Mies vaihtoi uuteen, kun en ehdottanut tekemistä kahteen päivään
Mitä ihmettä tässä tapahtui?
Elokuun alusta tapasin kivan miehen ja aloimme tapailla ja käydä treffeillä. Viikonloput vietettiin vuorotellen toistemme luona. Viime viikonloppuna hän oli taas minun luonani.
Alkuviikosta huomasin että miehen viestittelytahti hiljeni, ja ajattelin, kiireinen viikko kai. Keskiviikkona toivoteltiin hyvätyöt pusuemojein ja sydämin. Omat viestini möllöttivät viestiketjun alimpana.
Torstaina tajusin etten ollut kuullut miehestä mitään. Perjantai, hiljaisuus. Keskiviikon hyvänyöntoivotukseni möllöttivät vain vikana ruudulla. Lauantai-iltapäivänä laitoin viestin että onpa pitkään hiljaista, onko kaikki hyvin? Mies luki viestini joskus tuntien päästä mutta jätti sen vastaamatta.
Nyt sunnuntaiiltapäivästä mies soitti minulle ja ilmoitti että hänestä tuntuu että hänen "rakastuneisuuden tunteet" on vaimenneet ja meidän juttu olisi tässä. Olin jo ymmärtänyt yskän miehen hiljaisuudesta. Minua kuitenkin jäi häiritsemään miten meidän kiva juttu loppui kuin veitsellä leikkaamalla - viime viikonloppuna pantiin vielä aamuyölle kun teini-ikäiset kanit, mutta kiva viikonloppu vaihtui parissa päivässä radiohiljaisuuteen. Lähetin miehelle vielä viestin kysyäkseni missä me mentiin vikaan.
Mies lähetti minulle viestin että oli tavannut toisen naisen ja kehittänyt hänen kanssaan kivan yhteyden. Hän sanoi tajunneensa kaivanneensa yhteyttä kun en ollut kahteen päivään ehdottanut meille suunnitelmia, ja koska hän ei deittaile useita naisia samanaikaisesti, niin hänen on pakko tehdä valinta ja valitsee tuon toisen. Tämän kertoi siis minulle viestillä sen jälkeen, kun oli jo soittanut lopettaakseen tapailumme "rakastuneisuuden tunteiden" puutteen tekosyyllä.
Mies siis selitti että oli niin kovasti sitoutunut yhden naisen deittailuun, että parissa arkipäivässä ehti löytää jonkun uuden jonka kanssa yhteys oli niin kiva, että sen sileän tien veti meidän kuukauden mittaiisen deittailun alas vessanpöntöstä sen kummemmin minulle mitään ilmoittamatta. Kai ne rakastuneisuuden tunteetkin hiipuu kun oma katse on jo seuraavassa naisessa.
Minun perspektiivistäni mies yksipuolisesti lopetti chattailun kanssani, ignoorasi viestini kun kysyin missä mennään, ja vaihtoi toiseen selän takana. Minulla on petetty ja valehdeltu olo, eivätkä tunteeni pysy mukana vuoristoradassa jossa yhden viikon lauantaina keskustellaan syvällisiä ja harrastetaan koko yö seksiä, ja parin päivän päästä mies on jo vaihtanut uuteen ilmoittamatta minulle ja kehtaa mainita siitä joskus jälkikäteen. Minua loukkaa myös miten mies epäsuorasti väitti että tapailun loppuminen olisi omaa syytäni, vaikka hän itse mitään ilmoittamatta vaihtoi toiseen, ja itse jätti minut viikoksi miettimään että ghostattiinko minut ja teinkö jotain väärin.
Olemme kolmekymppisiä.
Mietteitä?
Kommentit (101)
Minulle on tapahtunut samantyylisesti useita kertoja elämässä. Olen nyt nelikymppinen. Kaiken huipuksi nämä samat tyypit ilmestyvät vielä takaisin joidenkin kuukausien jälkeen. Joskus joku on tullut takaisin jopa vuosikymmenen jälkeen. Analyysini on, että nämä miehet pelästyivät siinä muutaman kuukauden kohdalla rakastumista ja pakenivat hankalia tuntemuksiaan toiseen naiseen. Mutta henk koht en halua tuhlata ainakaan omaa aikaani enää näihin yhtään.
Mummo puhui huorintekemisestä. Hän ei hyväksynyt uskottomuutta. Oli siinä mielessä ns. vanhan kansan ihminen.
Olet saanut osakseksesi paskamaista kohtelua ja se varmasti satuttaa.
