Mies vaihtoi uuteen, kun en ehdottanut tekemistä kahteen päivään
Mitä ihmettä tässä tapahtui?
Elokuun alusta tapasin kivan miehen ja aloimme tapailla ja käydä treffeillä. Viikonloput vietettiin vuorotellen toistemme luona. Viime viikonloppuna hän oli taas minun luonani.
Alkuviikosta huomasin että miehen viestittelytahti hiljeni, ja ajattelin, kiireinen viikko kai. Keskiviikkona toivoteltiin hyvätyöt pusuemojein ja sydämin. Omat viestini möllöttivät viestiketjun alimpana.
Torstaina tajusin etten ollut kuullut miehestä mitään. Perjantai, hiljaisuus. Keskiviikon hyvänyöntoivotukseni möllöttivät vain vikana ruudulla. Lauantai-iltapäivänä laitoin viestin että onpa pitkään hiljaista, onko kaikki hyvin? Mies luki viestini joskus tuntien päästä mutta jätti sen vastaamatta.
Nyt sunnuntaiiltapäivästä mies soitti minulle ja ilmoitti että hänestä tuntuu että hänen "rakastuneisuuden tunteet" on vaimenneet ja meidän juttu olisi tässä. Olin jo ymmärtänyt yskän miehen hiljaisuudesta. Minua kuitenkin jäi häiritsemään miten meidän kiva juttu loppui kuin veitsellä leikkaamalla - viime viikonloppuna pantiin vielä aamuyölle kun teini-ikäiset kanit, mutta kiva viikonloppu vaihtui parissa päivässä radiohiljaisuuteen. Lähetin miehelle vielä viestin kysyäkseni missä me mentiin vikaan.
Mies lähetti minulle viestin että oli tavannut toisen naisen ja kehittänyt hänen kanssaan kivan yhteyden. Hän sanoi tajunneensa kaivanneensa yhteyttä kun en ollut kahteen päivään ehdottanut meille suunnitelmia, ja koska hän ei deittaile useita naisia samanaikaisesti, niin hänen on pakko tehdä valinta ja valitsee tuon toisen. Tämän kertoi siis minulle viestillä sen jälkeen, kun oli jo soittanut lopettaakseen tapailumme "rakastuneisuuden tunteiden" puutteen tekosyyllä.
Mies siis selitti että oli niin kovasti sitoutunut yhden naisen deittailuun, että parissa arkipäivässä ehti löytää jonkun uuden jonka kanssa yhteys oli niin kiva, että sen sileän tien veti meidän kuukauden mittaiisen deittailun alas vessanpöntöstä sen kummemmin minulle mitään ilmoittamatta. Kai ne rakastuneisuuden tunteetkin hiipuu kun oma katse on jo seuraavassa naisessa.
Minun perspektiivistäni mies yksipuolisesti lopetti chattailun kanssani, ignoorasi viestini kun kysyin missä mennään, ja vaihtoi toiseen selän takana. Minulla on petetty ja valehdeltu olo, eivätkä tunteeni pysy mukana vuoristoradassa jossa yhden viikon lauantaina keskustellaan syvällisiä ja harrastetaan koko yö seksiä, ja parin päivän päästä mies on jo vaihtanut uuteen ilmoittamatta minulle ja kehtaa mainita siitä joskus jälkikäteen. Minua loukkaa myös miten mies epäsuorasti väitti että tapailun loppuminen olisi omaa syytäni, vaikka hän itse mitään ilmoittamatta vaihtoi toiseen, ja itse jätti minut viikoksi miettimään että ghostattiinko minut ja teinkö jotain väärin.
Olemme kolmekymppisiä.
Mietteitä?
Kommentit (101)
Keittoresepti löytyy kyllä, se on meillä tallessa sukuaarteena.
Reseptistä on kehitetty nykyaikaan sopiva pienen perheen versio. Alkuperäinen keitettiin muuripadassa ja siihen meni kerralla useampi kulkukissa ja monta kappaa perunoita.
Kissanlihakeitto
400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Ehkä mies tarvitsikin jonkun, joka palvoo häntä. Antaa enemmän huomiota. Olisihan hänkin voinut ehdottaa sitä tekemistä KAHDEN päivän aikana. Yllättävän usein miehet valitsevat jonkun tasoltaan vähän alemman naisen, koska saavat sellaiselta naiselta enemmän ihailua.
Vierailija kirjoitti:
Keittoresepti löytyy kyllä, se on meillä tallessa sukuaarteena.
Reseptistä on kehitetty nykyaikaan sopiva pienen perheen versio. Alkuperäinen keitettiin muuripadassa ja siihen meni kerralla useampi kulkukissa ja monta kappaa perunoita.
Kissanlihakeitto400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Suuri kiitos! Tästä tulee olemaan paljon iloa.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli myös toinen hollilla ja valitsi hänet sitten.
