Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (4821)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HOX HOX
Yle-OP kirjoittaa
Yllätys! Pidämme lounaschatin tänään kello 11.30-12.00 ihan omalla porukalla. Tulkaa mukaan
Onko YLE nyt huolissaan että katsojat tylsistyy kun koiranpennut nukkuu päivällä eikä kukaan lue esim satuja katsojille 😅
Joku/jotkut toivoi päivächatteja, eilisessä chatissa ja myös aiemmissakin.
Lisäys tuohon yllä olevaan. Sinisellä pohjalla vasemmassa alanurkassa olevassa infossa sanotaan : tule höpisemään ja katselemaan lähikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HOX HOX
Yle-OP kirjoittaa
Yllätys! Pidämme lounaschatin tänään kello 11.30-12.00 ihan omalla porukalla. Tulkaa mukaan
Onko YLE nyt huolissaan että katsojat tylsistyy kun koiranpennut nukkuu päivällä eikä kukaan lue esim satuja katsojille 😅
Päivächatteja on ollut ennenkin että silleen 😀
Tämä Pirjo ilmeisesti koiraguru ja Pentuliven kehittäjä, mutta mä en nyt oikein nähnyt mitä lisäarvoa hänen eilinen vierailunsa toi pentulaatikkoon.
Kasvattaja juttelee niin mukavia ihan yksin ollessaankin tai assarin seurassa, että en nyt jaksanut innostua Pirjon läsnäolosta.
En ole aikaisempia kausia seurannut, että ymmärrän toki jos hän on noussut katsojien suosioon. Mä en nyt vain kokenut näin.
Kiitos tiedosta, chatti siis 11.30 🤸💃🏃🕺
Vierailija kirjoitti:
Tämä Pirjo ilmeisesti koiraguru ja Pentuliven kehittäjä, mutta mä en nyt oikein nähnyt mitä lisäarvoa hänen eilinen vierailunsa toi pentulaatikkoon.
Kasvattaja juttelee niin mukavia ihan yksin ollessaankin tai assarin seurassa, että en nyt jaksanut innostua Pirjon läsnäolosta.
En ole aikaisempia kausia seurannut, että ymmärrän toki jos hän on noussut katsojien suosioon. Mä en nyt vain kokenut näin.
Nyt toteutettiin katsojien toive että myös Pirjo näkyisi livelootassa. Siihen en ota kantaa oliko tuolla mitään lisäarvoa liveen mutta Pirjo on oikein mukava ihminen ettei siksikään hänen läsnäolons mua häiritse, päinvastoin.
Ilman Pirjoa ei olisi pentuliveä. Vaihtelu myös virkistää eli ihan kiva nähdä ja kuulla uusiakin tyyppejä. Ehkä helpottaa myös kasvattajaa kun itse ei tarvitse koko ajan rekeä aka chattia perässään vetää.
Vierailija kirjoitti:
Ilman Pirjoa ei olisi pentuliveä. Vaihtelu myös virkistää eli ihan kiva nähdä ja kuulla uusiakin tyyppejä. Ehkä helpottaa myös kasvattajaa kun itse ei tarvitse koko ajan rekeä aka chattia perässään vetää.
Joo minä toivoin lähinnä kasvattajan takia. Yksi chatti ei tarvi olla yksin keskipisteenä.
Kasvattaja assareineen on selvinnyt tosi upeasti "esiintymisestä". Ei olisi meikäläisestä.
Chatit ovat kivoja vaikka itse tyydyttävä vain lukijan rooliin. Instaakaan en voi katsoa 🤷
Vierailija kirjoitti:
Kasvattaja assareineen on selvinnyt tosi upeasti "esiintymisestä". Ei olisi meikäläisestä.
Murun mamma on niin luonteva, rauhallinen, ihanan itseironinen ja niin suloinen kun hän koiruleille puhuu ja niitä käsittelee. Ilmeisen hyvä myös ihmislasten kasvattajana, ainakin sen mitä jälkikasvustaan on havainnut näin ruudun takaa 💝💖
Onko nuo pennut ikinä hereillä, onko tuolla ikinä mitään katsottavaa? Olen useasti ajatellut katsoa, mutta aina ne nukkuu, niin ei kiinnosta katsoa nukkuvia koiria.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo pennut ikinä hereillä, onko tuolla ikinä mitään katsottavaa? Olen useasti ajatellut katsoa, mutta aina ne nukkuu, niin ei kiinnosta katsoa nukkuvia koiria.
Katso illalla noin 18-19 aikoihin siellä on ruokailut sun muut touhut. Ja katso Ylen sivuilta parhaat palat klippeinä. Koiranpennut nukkuu päivisin. Se on ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ne vain nukkuu, eivätkä valvo ikinä, ei edes ruokinnan aikana, joten älä edes yritä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuva taitaa pentuliinejä suurentaa aika lailla, Pirjokin mainitsi kuinka pieniä ovat. Yöllä katselin pentuja kun unet oli jossain muualla ja, mitä hittoa, yhden pennun pää oli boxin oviaukon "laajentuman" (parempi nimi?) alla. Boxeja omistavat tietävät mistä kyse eli mihin ovi kiinnitetään. Ok, iso boxi, mutta silti. Näinkö väärin? Nehän on vielä ihan tirppanoita!
Suurimmat parikiloisia. Ei se minun mielestäni kuukauden ikäiseksi mikään tirppana ole.
Vierailija kirjoitti:
Etkö pysty katsomaan kelauksella ? Liveä voi katsoa aina 4 tuntia taaksepäin. Itse esim en katsele pahemmin suorana livenä ollenkaan vaan kelaan aina taaksepäin ja katson onko jotain erityistä tapahtunut.
Nyt siellä joku pusuttelee pentuja mutta näkyy vain patjan kulma. Mutta pääasia että pentuja pusutellaan 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva taitaa pentuliinejä suurentaa aika lailla, Pirjokin mainitsi kuinka pieniä ovat. Yöllä katselin pentuja kun unet oli jossain muualla ja, mitä hittoa, yhden pennun pää oli boxin oviaukon "laajentuman" (parempi nimi?) alla. Boxeja omistavat tietävät mistä kyse eli mihin ovi kiinnitetään. Ok, iso boxi, mutta silti. Näinkö väärin? Nehän on vielä ihan tirppanoita!
Suurimmat parikiloisia. Ei se minun mielestäni kuukauden ikäiseksi mikään tirppana ole.
No olen eri kuin tuo jolle vastaat mutta minusta tirppana on kyllä ihan hellittelynimike. Ja onhan ne nyt pieniä vaikka ovatkin pari kiloisia. Tosi pieniä. Siis ihan oikean kokoisia ikäisekseen mutta pieniä..sirpukoita.
Vierailija kirjoitti:
Nyt siellä joku pusuttelee pentuja mutta näkyy vain patjan kulma. Mutta pääasia että pentuja pusutellaan 🥰
Assari varmaan. Hyvä että uskaltaa laittaa kamerat alas niin voi olla hetken ihan rennosti pentujen kanssa.