Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaihtoi uuteen, kun en ehdottanut tekemistä kahteen päivään

Vierailija
21.09.2025 |

Mitä ihmettä tässä tapahtui?

Elokuun alusta tapasin kivan miehen ja aloimme tapailla ja käydä treffeillä. Viikonloput vietettiin vuorotellen toistemme luona. Viime viikonloppuna hän oli taas minun luonani.

Alkuviikosta huomasin että miehen viestittelytahti hiljeni, ja ajattelin, kiireinen viikko kai. Keskiviikkona toivoteltiin hyvätyöt pusuemojein ja sydämin. Omat viestini möllöttivät viestiketjun alimpana.

Torstaina tajusin etten ollut kuullut miehestä mitään. Perjantai, hiljaisuus. Keskiviikon hyvänyöntoivotukseni möllöttivät vain vikana ruudulla. Lauantai-iltapäivänä laitoin viestin että onpa pitkään hiljaista, onko kaikki hyvin? Mies luki viestini joskus tuntien päästä mutta jätti sen vastaamatta.

Nyt sunnuntaiiltapäivästä mies soitti minulle ja ilmoitti että hänestä tuntuu että hänen "rakastuneisuuden tunteet" on vaimenneet ja meidän juttu olisi tässä. Olin jo ymmärtänyt yskän miehen hiljaisuudesta. Minua kuitenkin jäi häiritsemään miten meidän kiva juttu loppui kuin veitsellä leikkaamalla - viime viikonloppuna pantiin vielä aamuyölle kun teini-ikäiset kanit, mutta kiva viikonloppu vaihtui parissa päivässä radiohiljaisuuteen. Lähetin miehelle vielä viestin kysyäkseni missä me mentiin vikaan.

Mies lähetti minulle viestin että oli tavannut toisen naisen ja kehittänyt hänen kanssaan kivan yhteyden. Hän sanoi tajunneensa kaivanneensa yhteyttä kun en ollut kahteen päivään ehdottanut meille suunnitelmia, ja koska hän ei deittaile useita naisia samanaikaisesti, niin hänen on pakko tehdä valinta ja valitsee tuon toisen. Tämän kertoi siis minulle viestillä sen jälkeen, kun oli jo soittanut lopettaakseen tapailumme "rakastuneisuuden tunteiden" puutteen tekosyyllä.

Mies siis selitti että oli niin kovasti sitoutunut yhden naisen deittailuun, että parissa arkipäivässä ehti löytää jonkun uuden jonka kanssa yhteys oli niin kiva, että sen sileän tien veti meidän kuukauden mittaiisen deittailun alas vessanpöntöstä sen kummemmin minulle mitään ilmoittamatta. Kai ne rakastuneisuuden tunteetkin hiipuu kun oma katse on jo seuraavassa naisessa.

Minun perspektiivistäni mies yksipuolisesti lopetti chattailun kanssani, ignoorasi viestini kun kysyin missä mennään, ja vaihtoi toiseen selän takana. Minulla on petetty ja valehdeltu olo, eivätkä tunteeni pysy mukana vuoristoradassa jossa yhden viikon lauantaina keskustellaan syvällisiä ja harrastetaan koko yö seksiä, ja parin päivän päästä mies on jo vaihtanut uuteen ilmoittamatta minulle ja kehtaa mainita siitä joskus jälkikäteen. Minua loukkaa myös miten mies epäsuorasti väitti että tapailun loppuminen olisi omaa syytäni, vaikka hän itse mitään ilmoittamatta vaihtoi toiseen, ja itse jätti minut viikoksi miettimään että ghostattiinko minut ja teinkö jotain väärin.

Olemme kolmekymppisiä.

Mietteitä?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaihtoi uuteen? 

Miten voi vaihtaa jotain sellaista jota ei ole? Sinä et ollut hänen, eikä hän sinun. 

Vierailija
82/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parissa arkipäivässä olisi löytänyt jonkun elämää suuremman yhteyden Vähän haiskahtaa. Jospa tuo nainen oli joku, jonka tuntee ennestään. 

Sitä minäkin mietin, että aloittajaa pantiin vain ajankuluksi, kun tämän valitun kanssa kenties tutustuttiin ilman seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parissa arkipäivässä olisi löytänyt jonkun elämää suuremman yhteyden Vähän haiskahtaa. Jospa tuo nainen oli joku, jonka tuntee ennestään. 

Sitä minäkin mietin, että aloittajaa pantiin vain ajankuluksi, kun tämän valitun kanssa kenties tutustuttiin ilman seksiä.

Varsinainen saalis tämä mies. Mahtaa olla onnellinen tämä toinen nainen, kun onnistui löytämään näin upean miehen. 

Vierailija
84/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydä trefeillä? Käydä treffeillä tarkoittaa sovittua tapaamista toisen henkilön kanssa, esim ravintolassa tai kahvilassa, mutta myös aktiivisempi tai romanttisempi vaihtoehto, kuten piknik, konsertti tai kävely on treffailua.

Se, että pannaan kuin kanit jomman kumman luona on, no panemista. 

Vierailija
85/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä oli myös toinen hollilla ja valitsi hänet sitten.

Valitsi? Jos minä hörppään maitopurkista ja jätän sen pöydälle lämpiämään, ja sitten avaan jääkaapista uuden kun vanha maistuu lämpimälle, ja sitten jätän senkin pöydälle, niin ei se ole mitään valitsemista. Se on kuluttamista, join sitten kulutusmaitoa tai kurria.

Kertakäyttökulttuuri on ollut vallalla vähintääkin kolmekymmentä vuotta, ei se voi tulla kenellekään yllätyksenä. 

Tätä asennetta tukee jossain määrin myös nykyaikainen ympäristömme. Sata vuotta sitten olisimme todennäköisesti eläneet pikkukylässä, jossa olisi ollut vain muutama potentiaalinen kumppaniehdokas. Joku heistä olisi pitänyt valita, vaikka täydellisiä he eivät olisikaan olleet. Nyt tarjontaa on ainakin teoriassa yllin kyllin. Aina on te

Ei se niin staattinen maailma ole ollut ehkä kuitenkaan. Aika monen suku on vähän sieltä sun täältä. Työn perässä on kuljettu silloinkin, isoäitini käveli tehtaaseen maratonin verran käytyään viikonloppuna kotona maalla, ja hänenkin vanhempansa muuttivat kylästä toiseen. Mutta sinänsä totta varmaan, että nuo huligaaniveriset on tunnettu kylämaailmassa ja vaellusenergia on sidottu viimeistään oikeudessa sitten, kun on alkanut jäädä jälkikasvua polun varteen. Isoäitinikin meni halpaan, luotti vanhaan rippikoulukaveriin, vaikka naapurikylän poikia olikin. Ei ymmärtänyt, että jäätyään kaupunkiin hän ei enää ollut sen vertaa perillä, ettei tiennyt äijän olevan seitsemän lapsen isä. Maailma tosiaan murtuu koko ajan, ja saalistajat saavat etumatkaa siitä, että toiset eivät vielä ymmärrä, mitä tapahtuu. Mennään vanhoilla säännöillä. Koittakaa te nuoremmat nyt kehittää pikapuoliin uusia sääntöjä, etteivät nämä kiertävät sonnit saa niin paljon aikaan. 

Vierailija
86/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä oli myös toinen hollilla ja valitsi hänet sitten.

Valitsi? Jos minä hörppään maitopurkista ja jätän sen pöydälle lämpiämään, ja sitten avaan jääkaapista uuden kun vanha maistuu lämpimälle, ja sitten jätän senkin pöydälle, niin ei se ole mitään valitsemista. Se on kuluttamista, join sitten kulutusmaitoa tai kurria.

Kertakäyttökulttuuri on ollut vallalla vähintääkin kolmekymmentä vuotta, ei se voi tulla kenellekään yllätyksenä. 

Tätä asennetta tukee jossain määrin myös nykyaikainen ympäristömme. Sata vuotta sitten olisimme todennäköisesti eläneet pikkukylässä, jossa olisi ollut vain muutama potentiaalinen kumppaniehdokas. Joku heistä olisi pitänyt valita, vaikka täydellisiä he eivät olisikaan olleet. Nyt tar

Ei se niin staattinen maailma ole ollut ehkä kuitenkaan. Aika monen suku on vähän sieltä sun täältä. Työn perässä on kuljettu silloinkin, isoäitini käveli tehtaaseen maratonin verran käytyään viikonloppuna kotona maalla, ja hänenkin vanhempansa muuttivat kylästä toiseen. Mutta sinänsä totta varmaan, että nuo huligaaniveriset on tunnettu kylämaailmassa ja vaellusenergia on sidottu viimeistään oikeudessa sitten, kun on alkanut jäädä jälkikasvua polun varteen. Isoäitinikin meni halpaan, luotti vanhaan rippikoulukaveriin, vaikka naapurikylän poikia olikin. Ei ymmärtänyt, että jäätyään kaupunkiin hän ei enää ollut sen vertaa perillä, ettei tiennyt äijän olevan seitsemän lapsen isä. Maailma tosiaan murtuu koko ajan, ja saalistajat saavat etumatkaa siitä, että toiset eivät vielä ymmärrä, mitä tapahtuu. Mennään vanhoilla säännöillä. Koittakaa te nuoremmat nyt kehittää pikapuoliin uusia sääntöjä, etteivät nämä kiertävät sonnit saa niin paljon aikaan. 

Tämä ihmistyyppi on menestynyt evoluutiossa juuri sen takia, että heitä on vaikea tunnistaa. 

Vierailija
87/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen saalis tämä mies. Mahtaa olla onnellinen tämä toinen nainen, kun onnistui löytämään näin upean miehen. 

En halua olla näsäviisas mutta yleensä miehet on tuollaisia, monta naista kierroksessa ja kaikille vakuutellaan "sä oot mulle se oikea/elämäni rakkaus" Voi vee sentään... 

Vierailija
88/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmana mie tekee samaa sille toisellekin naiselle. 

