Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka työttömillä on varaa istua päivät pitkät kapakassa?

Vierailija
22.09.2025 |

Työssäkäyvällä kun on varaa käydä viihteellä korkeintaan kerran kahdessa kuukaudessa. Ihmetyttää että millaisia tukia noille oikein maksetaan

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:llä on mahdollisuus päivät pitkät väijyä, keitä istuu kapakoissa ja miten pitkiä aikoja kerrallaan?

Vierailija
42/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on työttömyydestä huolimatta melkoisesti säästöjä. En töissä ollessani törsännyt heti kaikkea, ja perintöäkin on tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap:llä on mahdollisuus päivät pitkät väijyä, keitä istuu kapakoissa ja miten pitkiä aikoja kerrallaan?

Jos ap on ammatiltaan tarjoilija, ja kapakassa töissä? Tuntee ne kantikset.

Vierailija
44/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli varaa juhlia vain opiskeluaikoina, 70-80 -lukujen vaihteessa. Olin Ruotsissa kesätöissä, jonka (Suomeen verrattuna) todella hyvästä palkasta ei juurikaan veroa tarvinnut maksaa. Lisäksi vain opintotukea ja opiskelijan soluasunto oli edullinen. 

Työssäkäyvänä ei ollut aikaa eikä rahaakaan juhlia. No, joskus työkavereiden kanssa käytiin istumassa iltaa jossakin ravintolassa.

Vierailija
45/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä hän tietää, ketkä on työssä ja ketkä ei? Kyseleekö kaikilta? Kiertää pöydästä pöytään?

Vierailija
46/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa ruokajonosta riittävästi leipää, niin voi ehkä 0.33 sandelssin salakuljettaa kapakkaan ja tirpasta naamariin.

Vierailija
47/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin korkeasti koulutettu ja työkokemusta on. Työttömyyteni johtuu surkeasti menestyneestä isosta työnantajasta. 

Kannattaisiko hakea välillä johonkin toiseenkin yritykseen töihiin? Laitat joka kuukausi neljä hakemusta samaan surkeasti menestyneeseen firmaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä