Lihava, mikset laihduta?
Eikö parempi toimintakyky ja terveellisempi elämä kiinnosta vai mistä johtuu ettet laihduta?
Kommentit (114)
Lihavuus kuormittaa kansantaloutta. Se altistaa erilaisille sairauksille ja aiheuttaa palvelun tarvetta. Laihdutus vähentäisi kuluja.
Parempi säästö syntyisi kyllä alkoholin käyttöön puuttumisella.
Juopot aiheuttaa yhteiskunnalle miljardikulut vuosittain ja valtavasti inhimillistä kärsimystä. He työllistävät terveydenhoitoa, päihdepalvelua, lastensuojelua, poliisia, sairaankuljetusta, vankeinhoitoa ja tuomioistuimia. Työssäpoissolot vielä päälle. Juopot on ne, joiden juomisen lopetuksesta todellista säästöä syntyisi, mutta eipä näy sellaisia ketjuja täällä.
lääkäri on sanonut ettei paino saa pudota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska elämä ilman herkkuja ei ole elämisen arvoista.
Ei pidä paikkaansa. Kyky liikkua paremmin on paljon tärkeämpää.
Joku 300-kiloinen lihava ei ehkä pysty liikkumaan, mutta tavallinen lihava pystyy ihan hyvin.
Sängyssä makaavalle 300-kiloiselle käsien nostaminen ilmaan käy jo liikunnasta.
Olen pizzadieetillä. Syön joka ilta perhepizzan.
Miksi luulet etten laihduttaisi?
Vierailija kirjoitti:
Olen laihduttanut lukuisia kertoja ja yhteensä varmaan 150 kg. Ja päätynyt aina entistä lihavammaksi. Kunpa en olisi silloin normaalipainoisena viisitoistavuotiaana aloittanut sitä laihduttelua.
Kohtalotoveri täällä. 14-15-vuotiaana 63 kg/177 cm ja olin mielestäni hävettävän lihava lapsuudenaikaisen parhaan ystäväni 43 kg/160 cm rinnalla. Siitä alkaen olen vuoroin laihduttanut ja taas lihonut. 30 vuotta myöhemmin paino on 93 kg paikkeilla ja itsehäpeän määrä aivan valtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska elämä ilman herkkuja ei ole elämisen arvoista.
Ei pidä paikkaansa. Kyky liikkua paremmin on paljon tärkeämpää.
Joku 300-kiloinen lihava ei ehkä pysty liikkumaan, mutta tavallinen lihava pystyy ihan hyvin.
Sängyssä makaavalle 300-kiloiselle käsien nostaminen ilmaan käy jo liikunnasta.
Miksi tätä on miinustettu? 300-kiloisen ihmisen kädet on niin painavat, että niiden nostaminen ilmaan vaatii lihaksia.
Liikunta ei kiinnosta ja Mounjaro toimii 🥳
Ei jaksa kiinnostaa miehet tai seksi. Helpommalla pääsee olemalla "ei haluttu". Harmi että osa siltikin kinuaa perään.
Ei auta edes lyhyt hiusmalli. Shokkivärejä en jaksa kun niitä pitäisi jaksaa ylläpitää.
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkäkestoista kurjuutta, en pidä nälän tunteesta.
Laihduta nopeasti. Vesipaastolla palaa helposti 200-300 grammaa rasvaa päivässä ja enemmänkin, jos olet todella lihava.
Koska olen jo 56. Tykkään ruoasta enemmän kuin seksistä
Koska nautin siitä kun muut järkyttyy nähdessään ylileveän ihraperseeni.
hih hih