Vierailija
89/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää kun muutaman kerran saa lovee, sitten alkavat tunteet jo hiipua

T: ex deittisi

Vierailija
90/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä naisten ylianalysointia.

Olit miehelle pelkkä panokamu. Ei siinä sen kummempaa.

Se olisi sitten kannattanut sanoa ääneen, eikä sönköttää rakkaudesta.

Jos mies olisi sanonut ääneen haluavansa vain seksiä, et olisi antanut miehelle.

Vierailija
91/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän tapasi paremman. Eipä siinä sen ihmeempää.

Eli nykyaikana on ihan normaalia deittailla toista kuukauden ajan, viettää vapaa-aika ja viikonloput yhdessä, harrastaa seksiä aamuneljään lauantai-iltana ja seuraavan viikon keskiviikkona on jo muodostunut niin valtava sielunyhteys seuraavan kanssa että kaikki oli turhaa?

Minusta tämä on tosi ikävää ja tuntuu kuin meidän deittailulla ei sitten kai ollut mitään arvoa, kun se heitettiin pois jonkun ensimmäisen vastaantulijan takia. Olen ihminen ja minulla on tunteet. :(

- ap

Sen siitä saa. T:Jännittävä miehesi

Vierailija
92/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua olla näsäviisas mutta yleensä miehet on tuollaisia, monta naista kierroksessa ja kaikille vakuutellaan "sä oot mulle se oikea/elämäni rakkaus" Voi vee sentään... 

Siksi koska niin saa helpoiten seksiä. Hyvin yksinkertaista. Jos olisi joku muu yhtä helppo tapa, niin tätä ei tarvitsisi tehdä. 🙂

Vierailija
93/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska niin saa helpoiten seksiä. Hyvin yksinkertaista. Jos olisi joku muu yhtä helppo tapa, niin tätä ei tarvitsisi tehdä. 🙂

Tuollainen mies on sitten damaged goods. Ei kukaan itseään arvostava nainen ota tuollaista miestä enää suhteeseen. Ei siis se seksi, vaan tapa millä kohtelee toisia ihmisiä.

🙂

Vierailija
94/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska niin saa

Sinun mielipide ei ole minulta pois. Iso kaupunki ja naisia piisaa, en ole lainkaan huolissani.

Vierailija
95/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tätä sattuu varsinkin nuoremmille ihmisille, että samoihin aikoihin on tutustuu vaikkapa kahteen ihmiseen. Tietysti kurjaa, jos on itse ajatellut, että suhde olisi jatkunut. Mutta jos on kaksi ihmisenä yhtä kivaa, mutta toinen paljon varakkaampi tai suhde tuo muita etuja, niin kummankohan sitä sitten valitsee silloin. Yhdessä vietetty aika kun ei varsinaisesti tarkoita, että olisi mihinkään sitoutunut.

Vierailija
96/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai paremman ja paremman, mutta tykkää varmaan vaihtelusta. Eiköhän tää toinenkin vaihdu vauhdissa uuteen kun tuuli kääntyy.

Vierailija
97/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nykyaikana on ihan normaalia deittailla toista kuukauden ajan, viettää vapaa-aika ja viikonloput yhdessä, harrastaa seksiä aamuneljään lauantai-iltana ja seuraavan viikon keskiviikkona on jo muodostunut niin valtava sielunyhteys seuraavan kanssa että kaikki oli turhaa?

Minusta tämä on tosi ikävää ja tuntuu kuin meidän deittailulla ei sitten kai ollut mitään arvoa, kun se heitettiin pois jonkun ensimmäisen vastaantulijan takia. Olen ihminen ja minulla on tunteet. :(

- ap

Tuolla miehellä mitään sielunyhteyksiä ole minkään muun kuin kalunsa kanssa. Klassinen pleijeri ja epäkypsä ukko. Miehellä on taatusti ollut tämä toinenki kierrossa samaan aikaan, sitähän mies ei sinulle tietenkään myönnä. Heitä estolle koko ukko ja jatka elämääsi.

Vierailija
98/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit luodin. Nyt ehkä sattuu mutta vältyt paljolta paskalta. Älä ole enää missään yhteydessä mieheen ja jos hän yrittää jotain, älä vastaa. Tuommoinen mies sopii lähinnä kompostiin luikertelemaan ja möyhimään lehtiä. Löydät paljon paremman. 

Vierailija
99/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska niin saa

Ei se seuraava nainen tiedä asiasta. Yhtään sen enempää kuin ap:kaan tiesi.

Vierailija
100/101 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väistit luodin. Nyt ehkä sattuu mutta vältyt paljolta paskalta. Älä ole enää missään yhteydessä mieheen ja jos hän yrittää jotain, älä vastaa. Tuommoinen mies sopii lähinnä kompostiin luikertelemaan ja möyhimään lehtiä. Löydät paljon paremman. 

Se on juuri näin, ehkä seuraavalla kerralla etenet ap hitaammin ja et usko ihan mitä tahansa sinulle yritetään syöttää.