Tuo, että mies kertoi tapailevansa vain yhtä naista kerrallaan soittaa kyllä hieman kelloja. Luulen, että hän ei kerro nyt koko totuutta. Aika omituinen sattuma, että hän olisi parissa päivässä kuin salamana taivaalta kohdannut uuden naisen, johon haluaa suhteen. Vähän vaikuttaa siltä, että hän on vähintään lämmitellyt useampaa naista kerrallaan ja sitten tehnyt valinnan heidän välillään.
Myös se, että hän epäsuorasti syyllistää sinua, että sinä et ollut pariin päivään ehdottanut tekemistä on aika varoittava merkki hänen personallisuudestaan. Hän yrittää nähtävästi ihmissuhteissa vyöryttää eron syyn toisen niskoille.
Luultavammin et tässä miehessä menetä mitään. Tuollainen nopea lähentyminen ja sitä seuraava yhtä nopea etääntyminen voi kertoa isommista ongelmista miehen personallisuudessa.
Jatkossa ehkä kannattaa tutustua hitaammassa tahdissa, jos olet etsimässä vakavampaa suhdetta. Usein seksin harrastaminen ihan suhteen alussa voi luoda valheellisen kuvan läheisemmästä suhteesta kuin on lopulta kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tapahtunut samantyylisesti useita kertoja elämässä. Olen nyt nelikymppinen. Kaiken huipuksi nämä samat tyypit ilmestyvät vielä takaisin joidenkin kuukausien jälkeen. Joskus joku on tullut takaisin jopa vuosikymmenen jälkeen. Analyysini on, että nämä miehet pelästyivät siinä muutaman kuukauden kohdalla rakastumista ja pakenivat hankalia tuntemuksiaan toiseen naiseen. Mutta henk koht en halua tuhlata ainakaan omaa aikaani enää näihin yhtään.
Pelästyivät tunteitaan ja pakenivat suoraan toisen naisen vaginaan.
Tuskin se oli mitään suurta rakkautta missään vaiheessa, kun noin nopeasti haihtui ja laimeni. Eli et menettänyt mitään oikeasti arvokasta. Mieti nyt, jos koko homma on noin heppoisella pohjalla, niin eihän se suhde elämää kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla että tapaili tätä toista naista samaan aikaan ja teki sitten päätöksen että hän on parempi ja lopetti teidän jutun tai tapasi tuon naisen ja sitten teidän juttu hiljeni. Joka tapauksessa rasti tuon miehen päälle, se on ohi.
Minusta tämä on tosi ikävää käytöstä. Minua satuttaa miten mies vielä erikseen painotti, miten deittailee vain yhtä kerrallaan ja sen takia joutuu tekemään valinnan. Mehän deittailtiin jo, niin miksi tuo yhden naisen deittailu ei sitten koskenut meidän juttua?
- ap
Nimenomaan, sisäistä tämä. Hänen puheensa ovat pötyä, ja niiden tarkoitus on vain pitää jonkinlaista julkisivua muille ja ehkä jopa itselle, jos oikeasti vähän hävettääkin oma toiminta. Ehkä siinä on myös tiettyä itsesuojeluvaistoa mukana olevinaan, jos ei halua löytää autoaan hierottuna paskaan. Sen verran hämäystä häipyessä, että toinen jää sekavaan ja surkeaan mielentilaan sen sijaan, että hoksaisi antaa takaisin. Eipä silti, naiset ovat niin kilttejä miehille, etteivät nämä osaa oikeasti edes pelätä suorempaa palautetta. Lähtiessä manipulointi ja horjuttaminen tehdään enemmänkin siksi, että on mukavampaa itselle jättää toinen suu auki seisomaan kuin kuulla kirkuitkua tai edes nähdä toisen järkytys ja ne aidot tunteet, joita itsellä ei ole eikä tule.
sillä on ollut muitakin naisia teidän tapailun aikana. Miehille on tyypillistä käytöstä se, että yhtäkkiä lopetetaan tapailu hetken mielijohteesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden tapailu on pieni juttu verrattuna siihen, että toiset tulee petetyksi ja jätetyksi vuosikymmenien parisuhteissa.
Ei se ole pieni juttu, koska monelta jää vuosikymmenien parisuhteet muodostamatta, kun on riittävän monta kertaa järkyttynyt noissa alkuviritelmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla että tapaili tätä toista naista samaan aikaan ja teki sitten päätöksen että hän on parempi ja lopetti teidän jutun tai tapasi tuon naisen ja sitten teidän juttu hiljeni. Joka tapauksessa rasti tuon miehen päälle, se on ohi.
