkin jo on. Luojan kiitos niissä kai ei ole koiria. Jos on, älkää kertoko minulle. Tehkää vain eläintensuojeluilmoitus

Vierailija
11051/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin nuo pentuset ymmärtäisivät kasvattajan liikutuksen aina uuden pennun lähtiessä, kun kaikki istuvat tai makoilevat täysin hiljaa kasvattajan ympärillä. aikaisemminhan kävi melkoinen haukunta ja sukkien repiminen ja pentupaini milloin kasvattaja tuli pentuhuoneeseen. Tokihan pentujen määrä koko ajan vähenee mutta kyllä neljästä pennustakin jo meteliä lähtisi mutta nyt kaikki istua nököttävät hiljaa kasvattajan ympärillä

Kyllä eläimet ihmisen mielentilan aistii.

Vierailija
11052/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itsellä olisi pentulivestä hankittu koira, niin en ehkä kuulumisissa kertoisi pidänkö nimen vai vaihtuuko se. Menee nuo nimet joillakin ihmisillä jostain ihme syystä niin tunteisiin! On sitten kyse pentulivenimestä, kennelnimestä tai uudesta nimestä.

Esim.Tatti. Täällä haukuttiin kyseistä nimeä erilaisuudesta. Sitten, kun kerrottiin Divan olevan uusi nimi, niin eikös se sitten ole liian tavallinen ;) Samaten eilen oli ihme vääntöä kennelnimistä. Mitä ihmeen väliä! 

Tatin nimeä ei haukuttu, vaan sille annettiin kritiikkiä. Eikä erilaisuuden vuoksi, vaan siksi, että kyseistä nimeä käytetään myös anatomisena nimityksestä miehen eräästä anatomsesta rakenteesta. 

Jos sinusta ei haukuttu, vaan kritisoitiin, niin kertoisitko silti miksi? Jos sinulle sienilaji o

Sinulla ilmeisesti luetun ymmärtämisessä haasteita? Missään en kertonut, että MINULLE tatti merkitisisi tuollaista. Kunhan kerroin tietäväni miksi ihmiset kyseistä nimeä saattoivat vastustaa. Kun nimityksellä on kaksoismerkitys. Ei pidä antaa lapsille tai edes eläimille nimiä, joilla on kyseenalaisia kaksoimerkityksiä. 

Vierailija
11053/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on tyhmempää. Provota vai olla osaamatta vastata provoihin. En ole ihan varma.

Vierailija
11054/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Turha hätistellä, vaan ottaa opikseen, että lemmikkinsä nimeä kannattaa miettiä vähän tarkemmin ja huomioida tarvittaessa sen nimen eri merkitykset." 

Suksippa vittthuun! 

En ole se jonka viestiä lainasit, mutta sinähän olet varsinainen päivänsäde! Koitappa muistella miten netissä käyttäytydään. 

Vierailija
11055/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan koirilleni juuri ne nimet mitkä itse haluan. 😂

Vierailija
11056/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalivessä olisi sellainen ongelma ettei kissa välttämättä pysy samassa paikassa pentujensa kanssa.  

Vierailija
11057/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis meinaa kysyä vauvapalstan mielipidettä 😧

Vierailija
11058/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En totisesti 😆

Vierailija
11059/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on kyllä outo 😂

Vierailija
11060/11289 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkulla oli aikoinaan kissa jonka nimi oli Väyrynen.