Jep eli vain yhden deittailu oli paskapuhetta
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, että pääsit noin pikaisesti eroon. Minun mies peuhasi selkäni takana muiden kanssa 15 vuoden ajan ja nyt kun jäi siitä kiinni kehtasi syyttää minua ja totesi että "olisi pitänyt erota aikoja sitten" sekä "ei olisi koskaan pitänytkään alkaa parisuhteeseen".
Että tällaisia "miehiä", jotka oikeasti on pelkkiä pullasorsia.
jep! En pidä tuollaista tyyppiä miehenä ensinkään
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä naisten ylianalysointia.
Olit miehelle pelkkä panokamu. Ei siinä sen kummempaa.
Se olisi sitten kannattanut sanoa ääneen, eikä sönköttää rakkaudesta.
Olen jo melkein mummo, ja sen voin todeta, että kaikki miehet jotka ovat mulle korostaneet olevansa tiukasti yhden naisen miehiä, eivät sitä ole olleet kuin ehkä hetkellisesti. Ehkä yhdennaisenmieheyttään vakuutteleva kokee sen keinoksi saada naiset keskittymään itseensä ja olemaan katselematta muita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On miehiä, jotka käyttää naisia ja heittää pois käytön jälkeen.
Hän oli yksi niistä.
Tämä on sukupuolisidonnaista?
Niin, jos vaikka kertakäyttäjistä 8 on miehiä ja 2 naisia, niin eihän se ole sukupuoleen sidoksissa mitenkään, eihän? Ihan puhtaasti satunnaista vaan. Mä en jaksa, miksi teidän pitää yrittää ajatella julkisesti jos ette ollenkaan osaa?
Minusta tuollaiselle tampiolle voi jo vähän kettuilla: "Ensin deittaillaan toista kuukauden ajan, vietetään vapaa-aika yhdessä ja viikonloput yhdessä, harrastetaan seksiä aamuneljään lauantai-iltana ja seuraavan viikon keskiviikkona on jo muodostunut niin valtava sielunyhteys seuraavan kanssa että rakastuneisuuden tunne häviää. " Sanoisin ihan suoraan, että on ihan ok todeta, ettei halua suhdetta jatkaa. Se on hänen oikeutensa, mutta ei tarvitse suoltaa tuollaista bullshittiä ja väittää, että uuden löytämiselle oli jotenkin loogiset perusteet.
Hyvä että pääsit eroon jo nyt. Myöhemmin käytös olisi voinut olla entistä häikäilemättömämpää. Melkoista selitystä suoltaa..
Vierailija kirjoitti:
Naisten ylianalysointi pitää lapset hengissä ja terveenä ja miehen myös. Kannattaisi arvostaa sitä.
Mistä lähtien miesten kamut on olleet kertakäyttöisiä? Eikös niiden pitänyt olla ikuisia? Eipäs kaunistella siellä.
Vierailija kirjoitti:
Valitsi? Jos minä hörppään maitopurkista ja jätän sen pöydälle lämpiämään, ja sitten avaan jääkaapista uuden kun vanha maistuu lämpimälle, ja sitten jätän senkin pöydälle, niin ei se ole mitään valitsemista. Se on kuluttamista, join sitten kulutusmaitoa tai kurria.
No jos se yrittää tulla takaisin muutaman viikon, tai kuukauden kuluttua, kun se uusikaan ei ole keksinyt riittävästi tekemistä, niin tiedät mitä tehdä! Laitat miehen hommiin. Haravointia, pihatöitä, ajelutat itseäsi eri paikkoihin, varaston siivousta, mitä vaan rästihommia keksit. Sitten voit lopetella suhteen, kun tunteet on laimentuneet eikä ehkä ollutkaan oikeanlaista kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsi? Jos minä hörppään maitopurkista ja jätän sen pöydälle lämpiämään, ja sitten avaan jääkaapista uuden kun vanha maistuu lämpimälle, ja sitten jätän senkin pöydälle, niin ei se ole mitään valitsemista. Se on kuluttamista, join sitten kulutusmaitoa tai kurria.
Kertakäyttökulttuuri on ollut vallalla vähintääkin kolmekymmentä vuotta, ei se voi tulla kenellekään yllätyksenä.
Tätä asennetta tukee jossain määrin myös nykyaikainen ympäristömme. Sata vuotta sitten olisimme todennäköisesti eläneet pikkukylässä, jossa olisi ollut vain muutama potentiaalinen kumppaniehdokas. Joku heistä olisi pitänyt valita, vaikka täydellisiä he eivät olisikaan olleet. Nyt tarjontaa on ainakin teoriassa yllin kyllin. Aina on teoriassa mahdollista tavata joku vähän parempi.
Kyllähän se rakastuneisuuden tunne hiipuu jos on jo käynyt painamassa toista. Ikävä temppu mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtoi uuteen?
Niin, ehkä se oli ap joka oli vain sivujuonipäivitys.
"viime viikonloppuna pantiin vielä aamuyölle kun teini-ikäiset kanit"
Olit kiva pano, mutta..."kemia" puuttui?
Parissa arkipäivässä olisi löytänyt jonkun elämää suuremman yhteyden Vähän haiskahtaa. Jospa tuo nainen oli joku, jonka tuntee ennestään.