Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (8321)
Pikkujoulut torstaina. Minä tulen 😃 Onkin sitten ekat ja vikat pikkujoulut joihin tänä vuonna osallistun. Olisi ollut perjantaina ja olisi ollut eilen mahdollisuus pikkujouluilla, mutta sanoin kiitos ei. Eipähän ollut tänä aamunakaan tukka kipeä 😉
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä ja mielenkiintoinen aihe, sekä asiantunteva asiantuntija jota kuuntelin korvat höröllä. Se vaan harmi että Murun mamma jäi statistiksi, sillä hänen jutusteluaan on kiva kuunnella. Toivottavasti on vielä Murulan omia chatteja, sillä ne ovat parhaita, vaikka tiedon jakokin sitä on. Onha kyseessä kuitenkin tiedetoimituksen tekemä tämä pentulive.
Aihe oli tärkeä mutta ehkä vähän sekava. Korostui jotenkin nää virikkeet sun muut härpäkkeet. Tärkeintä minusta on se, että pentua pikku hiljaa alusta alkaen opettaa siihen yksinoloon. Siis heti alkaen hetkestä, minuuttiin, muutamaan, varttiin jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä ja mielenkiintoinen aihe, sekä asiantunteva asiantuntija jota kuuntelin korvat höröllä. Se vaan harmi että Murun mamma jäi statistiksi, sillä hänen jutusteluaan on kiva kuunnella. Toivottavasti on vielä Murulan omia chatteja, sillä ne ovat parhaita, vaikka tiedon jakokin sitä on. Onha kyseessä kuitenkin tiedetoimituksen tekemä tämä pentulive.
Aihe oli tärkeä mutta ehkä vähän sekava. Korostui jotenkin nää virikkeet sun muut härpäkkeet. Tärkeintä minusta on se, että pentua pikku hiljaa alusta alkaen opettaa siihen yksinoloon. Siis heti alkaen hetkestä, minuuttiin, muutamaan, varttiin jne..
Tärkeintä on, ettei koiraa jätä yksin pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulut torstaina. Minä tulen 😃 Onkin sitten ekat ja vikat pikkujoulut joihin tänä vuonna osallistun. Olisi ollut perjantaina ja olisi ollut eilen mahdollisuus pikkujouluilla, mutta sanoin kiitos ei. Eipähän ollut tänä aamunakaan tukka kipeä 😉
Tonttulakki päähän ja glögiä kupposeen. Juuri kun olet haukkaamassa ihanaa luumutorttua niin kamera kääntyy pentulaatikon vessakulmaan 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on, ettei koiraa jätä yksin pitkäksi aikaa.
No vaikka se olisi vain tunti niin pitää se opettaa.
Mulla oli yksi kissa jolla oli eroahdistus. Aina kun lähdin yliopistolle tai töihin, alkoi järkyttävä kiljuminen ja postiluukun kolistelu. Monta kertaa jouduin juoksemaan kuin heikkopäinen ja kiidättämään kissan isovanhempien luo päivähoitoon, ja sitten vielä loppukiri työpaikalle tai koululle. Sitten sille tuli aggressio minua kohtaan ja olin aina purtu ja naarmuilla. Koirilla ei kaverikoira siis eroahdistusta korjaa, mutta kissallani kissakaveri sen korjasi, vaikka aluksi meinasi tulla ruumiita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonttulakki päähän ja glögiä kupposeen. Juuri kun olet haukkaamassa ihanaa luumutorttua niin kamera kääntyy pentulaatikon vessakulmaan 💩
Minulla on käynyt noin muutaman kerran, kun olen syödessä katsonut Pentuliveä. 🤢 T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulut ensi torstaina. Lukkeepi.
Pentudisko? 🐕
Minusta jossain chatissa oli ettei ole diskoa tänä vuonna. Eikä se nyt oikein iske tämän vuoden teemaan.
Teemaan?
Mikäs on muuttanut asenteet discoa ja muuta tivolia kohtaan kielteisiksi? Aikaisempina vuosina niitä on suurin osa pitänyt hyvänä asiana. Ja jos on erehtynyt olemaan erimieltä siitä on tullut satikutia.
Tossa joku aika sitten Murun mamma oli pelleteiltä pomimassa kekoja pois. Tuli pentu ja tippaleipä oli kieppua laidan yli, mamma laittoi lapionsa alle ja lämmin tuotos kieriytyi suoraan lapioon. Hauska sattuma.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on muuttanut asenteet discoa ja muuta tivolia kohtaan kielteisiksi? Aikaisempina vuosina niitä on suurin osa pitänyt hyvänä asiana. Ja jos on erehtynyt olemaan erimieltä siitä on tullut satikutia.
Eiköhän joka vuosi ole ollut puolesta ja vastaan. Ehkä porukka on vähän kyllästynyt jos samat toistuu aina.
Vierailija kirjoitti:
Sumu oli kai jäänyt yksin hetkeksi ja nyt kai joku ahdistuu.
Tulee pentujen luonteet esille, kun samalla tavalla joku toinenkin pentu oli ulkoilun alussa unohtunut laatikkoon, muttei ollut moksiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yksi kissa jolla oli eroahdistus. Aina kun lähdin yliopistolle tai töihin, alkoi järkyttävä kiljuminen ja postiluukun kolistelu. Monta kertaa jouduin juoksemaan kuin heikkopäinen ja kiidättämään kissan isovanhempien luo päivähoitoon, ja sitten vielä loppukiri työpaikalle tai koululle. Sitten sille tuli aggressio minua kohtaan ja olin aina purtu ja naarmuilla. Koirilla ei kaverikoira siis eroahdistusta korjaa, mutta kissallani kissakaveri sen korjasi, vaikka aluksi meinasi tulla ruumiita.
Onko sulla selitystä. Miksi tuo alkoi. Tuntuu hiukan oudolta.
Illan chatin teemaan sopien kyllä tulee taas iso eroahdistus, kun tämä kausi kohta loppuu ja pennut lähtevät uusiin koteihin. Voi ei! On niin ihanaa katsoa pentujen touhuja ja vaikka vaan nukkumista. Vaikka ajattelis, et vaan vilkasen, niin kohta huomaa et tunti menny. Niin suloista, kaunista, rauhoittavaa. Murun mamma on niin äärettömän lempeä pentuja kohtaan. Ja perheen muitakin eläimiä kohtaan. Puhuu lämmöllä, arvostavasti ja koskee hellästi, silittää rauhallisella kädellä jne.
Disko ja kylpyläjutut nyt ovat olleet vähän pöljiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pikkujoulun juoma-/herkkupeli by pentulive" 🥳 Joka kerta kun nähdään gaggaa 💩 niin ottakaamme torttua tms. herkkua, ja valinnaisesti tai vuoron perään tai yhtä aikaa tai ihan miten vaan hörppy juomaa olipa se limpparia, terästettyä/terästämätöntä glögiä tai mitä nyt kukin haluaa. Se voittaa kuka on saanut eniten kaloreita ja/tai on enemmän kännissä. Tai no, joo, ehkä näitä sääntöjä voidaan vielä rassailla 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla selitystä. Miksi tuo alkoi. Tuntuu hiukan oudolta.
Mutuilu on, mutta palaan asiaan huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Disko ja kylpyläjutut nyt ovat olleet vähän pöljiä.
Sinilän pakohuoneen muistan hauskana sen takia, koska kun niiden piti alkaa paeta, niin kaikki pennut nukkui.Se oli koomista. Sitten se yksi pentu saatiin juuri ja juuri liikkumaan että kamera sai toteutuksen läpi. Ihan lavastettu juttu mutta kuitenkin hauskana toteutuksena jäänyt mieleen. Mutta just sellainen vain katsojien takia tehty.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen, minkä ikäisenä tämä kissa on erotettu emosta. Liian aikaisin vieroitetuilla kissoilla on usein eroahdistusta.