Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (8321)
Miettikääpä tätä asiaa kasvattajan kannalta onko se välttämättä hyvä, että häntä niin paljon täällä ihaillaan?Kehitetään sopiva persoona tähän näytelmään ja käsikirjoitetaan repliikitkin mitä sanoo. Oikeasti kukaan teistä ei tunne tätä kyseistä henkilöä, mutta tunnutte olevan jo ihan varmoja siitä millainen ihminen hän on.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä tätä asiaa kasvattajan kannalta onko se välttämättä hyvä, että häntä niin paljon täällä ihaillaan?Kehitetään sopiva persoona tähän näytelmään ja käsikirjoitetaan repliikitkin mitä sanoo. Oikeasti kukaan teistä ei tunne tätä kyseistä henkilöä, mutta tunnutte olevan jo ihan varmoja siitä millainen ihminen hän on.
Ehkä ei taas kannata ottaa niin vakavasti. Olen eri mutta eiköhän nuo ole kuitenkin puolileikillään kirjoitettuja kommentteja.
Kaikkina vuosina minusta kasvattajista on sitäpaitsi pidetty.
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvä vttu, ruvetaan sitten häntä haukkumaan oikein urakalla! Ootko siihen tyytyväinen? Nyt se ylikireä pipa päästä pois!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvä vttu, ruvetaan sitten häntä haukkumaan oikein urakalla! Ootko siihen tyytyväinen? Nyt se ylikireä pipa päästä pois!!!
Sinä taas voisit pestä suusi saippualla ja en ole kasvattajaa käskenyt haukkua.
Minä myönnän auliisti, että Mammalla on ollut minulle tänä syksynä suuri positiivinen merkitys. TIETENKÄÄN minulla ei ole aavistustakaan siitä, kuka tai mikä hän on, mutta tuollainen lempeän ja rakastavan kuuloinen puhe on täyttänyt sydämessäni jonkin ammottavan aukon lapsuudesta. Minulle ei kukaan ikinä ole puhunut tuolla tavalla. En olisi uskonut kokevani tällaista jo aika vanhana ihmisenä. Ja ei, tämä ei kerro mitään kasvattajasta, vain minusta. Puhujan henkilö on ihan sivuseikka, enhän ole nähnytkään häntä. En häpeä tuntea näin, ja tiedän että tämä on hullua. Olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha kuvitella, että kasvattaja pitäisi kaikista maailman ihmisistä. Sellaista ihmistä ei ole olemassakaan. Sama asiahan tämä on kuin se että jotkut kuvittelevat ,että heidän suosikki laulaja tai näyttelijä on heidän ystävä ja ovat tuttuja keskenään. Kannattaa yrittää pysyä reaali maailmassa eikä kuvitteellisessa todellisuudessa.
Eikä, minä kun olen luullut että saan Murulasta joulukortin tai jopa kutsun joulupöytään 😳 t. se vanha höppänä
Touche 👏
Vierailija kirjoitti:
Minä myönnän auliisti, että Mammalla on ollut minulle tänä syksynä suuri positiivinen merkitys. TIETENKÄÄN minulla ei ole aavistustakaan siitä, kuka tai mikä hän on, mutta tuollainen lempeän ja rakastavan kuuloinen puhe on täyttänyt sydämessäni jonkin ammottavan aukon lapsuudesta. Minulle ei kukaan ikinä ole puhunut tuolla tavalla. En olisi uskonut kokevani tällaista jo aika vanhana ihmisenä. Ja ei, tämä ei kerro mitään kasvattajasta, vain minusta. Puhujan henkilö on ihan sivuseikka, enhän ole nähnytkään häntä. En häpeä tuntea näin, ja tiedän että tämä on hullua. Olkoon.
Ihana 🥹
Murun mammaa ihaillaan ja hänestä tykätään kuin hullu puurosta.
Pitääkö olla huolissaan? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana 🥹
Komppaan. En ole yksinäinen, en iäkäs, olen rakastettu, mutta kyllä minäkin tunnen sielujen sympatiaa Murun mammaa kohtaan. Hän koskettaa, hyvällä tavalla. Olkoon arkipersoonansa mikä vain, mutta Murun mammana hän sydämellinen ja tuo valoa.
Olivat ulkona muttei näytetty nyt. Mutta sisälle tulo 😁. Eli joskus tästä kellonajasta vartti taaksepäin. Nuorempi K tuo pentuja sisälle ja kun saa muutaman aina lootaan sekä Murun että Mailin, lähtee hakemaan uusia ja kaikki säntää aina takaisin perään. Sitten pentuja lasketaan useampaan kertaan. Lopulta täsmää.
Vierailija kirjoitti:
No nyt onkin suuremman luokan huoli.
Kissa kävi lootassa kun olivat ulkona. Säikähti kun yhtäkkiä Maili? pelmahti laatikkoon. Kissa vähän sähähti ja poistui
Muistatte varmaan että turpaan tuli kun ihastuimme Trubaduuriin, ihailimme Hovineitoa ja fanitettiin Hovimestaria (😍). Viimeksi mainitusta hurjimmat leimasivat meidät stalkkaajiksi ja että mukamas haaveilemme hänestä "sillai". Hoh hoijakka, meitä on moneen junaan ja muutama jää asemallekin 😂
Vinkki: Älkää olko niin tosikkoja, ei mekään olla 🥳
Onneksi ei annettu ihmisen nimiä koirille😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt onkin suuremman luokan huoli.
😱
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ainakin yhden pienen tytön joka on Kuura ja pojan joka on Sumu. Ja eikös Kaste ole ihan tytön nimi. Niin ja Tuisku on pojan nimi.
Vierailija kirjoitti:
Olivat ulkona muttei näytetty nyt. Mutta sisälle tulo 😁. Eli joskus tästä kellonajasta vartti taaksepäin. Nuorempi K tuo pentuja sisälle ja kun saa muutaman aina lootaan sekä Murun että Mailin, lähtee hakemaan uusia ja kaikki säntää aina takaisin perään. Sitten pentuja lasketaan useampaan kertaan. Lopulta täsmää.
Olikohan eilen kun pentuja palautettiin sitä oviaukossa olevaa lautaa nostamalla, niin aina kun yksi saatiin sisälle niin vähintään kaksi ainakin yritti poistua ja välillä onnistuikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ainakin yhden pienen tytön joka on Kuura ja pojan joka on Sumu. Ja eikös Kaste ole ihan tytön nimi. Niin ja Tuisku on pojan nimi.
Tiedän tytön nimeltä Tuisku, ja tv:stä tutun pojan nimi on Kuura. Edesmennyt kissani oli Paavo ja hups, kaikillahan niillä oli ihmisten nimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tytön nimeltä Tuisku, ja tv:stä tutun pojan nimi on Kuura. Edesmennyt kissani oli Paavo ja hups, kaikillahan niillä oli ihmisten nimet.
Eiku yhdellä oli possun nimi. Se muisti, se muisti.
Taas on joku palaveri pentulaatikossa. Pentulaatikko on suosittu kokoustila.