Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (5133)
Miksi pentuja ei näy koskaan? Näköesteitä on tuotu että ei näy vilaustakaan, kamerat suuntaa mihin sattuu. Eikö tämä ookkaan pentulive.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pentuja ei näy koskaan? Näköesteitä on tuotu että ei näy vilaustakaan, kamerat suuntaa mihin sattuu. Eikö tämä ookkaan pentulive.
Mutta pennut tykkää nukkua boksissa ja boksin takana 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttuipa Pentulive tylsäksi katseltavaksi. Pentuja ei näy kameroissa ja mitään ei tapahdu.
Olen täs muistellut viime vuotisia pentusia, että olivatko ne jo noilla viikoilla vilkkaampia ja enempi hereilläkin vai miten? Kun jotenkin odotin että nyt olisi jo enempi tohinaa, ja nahinaa pentujen kesken.
Katsoin areenasta viime vuoden 4 viikkoa. Aika samanlaisilta vaikuttivat. Pentulaatikko laajeni sielläkin vasta silloin. Luulen että suurin ero on siinä että kasvattajapariskunta oli kotona päivisin jolloin näkyivät useammin pentulaatikolla, joka sai pentuihin enemmän eloa. Esim aamutoimet hoidettiin vasta joskus yhdeksän paikkeilla kun nyt taas kasvattaja on silloin jo mennyt töihin. Jos ihminen ei ole paikalla niin pennut pitkälti nukkuu vielä päivisin.
Kiitos vastauksesta.
Eikös ole tärkeintä että pennut voi hyvin.
YLE sanoo että pentulivessä seurataan pentujen kasvua ja kehitystä. No siellähän ne koko ajan kasvaa ja kehittyy.
En pidä noista cockerspanieleista yhtään. Ei ole mielestäni mitenkään kaunis rotu.
Vierailija kirjoitti:
En pidä noista cockerspanieleista yhtään. Ei ole mielestäni mitenkään kaunis rotu.
Minä pidän sinusta 😁
Vierailija kirjoitti:
Ok. Missäs sä näät nyt cockersspanieleita.
Onko päivän huolen aihe siis se, että pennut menee meiltä piiloon? Onhan se huolestuttavaa jos niillä on kamerakammo vai onko? Pitääkö olla huolissaan?
Miksi pennuille ei mukamas saa antaa suklaata? Kaikki koirat rakastavat suklaata. Ja lakritsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan mun mökkinaapuri, mutta täälläkin näkyy vain yksi cockeri ja kohta ei sitäkään kun hämärtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen pentulivessä. DUH.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan mun mökkinaapuri, mutta täälläkin näkyy vain yksi cockeri ja kohta ei sitäkään kun hämärtyy.
👍😂😂😂😂👍
Vierailija kirjoitti:
Miksi pennuille ei mukamas saa antaa suklaata? Kaikki koirat rakastavat suklaata. Ja lakritsia.
No niin, nyt on väsynyt provo, yritäppäs uudestaan.
Ne ei nuku ollenkaan nyt tuolla patjapuolella. Onko ne niin ihastuneita tuohon boksiin vai johtuuko siitä että ne ennen laajennustakin nukkui aina tuolla laidalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän koira söi suklaata ja lakritisia. Söi jopa joulukuusen suklaapukit. Eikä kuollut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍😂😂😂😂👍
Mikä on diagnoosi kun näkee cockerspanieleita siellä missä niitä ei ole? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän koira söi suklaata ja lakritisia. Söi jopa joulukuusen suklaapukit. Eikä kuollut siihen.
Noup, ei onnistu vieläkään. Petraa nyt vähän.
Onko myyty jo monta pentua pois kun ei niitä näy enää ?
Paljonko pennut maksavat, saako 2000 eurolla ?
Katsoin areenasta viime vuoden 4 viikkoa. Aika samanlaisilta vaikuttivat. Pentulaatikko laajeni sielläkin vasta silloin. Luulen että suurin ero on siinä että kasvattajapariskunta oli kotona päivisin jolloin näkyivät useammin pentulaatikolla, joka sai pentuihin enemmän eloa. Esim aamutoimet hoidettiin vasta joskus yhdeksän paikkeilla kun nyt taas kasvattaja on silloin jo mennyt töihin. Jos ihminen ei ole paikalla niin pennut pitkälti nukkuu vielä päivisin.