Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (11912)
Vierailija kirjoitti:
Assistentin nimi on ainakin pari kertaa kuulunut ja Murun mamman nimi näkynyt. Mutta ketä on tajunnut niin ollaanpa hiljaa eikä paljastella täällä. Kiitos!
Eikö tämänkin olisi fiksu voinut jättää kertomatta. Nythän uteliaat alkaa oikein etsimällä etsiä, että missä on nähtävillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assistentin nimi on ainakin pari kertaa kuulunut ja Murun mamman nimi näkynyt. Mutta ketä on tajunnut niin ollaanpa hiljaa eikä paljastella täällä. Kiitos!
Mutta jos on tarpeeksi fiksu niin ei olisi kertonut tätäkään.
No voi kauheeta 🥱
Ihan asiallinen kommentti oli tuo edellinen. Miksi tulla kertomaan, että minäpä olen nähnyt ja tiedän, mutta en kerro teille.
Mutta nyt kun silmät ovat auenneet, niin voi huomata pentujenkin hiljenneen.
On melko selvää, että metelöivät aiemmin enemmän jotta he kuuntelemalla tuottamaansa ääntään pystyvät hahmottamaan, niin kuin lepakko maailmaa.
Missäs se Muru? ei näkynyt eilenkään... Joko se vierotus alkaa noin varhain koiranpennuilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämänkin olisi fiksu voinut jättää kertomatta. Nythän uteliaat alkaa oikein etsimällä etsiä, että missä on nähtävillä.
Saa etsiä jos ketä kiinnostaa, mutta jätetään nimet julkaisematta. 3 vuotta olen seurannut ja joka vuosi on kasvattajan nimi ja kennelnimi saatu selville, myös ammatti ja asuinpaikka. Ihmisiä kiinnostaa myös pentulivessä mukana olevat ihmiset, eikö tämä muka luonnollista? Jos joku henkilökohtaisuuksia tänne jakelee, tehdään ilmo ylläpidolle pikapikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos on tarpeeksi fiksu niin ei olisi kertonut tätäkään.
No voi kauheeta 🥱
Ihan asiallinen kommentti oli tuo edellinen. Miksi tulla kertomaan, että minäpä olen nähnyt ja tiedän, mutta en kerro teille.
😂
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikesta pentuliveen liittyvästä ja mitä on kuvassa havainnut voi keskustella kunhan ei nyt mitään yksityisasioita huutele. Kyllä viime vuonnakin infottiin esim. jis Hovimestarin nassu oli kuvissa vilahtanut. Elekee olko niin tiukkapipoja!
Eihän tässä mistään tiukapipoisuudesta ole kyse. Mulle ainakin tulee lapsuus mieleen kun kylän mukulat huuteli että minäpä tiiän sitä ja tätä mutta enpä kerro teille. Siis semmoista lapsellista hommaa.
Jos tietää niin kertoo, tai on kertomatta vaikka tietää mutta ei kerro että tietää silti kertoo että enpä kerro 🙃😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikesta pentuliveen liittyvästä ja mitä on kuvassa havainnut voi keskustella kunhan ei nyt mitään yksityisasioita huutele. Kyllä viime vuonnakin infottiin esim. jis Hovimestarin nassu oli kuvissa vilahtanut. Elekee olko niin tiukkapipoja!
Eihän tässä mistään tiukapipoisuudesta ole kyse. Mulle ainakin tulee lapsuus mieleen kun kylän mukulat huuteli että minäpä tiiän sitä ja tätä mutta enpä kerro teille. Siis semmoista lapsellista hommaa.
Jos tietää niin kertoo, tai on kertomatta vaikka tietää mutta ei kerro että tietää silti kertoo että enpä kerro 🙃😂😂😂
Voi voi ja voi kun nyt v*tuttaa ihan huolella kun joku tietää muttei jaa tietojaan. Jos täällä joku/jotkut on lapsellisia niin.. kattokaapa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt kun silmät ovat auenneet, niin voi huomata pentujenkin hiljenneen.
On melko selvää, että metelöivät aiemmin enemmän jotta he kuuntelemalla tuottamaansa ääntään pystyvät hahmottamaan, niin kuin lepakko maailmaa.
Missäs se Muru? ei näkynyt eilenkään... Joko se vierotus alkaa noin varhain koiranpennuilla?
Joo, lapsi parat olleet iliman maitua jo ainakin kaks päivää. Ihan hirviän kamalaa. 😮 ei oo tuotu maion tilalle ees vettä 😲
Ihme homma kun silti ovat virkeitä, tomeria, leikkisiä ja kasvavat ihan silmissä kun yltävät jopa pystybaarissa nisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi ja voi kun nyt v*tuttaa ihan huolella kun joku tietää muttei jaa tietojaan. Jos täällä joku/jotkut on lapsellisia niin.. kattokaapa peiliin.
Kiitos samoin, peiliin vilkaisu tekee jokaiselle hyvää 🌞🌞
Menkääpä vähäksi aikaa ulos tuulettumaan ja löysätkää nutturoitanne.
Murulan väki ihan ite on erästäki nimee varomatta käyttäny eli tuskin kysees on valtion salaisuus tasoine asia. Rauhoittukee immeiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kuule vituta yhtään, minua ei kiinnosta kasvattajan nimi, osoite, eikä mikään muukaan. Minulle riittää, että saan katsella pentuja ja kuunnella välillä kasvattajan ja assistentin jutustelua Kunhan nyt kommentoin, että minusta ei välttämättä ole kauhean aikuista tulla kertomaan, että olen nähnyt.
Mielensäpahoittajat taas liikkeellä, voi kyynel 😢
Keksittäiskö kaikki välillä muuta tekemistä? Minä ainakin poistun nyt tältä palstalta kinaamasta ja jään odottelemaan illan chattia.
Ei kannata kommentoida viestiin minkä kokee lapselliseksi. Kommentti on aina palkinto.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kommentoida viestiin minkä kokee lapselliseksi. Kommentti on aina palkinto.
Ei ne nimetkään tuskin kiinnosta vaan palstalaisten reaktiot. Niitä se hakee.
"minusta ei välttämättä ole kauhean aikuista tulla kertomaan, että olen nähnyt"
Sulta lapsellista nillitystä kun mitään nimiä ei ole paljastettu eli kyseessä oli vain jonkun katsojan havainto joka liittyy aiheeseen. Lopeta jo.
No kerkesinpä minäkin näkemään vielä Mailinkin.