Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3

Vierailija
22.09.2025 |

Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)

https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…

Kommentit (8321)

Vierailija
7821/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on joku palaveri pentulaatikossa. Pentulaatikko on suosittu kokoustila.

Vierailija
7822/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä tätä asiaa kasvattajan kannalta onko se välttämättä hyvä, että häntä niin paljon täällä ihaillaan?Kehitetään sopiva persoona tähän näytelmään ja käsikirjoitetaan repliikitkin mitä sanoo. Oikeasti kukaan teistä ei tunne tätä kyseistä henkilöä, mutta tunnutte olevan jo ihan varmoja siitä millainen ihminen hän on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7823/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä tätä asiaa kasvattajan kannalta onko se välttämättä hyvä, että häntä niin paljon täällä ihaillaan?Kehitetään sopiva persoona tähän näytelmään ja käsikirjoitetaan repliikitkin mitä sanoo. Oikeasti kukaan teistä ei tunne tätä kyseistä henkilöä, mutta tunnutte olevan jo ihan varmoja siitä millainen ihminen hän on.

Ehkä ei taas kannata ottaa niin vakavasti. Olen eri mutta eiköhän nuo ole kuitenkin puolileikillään kirjoitettuja kommentteja.

Kaikkina vuosina minusta kasvattajista on sitäpaitsi pidetty.

Vierailija
7824/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvä vttu, ruvetaan sitten häntä haukkumaan oikein urakalla! Ootko siihen tyytyväinen? Nyt se ylikireä pipa päästä pois!!! 

Vierailija
7825/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvä vttu, ruvetaan sitten häntä haukkumaan oikein urakalla! Ootko siihen tyytyväinen? Nyt se ylikireä pipa päästä pois!!! 

Sinä taas voisit pestä suusi saippualla ja en ole kasvattajaa käskenyt haukkua.

Vierailija
7826/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän auliisti, että Mammalla on ollut minulle tänä syksynä suuri positiivinen merkitys. TIETENKÄÄN minulla ei ole aavistustakaan siitä, kuka tai mikä hän on, mutta tuollainen lempeän ja rakastavan kuuloinen puhe on täyttänyt sydämessäni jonkin ammottavan aukon lapsuudesta. Minulle ei kukaan ikinä ole puhunut tuolla tavalla. En olisi uskonut kokevani tällaista jo aika vanhana ihmisenä. Ja ei, tämä ei kerro mitään kasvattajasta, vain minusta. Puhujan henkilö on ihan sivuseikka, enhän ole nähnytkään häntä. En häpeä tuntea näin, ja tiedän että tämä on hullua. Olkoon.

Vierailija
7827/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha kuvitella, että kasvattaja pitäisi kaikista maailman ihmisistä. Sellaista ihmistä ei ole olemassakaan. Sama asiahan tämä on kuin se että jotkut kuvittelevat ,että heidän suosikki laulaja tai näyttelijä on heidän ystävä ja ovat tuttuja keskenään. Kannattaa yrittää pysyä reaali maailmassa eikä kuvitteellisessa todellisuudessa.

Eikä, minä kun olen luullut että saan Murulasta joulukortin tai jopa kutsun joulupöytään 😳 t. se vanha höppänä 

Touche 👏

Vierailija
7828/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myönnän auliisti, että Mammalla on ollut minulle tänä syksynä suuri positiivinen merkitys. TIETENKÄÄN minulla ei ole aavistustakaan siitä, kuka tai mikä hän on, mutta tuollainen lempeän ja rakastavan kuuloinen puhe on täyttänyt sydämessäni jonkin ammottavan aukon lapsuudesta. Minulle ei kukaan ikinä ole puhunut tuolla tavalla. En olisi uskonut kokevani tällaista jo aika vanhana ihmisenä. Ja ei, tämä ei kerro mitään kasvattajasta, vain minusta. Puhujan henkilö on ihan sivuseikka, enhän ole nähnytkään häntä. En häpeä tuntea näin, ja tiedän että tämä on hullua. Olkoon.

Ihana 🥹

Vierailija
7829/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murun mammaa ihaillaan ja hänestä tykätään kuin hullu puurosta.

Pitääkö olla huolissaan? 🤔

Vierailija
7830/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana 🥹

Komppaan. En ole yksinäinen, en iäkäs, olen rakastettu, mutta kyllä minäkin tunnen sielujen sympatiaa Murun mammaa kohtaan. Hän koskettaa, hyvällä tavalla. Olkoon arkipersoonansa mikä vain, mutta Murun mammana hän sydämellinen ja tuo valoa. 

Vierailija
7831/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat ulkona muttei näytetty nyt. Mutta sisälle tulo 😁. Eli joskus tästä kellonajasta vartti taaksepäin. Nuorempi K tuo pentuja sisälle ja kun saa muutaman aina lootaan sekä Murun että Mailin, lähtee hakemaan uusia ja kaikki säntää aina takaisin perään. Sitten pentuja lasketaan useampaan kertaan. Lopulta täsmää.

Vierailija
7832/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt onkin suuremman luokan huoli.

Vierailija
7833/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kävi lootassa kun olivat ulkona. Säikähti kun yhtäkkiä Maili? pelmahti laatikkoon. Kissa vähän sähähti ja poistui

Vierailija
7834/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatte varmaan että turpaan tuli kun ihastuimme Trubaduuriin, ihailimme Hovineitoa ja fanitettiin Hovimestaria (😍). Viimeksi mainitusta hurjimmat leimasivat meidät stalkkaajiksi ja että mukamas haaveilemme hänestä "sillai". Hoh hoijakka, meitä on moneen junaan ja muutama jää asemallekin 😂

Vinkki: Älkää olko niin tosikkoja, ei mekään olla 🥳

Vierailija
7835/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei annettu ihmisen nimiä koirille😊

Vierailija
7836/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt onkin suuremman luokan huoli.

😱

Vierailija
7837/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ainakin yhden pienen tytön joka on Kuura ja pojan joka on Sumu. Ja eikös Kaste ole ihan tytön nimi. Niin ja Tuisku on pojan nimi.

Vierailija
7838/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivat ulkona muttei näytetty nyt. Mutta sisälle tulo 😁. Eli joskus tästä kellonajasta vartti taaksepäin. Nuorempi K tuo pentuja sisälle ja kun saa muutaman aina lootaan sekä Murun että Mailin, lähtee hakemaan uusia ja kaikki säntää aina takaisin perään. Sitten pentuja lasketaan useampaan kertaan. Lopulta täsmää.

Olikohan eilen kun pentuja palautettiin sitä oviaukossa olevaa lautaa nostamalla, niin aina kun yksi saatiin sisälle niin vähintään kaksi ainakin yritti poistua ja välillä onnistuikin.

Vierailija
7839/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ainakin yhden pienen tytön joka on Kuura ja pojan joka on Sumu. Ja eikös Kaste ole ihan tytön nimi. Niin ja Tuisku on pojan nimi.

Tiedän tytön nimeltä Tuisku, ja tv:stä tutun pojan nimi on Kuura. Edesmennyt kissani oli Paavo ja hups, kaikillahan niillä oli ihmisten nimet. 

Vierailija
7840/8321 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tytön nimeltä Tuisku, ja tv:stä tutun pojan nimi on Kuura. Edesmennyt kissani oli Paavo ja hups, kaikillahan niillä oli ihmisten nimet. 

Eiku yhdellä oli possun nimi. Se muisti, se muisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän