Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ansiosidonnainen loppuu - mistä rahaa?

Vierailija
22.09.2025 |

Tipun pois anskalta muutaman kuukauden päästä ja koittaa työmarkkinatuki. Mistä saan rahaa, koska tuo noin 600 euroa kuukaudessa ei riitä kuin nippa nappa vuokraan ja muihin pakollisiin maksuihin? Minulla on vanhuutta varten säästöjä sen verran, etten saa asumistukea. Olisi karmea tilanne syödä noita vähäisiä säästöjäni jo tässä vaiheessa (35-vuotiaana), ja sillä tavoin varmistaa köyhä ja ikävä vanhuus, jolloin ihmisen pitäisi kuitenkin saada rauhoittua elämässään edes sitten.

Kuitenkin olen maksanut niitä veroja jo vähäisistä työsuhteistanikin aivan saatanasti, niin kyllä odotan saavani niille nyt merkittävästi vastinetta.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin hops!

Vierailija
102/104 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnteko kannattaa aina. Eli hopsista töihin vaan!

Mutta kun ei töitä riitä kaikille!!!!! Tottakai esim minä meniskn töihin jos töitä olisi!!!!

Jos on osaamista niin voi ehkä työllistää itsensä yrittäjänä. Keksii vaan sellaisen jutun mistä ihmiset ovat valmiita maksamaan niin alkaa tulla rahaa ovista ja ikkunoista.

🤣🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit nostanut säästöt käteiseksi. Huolellisuutta toki vaatii niiden kanssa mutta parempi niin kuin tuo sun tilanne.

Hmm, mitähän pankki tuumaisi kun kävisin nostamassa 200t käteiseksi yhtäkkiä.

Siirrä kryptoihin usealle eri tilille selaisille toimijoille, jotka eivät raportoi Suomeen omistuksiasi. 

Vierailija
104/104 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vuokralla ja säästöjä. No ne säästöt on käytettävä ekana. Itselläni 20 000 salkku ja tiedän että se on käytettävä ensin. Onneksi asun vuokralla ja puoliso töissä, siis vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi