Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (8321)
Minua jotenkin huvittaa tuo valkoinen pehmeä prinsessakissanpeti tuolla yhdentoista hurjimuksen keskellä. Milloin se on ihan rutussa tai pyörii ympäriinsä kuin iso hattara.
Vierailija kirjoitti:
Minua jotenkin huvittaa tuo valkoinen pehmeä prinsessakissanpeti tuolla yhdentoista hurjimuksen keskellä. Milloin se on ihan rutussa tai pyörii ympäriinsä kuin iso hattara.
Luulin sitä aluksi säkkituoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Juuh, kissanpentu tai jopa aikuinen kissa olisi siitä todella onnellinen 😴, mutta nämä 🤸🤼🏃🥳
Olen nähnyt kun joku pentu on autuaasti kerällä siinä valkoisessa hattarassa, siis sen päällä. Nehän tykkää siitä! Mukavan pehmeä ja antaa selälle tukea, lämmittääkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kun joku pentu on autuaasti kerällä siinä valkoisessa hattarassa, siis sen päällä. Nehän tykkää siitä! Mukavan pehmeä ja antaa selälle tukea, lämmittääkin.
🤦
Vierailija kirjoitti:
Mua lähes ahdistaa tuo kasvattajan kotona oleva eläinpaljous :( Siis niin, että miten paljon siinä on työtä. Mulla on ollut yksi koira ja yksi osa-aikainen hoitohevonen, ja siinäkin oli normi-ihmiselle hommaa. Mutta monta koiraa, kissaa, kani, kanoja, lampaita, hevosia... :O Siis miten tuo on edes käytännössä mahdollista, esim. siivoamiseenhaan tarvitaan armeija. Ja kaikki muu päälle, plus ihmisten huusholli ja ruokahuolto...😵💫
Ihan normaaliahan tuo on maaseudulla, eihän heillä ole edes paljon eläimiä. Miksi tuosta asiasta pitää yrittää tehdä niin iso asia..
Vierailija kirjoitti:
Joo on on. Ne tykkää siitä omalla tavallaan kovastikin 😋. Mutta sehän on oikeasti sellainen pehmopesä missä nukutaan söpösti sisällä. Nää tykkää eniten retuuttaa sitä 😅
Vierailija kirjoitti:
Tupru unohtui sisälle, kun muut menivät ulos. Niin nätisti osaa käyttäytyä hän. Eräs nimeltä mainitsematon pentu huusi viikolla kuin sumusireeni yksin jäätyään.
Kyllähän niistä pennuista eroja löytyy. Pentutesti ois mukava nähdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy sanoa että tämän kauden muunmuassa eläintapaamiset voittaa sata nolla viimekausien ylen studio vierailut. Iso kiitos Murulaan.
Kyllä. Murula on kyllä kiitokset ansainnut. Hienosti ovat onnistuneet järjestämään tilanteet. Ja siis keskenään pitkälti.
Siksipä tapahtumat ovatkin niin onnistuneita kun Murula saanut tehdä lähes oman mielen ja kaiketi oman tahdonkin mukaan.
Ja nimenomaan pentujen, ei katsojien ehdoilla.
Murun Mamma puhuu niin kauniisti, koirille, kanille, lampaalle, varmasti kaikille kaksi- ja nelijalkaisille perheenjäsenilleen 💕
Kun täällä istun yksin TV:n ääressä tekee mieli kysyä "puhutko sinä myös minulle", ja mielikuvituksen siivin Murun Mamma nostaa lempeän katseensa ja sanoo "myös sinulle ja teille kaikille" 🥹 Ihan tässä vanha höppänä luulee ystävän saaneensa 🤭
Lakka palasi takaisin laatikkoon, ei Tupru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua lähes ahdistaa tuo kasvattajan kotona oleva eläinpaljous :( Siis niin, että miten paljon siinä on työtä. Mulla on ollut yksi koira ja yksi osa-aikainen hoitohevonen, ja siinäkin oli normi-ihmiselle hommaa. Mutta monta koiraa, kissaa, kani, kanoja, lampaita, hevosia... :O Siis miten tuo on edes käytännössä mahdollista, esim. siivoamiseenhaan tarvitaan armeija. Ja kaikki muu päälle, plus ihmisten huusholli ja ruokahuolto...😵💫
Ihan normaaliahan tuo on maaseudulla, eihän heillä ole edes paljon eläimiä. Miksi tuosta asiasta pitää yrittää tehdä niin iso asia..