Minusta tämä on tosi ikävää käytöstä. Minua satuttaa miten mies vielä erikseen painotti, miten deittailee vain yhtä kerrallaan ja sen takia joutuu tekemään valinnan. Mehän deittailtiin jo, niin miksi tuo yhden naisen deittailu ei sitten koskenut meidän juttua?
- ap
Nimenomaan, sisäistä tämä. Hänen puheensa ovat pötyä, ja niiden tarkoitus on vain pitää jonkinlaista julkisivua muille ja ehkä jopa itselle, jos oikeasti vähän hävettääkin oma toiminta. Ehkä siinä on myös tiettyä itsesuojeluvaistoa mukana olevinaan, jos ei halua löytää autoaan
Tämä. Mies itse sabotoi suhteen epärehellisyydellä ja vieraisiin pöytiin vilkuilemalla. Sitten vielä projisoi oman huonon käytöksensä Ap:n syyksi.
Mieti nyt miltä tuo kuulostaa: "Et keksinyt mulle tekemistä kahteen päivään, niin vaihdoin toiseen."
Siis onko se mies, vai taapero? Jos tuo todella olisi totuus, niin kuka täyspäinen nainen haluaa vaivoikseen aikuisen miehen, jolle täytyy olla pöyrittämässä ohjelmatoimistoa joka päivä, ettei se lähde pettämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelästyivät tunteitaan ja pakenivat suoraan toisen naisen vaginaan.
Kun alkaa välittää enemmän, niin voi myös menettää enemmän. Miehet rakastuvat keskimäärin noin 3 kuukauden kohdalla. Naisilla menee hieman kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tinderissä? Tätä ADHD porukkahan sieltä löydät
Emme tavannut deittiapissa vaan kesätapahtumassa.
Minulla ei ole mitään deittiprofiileja enkä varsinaisesti edes etsinyt suhdetta kun tapasin miehen.
- ap
Tuollaisia ne ovat, hyppivät naisesta toiseen. Et oikeasti menettänyt mitään, parempi että alussa häipyi
Kuulostaa siltä, että mies olisi keksinyt tekosyyksi vaikka sukkien värin jos olisi sillä saanut sinut lopettamaan viestittelyn. Hän taisi salaa toivoa jo ettet kysele perään sen alkuperäisen hiipumisen jälkeen ollenkaan. Toiset lentelee kukasta kukkaan aika kevyesti, eikä se ole siitä kiinni oletko suhteellisesti ottaen se kedon kaunein kukkanen vai et, jos muita on vielä kokeilematta. Enkä nyt ihan satasella ostaisi tuota kaunista puhetta hänen yhteen kerrallaan sitoutumisestakaan. Voi olla vain tekosyy, joka on toiminut jo aiemminkin.
Jos yhtään helpottaa, niin tuskin tuo mies on sen uudenkaan naisen kanssa paljon parempi ihminen. Ennemmin tai myöhemmin tulee satuttamaan sitä toistakin. Pitäisi harrastaa itsetutkiskelua ennen kuin siirtyy seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Tapailusuhteen päättyminen on tietysti ikävä juttu, mutta vanhan päättyminen voi olla myös uuden alku ja onni saattaa odottaa ihan nurkan takana. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mi
Olisiko sinulla tuon keiton reseptiä. Uskon, että se auttaisi tulevissa suhdekuvioissa.
Ole onnellinen, että pääsit noin pikaisesti eroon. Minun mies peuhasi selkäni takana muiden kanssa 15 vuoden ajan ja nyt kun jäi siitä kiinni kehtasi syyttää minua ja totesi että "olisi pitänyt erota aikoja sitten" sekä "ei olisi koskaan pitänytkään alkaa parisuhteeseen".
Että tällaisia "miehiä", jotka oikeasti on pelkkiä pullasorsia.
Jospa mies tapaili mielestään yhtä naista kerrallaan, kun oli kalenterissa eri kellonajat tai päivät varattuna eri naisille. Aamulla Pirkko ja iltapäivällä Tiina jne.
unohda se mies. et ollut tarpeeksi kiinnostava ja sopiva hänelle, niin vaihtoi toiseen. Unohda koko juttu.
Kuukauden tapailu on pieni juttu verrattuna siihen, että toiset tulee petetyksi ja jätetyksi vuosikymmenien parisuhteissa.