Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava, mikset laihduta?

Vierailija
22.09.2025 |

Eikö parempi toimintakyky ja terveellisempi elämä kiinnosta vai mistä johtuu ettet laihduta? 

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkäkestoista kurjuutta, en pidä nälän tunteesta. 

Vierailija
42/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä valkoisen ylivallan juttuja, miksi ihmeessä haluaisin olla republikaani ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n saavutukset elämässä:

-

-

-

-

-

-

Niin.

Vierailija
44/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan että mulla on mahdollisimman paljon vararasvaa nälänhädän varalta. 

LOL

Ehkä luovin läskien loputtomista tekosyistä tähän mennessä. Bravo. 

Vierailija
45/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sadistinen halu rääkätä toisia ole vastenmielinen piirre ihmisessä, ja eivätkö sellaiset tajua itse omaa vastenmielisyyttään?

Vierailija
46/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.

Vierailija
47/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan että mulla on mahdollisimman paljon vararasvaa nälänhädän varalta. 

Suomessa ei ole ja eikä ole koskaan ollut nälänhätää.

Itsenäisessä Suomessa ehkä ei olla koettu nälkää mutta historiassa on suomalaisilla ollut nälkävuosia vaikka kuinka monta kertaa.

Itse en vain viitsi laihduttaa ja kurjistaa elämääni. Olo ja toimintakyky ovat todella hyvät. Tykkään hyvästä ruuasta ja liikunnasta, ulkoilusta jne. Kohta lähden kiertelemään Tallinnan baareja. 180 cm 90 kg M63

Vierailija
48/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.

Niin olen, pahoittelen. 

Vierailija
49/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sadistinen halu rääkätä toisia ole vastenmielinen piirre ihmisessä, ja eivätkö sellaiset tajua itse omaa vastenmielisyyttään?

Ei narsisti tajua, mikä on. Ja narsistihan on ihmisen tyhjä kuori. Ap on hylsy.

Vierailija
50/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On suolistostakin johtuvaa lihavuutta..  jostain bakteereist johtuvaa tai jotain, koska tiiän ihmisiä, jokka o ruvenu paisuun heti syntyjään... Vauvoillahan pitäs laskee paino, ehei kuulkaa näillä...

Eli oisko noi pitänyt sit vaa vauvana tappaa nälkään? Koska pari tippaa saanu äidinmaitoo ekoina päivinää ja silti paisuu? Hä?

Ulosteensiirto ois ratkasu näillä ihmisillä

Minä olen näitä onnettomia, joiden painoa kytättiin jo vauvana ja kouluaikoina olin seurannassa, vaikka meillä ei ollut kotona koskaan mitään herkkuja tarjolla ja veli oli samalla ruokavaliolla liian laiha. Aikuisena olen painanut aina 80-90 kg ja siinä kestääkseni olen karsinut herkut, sokeriset juomat ja kaiken epäterveelliseksi luokiteltavan jo kymmeniä vuosia sitten. Tehnyt niitä korjauksia, joilla pitäisi laihtua, mutta mikään ei auta, vaikka syön reilusti alle 2000 kcal päivässä. Kaikki isäni suvun naiset ovat enemmän tai vähemmän pulskia eikä ole mikään yhteisen epäterveellisen ruokavalion aiheuttama asia, koska emme ole olleet koskaan tekemisessä säännöllisesti. 

Vierailija
51/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi, tunnet loputtomasti nälkää juurikin olemalla läski. Eivät hoikat kaikkiaan tunne erityistä nälkää, koska syövät sopivasti ja yleensä ruokia, jotka eivät keinotekoisesti ruoki näläntunnetta. Ja vatsa kutistuu painon mukaan. Olen hoikka, ja voin vakuuttaa sinulle, että tunnet enemmän jatkuvaa nälkää kuin minä. Sinulla on fyysinen ja henkinen sairaus. 

Vierailija
52/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Kehopositiiviset ry vastustaa terveyspropagandaa, jota yhteiskuntamme nykyään tuputtaa ylintä valtionjohtoa myöten! On totta, että miesten tulee pitää itsensä hyväkuntoisina voidakseen tarvittaessa antaa terveytensä ja henkensäkin naisten puolesta mahdollisessa sodassa, mutta nainen EI KOSKAAN voi olla liian lihava!!!!!

Vierailija
53/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit rääkkäävät muita kuormittamalla terveydenhuoltoa. Estetiikkatajuani myös rääkkää nähdä sairaalloisen lihavia ihmisiä.

Vierailija
54/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voivat vedota PCOS-häiriöön:

https://yle.fi/a/74-20182275

Miehillä vastaavaa ei ole.

Vierailija
55/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Kehopositiiviset ry vastustaa terveyspropagandaa, jota yhteiskuntamme nykyään tuputtaa ylintä valtionjohtoa myöten! On totta, että miesten tulee pitää itsensä hyväkuntoisina voidakseen tarvittaessa antaa terveytensä ja henkensäkin naisten puolesta mahdollisessa sodassa, mutta nainen EI KOSKAAN voi olla liian lihava!!!!!

Vierailija
56/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava, mutta ohjaan lihavia elintapa-asioissa päivittäin. Suurin syy, miksi lihava ei laihdu(ta) on hormonien epätasapaino. Jojoilulla ja jatkuvilla dieeteillä ollaan ryssitty nälkä- ja kylläisyyshormonien normaali toiminta. Ei todellakaan ole siinä tilanteessa helppo laihduttaa. Tai hetkellisesti laihtuu kyllä, mutta usein paino tulee korkojen kanssa takaisin. Lääkkeillä voidaan tilanne saada korjattua, mutta yleensä se on loppuelämän hoito.

Näin ollen kehoitan jokaista välttämään ylipainoa lapsuudesta alkaen ja katsomaan omien lasten ruokavalio ja liikunta sellaiseksi, että ylipainoa ei pääse kertymään elämän aikana. Tulevaisuudessa muhii iloinen pommi.

Vierailija
57/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut lukuisia kertoja ja yhteensä varmaan 150 kg. Ja päätynyt aina entistä lihavammaksi. Kunpa en olisi silloin normaalipainoisena viisitoistavuotiaana aloittanut sitä laihduttelua.

Vierailija
58/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun lihavuudesta ole kenellekään haittaa: käyn töissä ja illalla pelaan pleikalla tai katson leffoja. Miksi pitäisi laihduttaa? 

Vierailija
59/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi, tunnet loputtomasti nälkää juurikin olemalla läski. Eivät hoikat kaikkiaan tunne erityistä nälkää, koska syövät sopivasti ja yleensä ruokia, jotka eivät keinotekoisesti ruoki näläntunnetta. Ja vatsa kutistuu painon mukaan. Olen hoikka, ja voin vakuuttaa sinulle, että tunnet enemmän jatkuvaa nälkää kuin minä. Sinulla on fyysinen ja henkinen sairaus. 

Lihavuus on tosiaan sairaus. Lihavuudelle altistavia geenejä tunnetaan n. 100, ja usein lihavuus johtuu pohjimmiltaan siitä, että lihana tuntee itsensä todella nälkäiseksi ellei hän syö liikaa. 

Vierailija
60/102 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n saavutukset elämässä:

-

-

-

-

-

-