Ehkäpä siksi, että nykyään harvempi elää maalla kotieläintaloudessa. Olen maatilalta lähtöisin ja siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi nostan hattua Murulan väelle. Tiedän mitä tuo vaatii ja varsinkin, jos ovat kodin ulkopuolella ansiotyössä.
Vierailija kirjoitti:
Murun Mamma puhuu niin kauniisti, koirille, kanille, lampaalle, varmasti kaikille kaksi- ja nelijalkaisille perheenjäsenilleen 💕
Kun täällä istun yksin TV:n ääressä tekee mieli kysyä "puhutko sinä myös minulle", ja mielikuvituksen siivin Murun Mamma nostaa lempeän katseensa ja sanoo "myös sinulle ja teille kaikille" 🥹 Ihan tässä vanha höppänä luulee ystävän saaneensa 🤭
Meitä höppänöitä on muitakin ja ikään katsomatta 😄
"Hau hau hau, wou wou wou, taidamme olla hupsut" 🎶
Vierailija kirjoitti:
Miksi te alapekutatte tällaista kommenttia? En ole kommentin kirjoittaja, mutta satun tietämään, että on olemassa oikeasti todella yksinäisiä ihmisiä. Onko siinä jotain pahaa, joku yksinäinen saa iloa tällaisesta? Minua tuo kommentti lämmitti kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Murun mamma pehmentää äänensä lempeäksi, vähän kuin puhuisi ihmisvauvalle kun puhuu pennuille. Kuulostaa mukavalta, hän on erittäin eläinrakas.
Ihan turha kuvitella, että kasvattaja pitäisi kaikista maailman ihmisistä. Sellaista ihmistä ei ole olemassakaan. Sama asiahan tämä on kuin se että jotkut kuvittelevat ,että heidän suosikki laulaja tai näyttelijä on heidän ystävä ja ovat tuttuja keskenään. Kannattaa yrittää pysyä reaali maailmassa eikä kuvitteellisessa todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha kuvitella, että kasvattaja pitäisi kaikista maailman ihmisistä. Sellaista ihmistä ei ole olemassakaan. Sama asiahan tämä on kuin se että jotkut kuvittelevat ,että heidän suosikki laulaja tai näyttelijä on heidän ystävä ja ovat tuttuja keskenään. Kannattaa yrittää pysyä reaali maailmassa eikä kuvitteellisessa todellisuudessa.
Eikä, minä kun olen luullut että saan Murulasta joulukortin tai jopa kutsun joulupöytään 😳 t. se vanha höppänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te alapekutatte tällaista kommenttia? En ole kommentin kirjoittaja, mutta satun tietämään, että on olemassa oikeasti todella yksinäisiä ihmisiä. Onko siinä jotain pahaa, joku yksinäinen saa iloa tällaisesta? Minua tuo kommentti lämmitti kovasti.
Luulen että alapeukut tulevat niiltä jotka eivät siedä kun jotakuta kiitellään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se Tatti joka meinasi lähteä lampaan mukaan kun muut lähti sisälle niin käveli vaan lampaan perässä 😅
Rohkeita pentuja.
Luonnollinen pentulive ilman turhaa tivolia ja "näytelmää". Toivottavasti pentulaatikossa chatin aikaan vierailevat tyypit ovat kasvattajalle ok, ell Suvi ainakin selvästi oli.